Vlani som sa po prvý raz stal majiteľom Mazdy, teda japonského auta, vždy predtým to boli iné značky. A som pobúrený, ako sa správajú niektoré servisy. Dostal som tzv. zvolávací list, lebo na Mazde 5 treba vymeniť niečo na zadných dverách. V prílohe listu sa píše, že môžem navštíviť hociktorý, resp. najbližší autorizovaný servis. Figu borovú - v Nových Zámkoch ma vysmiali, vraj čo oni s tým, nech idem tam, kde som auto kúpil /300 km vzdialené mesto.../ To isté sa mi prihodilo aj v ďalších dvoch servisoch a v tom poslednom ma vyzvali, aby som im najprv odfaxoval garančnú knižku, potom prišiel, aby mohli objednať súčiastku a potom mám prísť na opravu. Už som pretelefonoval viac ako si Mazda zaslúži. A aby som nezabudol v tom prvom servise, kde som bol už dávnejšie s tým, že by hádam bolo treba prekontrolovať brzdy, mi ukradli súčiastgku za 6 000.- Sk. Pravdaže, reklamácia nepomohla. Takže, hurá... Mám Mazdu, slúži dobre, ale čosi smrdí.