Stránka 1 z 5

Banská Bystrica

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 2:28 pm
od Michal 4WS
:suns Nazdar ľudia :suns
Boli ste už niekto z vás v servise MAZDA (aj Hyundaj) AUTOFÓRUM v Banskej Bystrici, aké sú vaše poznatky? :o)

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 3:19 pm
od Bootleg
Bol som tam, ked som si chcel na svojej 626 GE dat opravit hrdzu na prednych stlpikoch, dvakrat som tam siel z PO zbytocne, ked mi tvrdili, ze uz maju diely na sklade a neboli. Takze tolko moje skusenosti.. Dalsie nastastie nemam.

PoslaťNapísal: Pia Feb 03, 2006 4:29 pm
od radino
Dal som si tam robit lakovacku dveri a blatnika co mi daky dobrak doskriabal klucom a tiez menit letne za zimne. Vsetko bolo v poriadku ako sa dohodlo a bez problemov.

Prave mi ukazuje tachometer 19200 takze tiez rozmyslam kam zajdem. V BB som mazdu kupil tak to tam asi aj skusim :koule

PoslaťNapísal: Štv Feb 16, 2006 12:39 pm
od radino
tak mam za sebou servis v autoforum BB. Hodil som tam karu a po hodke a pol zavolali ze hotovo. Platil som 4800sk s dph. Pri vymene oleja som nebol a ani som o to nestal, len som si potom skontroloval palicku ci je biely olej. Menily aj vzduchovy filter, asi bol zaspineny. (to uz teraz nezistim, v papieroch sa pise ze kontrola filtra.) Nedal som si robit geometriu to si dam az na jar po prezuti na letne. (to by bola dalsia 1000 navyse)


Od vtedy odjazdenych 500km a zatial neodpadol ani olejovy filter a ani nic ine tak snad to porobily dobre. :o)

Takze som spokojny a uz po 2x ma nesklamali.

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 4:26 pm
od Michal 4WS
No takže včera som absolvoval VOPRED dohodnutú a objednanú kontrolu s CICOU - diagnostiku cez PC.
Dohodol som sa s ním ešte predtým na 13"00 , cena by mala byť okolo 300-400SKK a trvanie cca pol hodinu..Prišiel som tam o 13"15 odovzdal som kľúče a ešte som ho aj poprosil o nastavenie svetiel. I išiel som do showroom -u. Mazdička vošla do garáže (dielne) o 13"50 !!!!! Nemohol som pri tom ani byť - že majiteľovy to vadí. Pohoda. Zatiaľ som si pozrel novú M6 a M3, M2. O 14"30 doniesol kľúče mechanik aj s dákym papierom, ale nemal ich komu odovzdať (chlapík odyšiel s dákym autom na STK - dozvedel som sa to len z počutia) tak ich položil iba na pult a odyšiel. Chlap sa vráril o 14" 50 (!!!) kedy už zákazku prebral druhý.
Výsledok super : chyby žiadne, lamda aj kat v pohode a svetlá nastavené.
:shock CENA : 950 SKK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock
Neviem či som ja divný alebo čo ?!

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 6:48 pm
od Bootleg
No co, svetla nastavia za 5 minut, na diagnostiku treba takisto par minut a zaplatil si dve hodiny, klasika.

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 10:20 pm
od TomAnt
Steve píše:No co, svetla nastavia za 5 minut, na diagnostiku treba takisto par minut a zaplatil si dve hodiny, klasika.


Ono, treba sa ale na to pozriet aj z druhej strany...

Nejde o to ze to trva vsetko par minut. Ale ide aj o to ze dany clovek vie, kde a co ma robit aby to bolo za tych par minut hotove, takisto aby to mal s cim spravit, co prave pri diagnostike nie je najlacnejsia zalezitost... Podla mna ta cena je normalna, aspon to co za to pytaju servisy bez ohladu na znacku tu v BA...

To ako keby si chcel platit doktora casovo (v realnom kapitalizme)... On na teba pozrie, predpise liek, ktory ta vylieci... Cele mu to trva povedzme 5 minut. To mu akoze chces dat hodinovu sadzbu a das mu z toho len za tych 5 minut? CO sa stane nabuduce? Vysetrenie potrva x-krat tolko, aby ti mohol zaratat tu sumu, co je ten vykon hodny... suma sumarum, oberie teba aj seba o cas...

To iste je so servisom... Proste ked ten pristroj na diagnostiku stoji pol melona a viac, tak to musi zaplatit zakaznik. Alebo ho v tom servise, pripadne ziadnom nebudu mat vobec... Chapeme sa?

Banska

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:19 pm
od Zuzana
Lenze ked sa s niekym vopred dohodnes na case a cene opravy a v skutocnosti sa to "prudko predlzi(ten cas) a predrazi (dohodnuta cena) tak si myslim, ze to v poriadku nie je. :twisted
A "kuskovanie" hodin jednotlivych "odbornikov"? Aj tak si vzdy daju zaplatit za celu hodinu 8-) to su vlastne skusenosti a hlavne moje (ved ako inak ked vlastne, vsakze ):jamaica

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:29 pm
od TomAnt
No, dohodli sa na cene za diagnostiky, zvysok bolo dofakturovanie nastavenia svetiel... cenu neriesim... Nepaci sa mi to tiez, ale mam dojem ze je to koser...

Otazka je a stale to nechapem, preco by som ako zakaznik nemohol byt pri oprave MOJHO auta...

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:35 pm
od Doktor
TomAnt píše:
Otazka je a stale to nechapem, preco by som ako zakaznik nemohol byt pri oprave MOJHO auta...


Lebo to uz by si museli lamat hlavicku ako ta okaslat.

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:36 pm
od TomAnt
Doktor píše:
TomAnt píše:
Otazka je a stale to nechapem, preco by som ako zakaznik nemohol byt pri oprave MOJHO auta...


Lebo to uz by si museli lamat hlavicku ako ta okaslat.


No jo, ja viem...

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:37 pm
od Lubos1
Otazka je a stale to nechapem, preco by som ako zakaznik nemohol byt pri oprave MOJHO auta...

Tuto otazku si kladiem aj ja a neviem, kde by som mohol ist do servisu s tym, ze mozem byt pri vymene oleja a filtra. Prehliadka po 60t km sa blizi a potrebujem nejaky autorizovany servis, ktory toto umoznuje. Kvoli tomu som ochotny ist aj dalej od BA, len stale neviem kam.

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:39 pm
od tgala
Lubos1 píše:
Otazka je a stale to nechapem, preco by som ako zakaznik nemohol byt pri oprave MOJHO auta...

Tuto otazku si kladiem aj ja a neviem, kde by som mohol ist do servisu s tym, ze mozem byt pri vymene oleja a filtra. Prehliadka po 60t km sa blizi a potrebujem nejaky autorizovany servis, ktory toto umoznuje. Kvoli tomu som ochotny ist aj dalej od BA, len stale neviem kam.


Skus Trencin. Vybavime. Snad

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:41 pm
od Kris
TomAnt píše:No, dohodli sa na cene za diagnostiky, zvysok bolo dofakturovanie nastavenia svetiel... cenu neriesim... Nepaci sa mi to tiez, ale mam dojem ze je to koser...

Otazka je a stale to nechapem, preco by som ako zakaznik nemohol byt pri oprave MOJHO auta...


V principe mohol..ale nebolo by ovela lepsie keby si byt nemusel?

Jednak ty neminies tan cas pasivne vysedavanim a jednak sa technikovi lepsie robi...

Spravne riesenie je moralka a kvalita vo firme na urovni ..nie kontrolovanie sa navzajom.

Mne sa tiez zle robi ked mi vysedava zakaznik vedla a pyta sa kolosalne nezmyselne otazky ze kedy to uz bude a co prave robim a ci mu to viem v skratke vysvetlit...ja sa prave vtedy snazim nakopnut Bluethoot zbernicu tak aby zdetekovala ten modem co je v nokii 6320..a vypinam servis ktory je zaveseny an virtualnom COM6 porte, ktory to cele blokuje - no a vysvetli toto zakaznikovi...

PoslaťNapísal: Štv Máj 04, 2006 11:45 pm
od TomAnt
Jo, je zle ze sme v takom stave ze zakaznik chce servis radsej kontrolovat...