Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

STK

Vaše skúsenosti so servismi a postrehy k ich práci...

Poslaťod Black » Štv Nov 04, 2004 12:13 pm

Já mám v TP správné typové označení a číslo motoru už se neeviduje a proto v TP není.Já jsem hned odjela na jinou stanici STK a evidenční kontrolu jsem měla úspěšně udělanou.
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Gothic » Štv Nov 04, 2004 12:16 pm

Ja nemluvil o cisle motoru, to muzes mit vymaz. Typ v TP sice muzes mit spravne, ale ten technik to musi realne porovnat s typovym stitkem na motoru. A jsou technici poctivejsi a mene poctivi. Nic osobniho v tom neni, proste plni povinnosti.
I QUIT !
Gothic
Komunikátor
 
Príspevky: 890
Registrovaný: Štv Aug 05, 2004 8:09 am
Bydlisko: ČR

Poslaťod Suky » Štv Nov 04, 2004 12:39 pm

Tak nějak bych to viděl. Můžeš mít číslo vymazané, ale pokud tam je, musí ho zkontrolovat.

Závěr : Kdo to má uvedené, rychle vymazat :!:

A propo byl jsem předevčírem na technické. Nesvítí mi osvětlení poznávací značky (asi přestalo svítit až po prohlídce při 90 000 km, co jsem ujel dalších 6 000 km :roll: ) a upozornil mne na silenblok (čicojávímjaksetojmenuje - jak se kolem toho otáčí vidlice) na vidlici pravého kole. Napřed řekl, že to je chronický problém 626-tek a pak řekl, že to normálně přichází asi při 160 000 km. Tak jsem si vzpomněl na známého, který měl nového malého Fiata a měnil pryžovinu po snad 10-20 000 km.
Zatím je to prý v normě, ale doporučil to preventivně vyměnit.
Obrázok užívateľa
Suky
Administrator VIP2011
Administrator VIP2011
 
Príspevky: 2883
Registrovaný: Uto Mar 09, 2004 2:00 am
Bydlisko: Kopřivnice
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Pavel Rittich » Štv Nov 04, 2004 2:56 pm

Když jsem přihlášel svou první Majdu, jel s ní na STK soused, který tam dělal. Když mi dával papíry, upozornil mne, že mám na motoru jiné číslo, než v techničáku a že mi to napsali do protokolu, ale že to není závada, pro kterou by to nešlo přihlásit. S baterkou jsem lezl do motoru, našel jsem dvě různá čísla, jedno z nich odpovídalo techničáku, ale žádné nesouhlasilo s tím protokolem z STK. Tak jsem s tím vyrukoval na referátu dopravy, oni mne poslali pro kolek za 10-Kč, vymazali číslo motoru z techničáku a bylo po problému. Takže asi nejvíc záleží na tom kdo s kým a jak jedná.
Obrázok užívateľa
Pavel Rittich
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2345
Registrovaný: Štv Júl 15, 2004 2:34 pm
Bydlisko: Ústí nad Orlicí

Poslaťod Gothic » Štv Nov 04, 2004 3:02 pm

Presne tak. Cislo vymazat a typ holt v motorovem prostoru najit :o) Mne tam nasli stitek, ten oskrabali a byli schopni precist maximalne, ze je to mototr typ F a druhe cislo uz ne. A kdyz jsem jim rekl, ze to bude F2, tak to jeste jednou zkoukli, rekli "Jo, vypada to, ze to bude dvojka" a bylo :o) A to na to hledani byli tri! :o) Takze najit typ neni zadna sranda.....
I QUIT !
Gothic
Komunikátor
 
Príspevky: 890
Registrovaný: Štv Aug 05, 2004 8:09 am
Bydlisko: ČR

Poslaťod George » Štv Nov 04, 2004 4:27 pm

Gothic píše:"Zaplatila jsem 180 Kč a došel technik a začal mudrovat,že mám zrezivělé číslo motoru a označení typu motoru a že ho nepřečte a vydal mi osvědčení,že moje milovaná Mazdička má vážnou závadu-nečitelné číslo motoru a typ motoru a že neprošlo evidenční kontrolou."

No, ja bych to nevidel jako komplex technika - proste maji (ze zakona?) stanovene, ze kdyz neni spravne (nebo vubec) uvedeny typ motoru v TP, je to vazna zavada a auto neproslo evidencni kontrolou. Logicky - nemuzou pak udelat evidenci. A to je cele. Nic osobniho v tom neni.

Mne to udelali taky - viz muj prispevek vyse - vyresi se to tim, ze najdou typove oznaceni a zapisou ho, nic vic.
Taky bych to nevyděl v komplexech mechnika.
Navíc, Black, (doufám že nikoho neurazím) starý GDčko není zrovna auto který by Ti (potažmo i mně) měl ten technik závidět.Je to 15-12 let starý auto takže žádnej zázrak (ať je v jakým chce stavu - i voňavka je prostě 14 let stará voňevka).Pokud má zákonem něco stanovený tak to musí dodržovat ať chce nebo ne.A to že na to v jíný STK hází bobek je věc jiná.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Honza » Štv Nov 04, 2004 4:59 pm

Však psala že tam byla s GFkem...Ale i tak to závist nebyla..Akorát byl dědek nasranej,že tomuhle už nerozumí a nemůže tě zprcat za hydrokorektor na štelování světel ja ko u fava :lol:
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Doktor » Štv Nov 04, 2004 5:26 pm

Gothic píše:Ja nemluvil o cisle motoru, to muzes mit vymaz. Typ v TP sice muzes mit spravne, ale ten technik to musi realne porovnat s typovym stitkem na motoru. A jsou technici poctivejsi a mene poctivi. Nic osobniho v tom neni, proste plni povinnosti.


No jo, ale není můj problém, abych věděl, kde mám číslo motoru. Je to jeho práce, ví, že na mazdách reznou, ať si nastuduje, kde jsou a jak je má očistit. To je jak kdybych já po někom chtěl, aby se přede operací sám uspal, a když mu to nepůjde, tak ho pošlu domů.
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Doktor » Štv Nov 04, 2004 5:31 pm

George píše:
Gothic píše:"Zaplatila jsem 180 Kč a došel technik a začal mudrovat,že mám zrezivělé číslo motoru a označení typu motoru a že ho nepřečte a vydal mi osvědčení,že moje milovaná Mazdička má vážnou závadu-nečitelné číslo motoru a typ motoru a že neprošlo evidenční kontrolou."

No, ja bych to nevidel jako komplex technika - proste maji (ze zakona?) stanovene, ze kdyz neni spravne (nebo vubec) uvedeny typ motoru v TP, je to vazna zavada a auto neproslo evidencni kontrolou. Logicky - nemuzou pak udelat evidenci. A to je cele. Nic osobniho v tom neni.

Mne to udelali taky - viz muj prispevek vyse - vyresi se to tim, ze najdou typove oznaceni a zapisou ho, nic vic.
Taky bych to nevyděl v komplexech mechnika.
Navíc, Black, (doufám že nikoho neurazím) starý GDčko není zrovna auto který by Ti (potažmo i mně) měl ten technik závidět.Je to 15-12 let starý auto takže žádnej zázrak (ať je v jakým chce stavu - i voňavka je prostě 14 let stará voňevka).Pokud má zákonem něco stanovený tak to musí dodržovat ať chce nebo ne.A to že na to v jíný STK hází bobek je věc jiná.


Nebylo to myšleno takhle, jeho tam prostě má každý za vola, co jen otravuje, dobře mu padne, když se občas může po někom povozit. Mea culpa, špatně jsem se vyjádřil. :oops:
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod George » Štv Nov 04, 2004 5:35 pm

Honza píše:Akorát byl dědek nasranej


..... že mu stará nedala Obrázok
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Koudy » Štv Nov 04, 2004 6:01 pm

George píše:
Honza píše:Akorát byl dědek nasranej


..... že mu stará nedala Obrázok


..... z domu do práce svačinu :lol: :lol: :lol:
4x4 na cestě...
Obrázok užívateľa
Koudy
VIP 2008
 
Príspevky: 1486
Registrovaný: Uto Nov 04, 2003 11:10 pm
Bydlisko: Moravské Budějovice

Poslaťod dabel » Str Nov 24, 2004 7:11 pm

Tak mam za sebou prvu nemecku STK+EK. STK mala poznamku "bez zavad", EK dopadla tiez vynikajuco, vsetky merane emisie HLBOKO pod povolenou normou (napr. CO pri volnobehu je povolene 0.5g/m3, Mazdicka mala 0.01g/m3). Takze plna spokojnost ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Doktor » Str Nov 24, 2004 7:35 pm

dabel píše:Tak mam za sebou prvu nemecku STK+EK. STK mala poznamku "bez zavad", EK dopadla tiez vynikajuco, vsetky merane emisie HLBOKO pod povolenou normou (napr. CO pri volnobehu je povolene 0.5g/m3, Mazdicka mala 0.01g/m3). Takze plna spokojnost ;)


gratulieren!!! Ich verstehe sie nicht.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Honza » Str Nov 24, 2004 7:38 pm

Obrázok

Takový emise má pořádnej motor.. :spik2
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod dabel » Str Nov 24, 2004 7:44 pm

Honza: pjeknucke ;)

Mal som z EK trosku obavy, kedze vsetky dlhodobo testovane Mazduly by po 100tkm emiskou nepresli :( Tie nase su ale vynimky ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

PredchádzajúciĎalší

Späť na Skúsenosti so servismi...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť