Stránka 1 z 2

ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Sob Nov 26, 2005 7:08 pm
od Bootleg
Už je to dlhšia doba, odkedy sme začali servisovať Mazdu 323S BJ v spomínanom servise v Púchove. Po niekoľkých návštevách som sa uistil v tom, že personál tohto servisu je na veľmi vysokej profesionálnej úrovni, odvádzajú skvelú prácu a sú veľmi ochotní pomôcť. Odborne sa postavili aj k problému, ktorý malo spomenuté auto a ktorý nedokázali odstrániť ani v inych oficiálnych Mazda servisoch, bohužial, jeden oficiálny servis túto závadu aj spôsobil. Našťastie sa našiel skvelý team ľudí v spoločnosti Aspekta Trade, ktorý dokázal tento problém eliminovať a verím, že už coskoro tento problém úplne zmizne. Tento servis odporúčam všetkým majiteľom áut Mazda nielen z okolia Púchova. Skvelá práca, ľudský prístup a ochota pomôcť sú hlavné znaky toho, že o Vaše auto sa Vám postarajú na najvyššej úrovni! Ak servis, tak Aspekta Trade.

PoslaťNapísal: Sob Nov 26, 2005 7:36 pm
od tgala
Vyskusam? :??:

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Sob Nov 26, 2005 8:33 pm
od Kris
Steve píše:Už je to dlhšia doba, odkedy sme začali servisovať Mazdu 323S BJ v spomínanom servise v Púchove. Po niekoľkých návštevách som sa uistil v tom, že personál tohto servisu je na veľmi vysokej profesionálnej úrovni, odvádzajú skvelú prácu a sú veľmi ochotní pomôcť. Odborne sa postavili aj k problému, ktorý malo spomenuté auto a ktorý nedokázali odstrániť ani v inych oficiálnych Mazda servisoch, bohužial, jeden oficiálny servis túto závadu aj spôsobil. Našťastie sa našiel skvelý team ľudí v spoločnosti Aspekta Trade, ktorý dokázal tento problém eliminovať a verím, že už coskoro tento problém úplne zmizne. Tento servis odporúčam všetkým majiteľom áut Mazda nielen z okolia Púchova. Skvelá práca, ľudský prístup a ochota pomôcť sú hlavné znaky toho, že o Vaše auto sa Vám postarajú na najvyššej úrovni! Ak servis, tak Aspekta Trade.


Clovece, ty by si mohol kludne robit na marketingovom :tlesk: :lol

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Pon Nov 28, 2005 10:41 am
od Doktor
Steve píše:Už je to dlhšia doba, odkedy sme začali servisovať Mazdu 323S BJ v spomínanom servise v Púchove. Po niekoľkých návštevách som sa uistil v tom, že personál tohto servisu je na veľmi vysokej profesionálnej úrovni, odvádzajú skvelú prácu a sú veľmi ochotní pomôcť. Odborne sa postavili aj k problému, ktorý malo spomenuté auto a ktorý nedokázali odstrániť ani v inych oficiálnych Mazda servisoch, bohužial, jeden oficiálny servis túto závadu aj spôsobil. Našťastie sa našiel skvelý team ľudí v spoločnosti Aspekta Trade, ktorý dokázal tento problém eliminovať a verím, že už coskoro tento problém úplne zmizne. Tento servis odporúčam všetkým majiteľom áut Mazda nielen z okolia Púchova. Skvelá práca, ľudský prístup a ochota pomôcť sú hlavné znaky toho, že o Vaše auto sa Vám postarajú na najvyššej úrovni! Ak servis, tak Aspekta Trade.



Dík za tip, Steve.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Str Jan 02, 2008 12:43 pm
od 8lado
Oco je celkom spokojny :palec a uz dlhee roky

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Uto Nov 17, 2009 1:38 pm
od ursus
Konečne sa našiel servis pre moju Mazdu a to v Púchove v Aspetka Trade. :jupi Už som ani nedúfal, že u nás na Slovensku po všetkých tých skúsenostiach sa najde profesionálny prístup k zákazníkovi, perfektne odvedená práca, možnosť byť pri mechanikovi počas opravy, poradenstvo a hlavne zo strany servisu nezarobiť na zákazníkovi. Páni, takže odporúčam odovzdať vaše Mazdy do rúk mechanikov v Púchove. To nie je žiadna reklama, keďže nikoho v servise nepoznám.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Uto Nov 17, 2009 4:30 pm
od josephko
Ja mám zatiaľ s nimi len takú krátku skúsenosť. Potreboval som vymeniť žiarovku na Mazde 6. Chlapík ochotne vybehol od práce z dielne a na počkanie za pár sekúnd mi ju vymenil. Aj so žiarovkou to stálo nejaké 3 €.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Uto Nov 24, 2009 11:42 pm
od a.l.i.
Mozem ich iba vrelo odporucat. Staraju sa o moju M3 a M6. Spolahlivo a profesionalne.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Uto Júl 13, 2010 2:31 pm
od josephko
Pred chvíľou som sa vrátil z Púchova z prehliadky po 100.000 km. Moje skúsenosti:
Objednanie a obsluha ok. Možnosť platenia platobnou kartou. Predbežnú cenu mi však do zakázkového listu nedali, musel som si ju vyžiadať. Orientačná cena bola cca 220-250 €, po 15 min. hľadania majster zistil, že treba meniť aj prevodový olej, a tak cena očakávaná vvskočila na 280 €. V cene nie sú zahrnuté peľový a vzduchový filter (vraj ich netreba vždy meniť), ak ich treba vymeniť, pripočítajú ich k cene.
Už pri objednávaní mi potvrdili, že počas servisu môžem byť prítomný. A naozaj to nebol žiadny problém - a mohol som tam byť celý čas, a nielen pri výmene oleja, ako sa mi to stalo, keď som kamošovi na prehliadke s Fordom Kuga. Mechanik Braňo - super chlapík, kľúdas, práca mu šla od ruky, medzitým sme sa občas rozprávali a povedal mi kopec zaujímavých vecí. Okrem výmeny motorového a prevodového olej a všetkých filtrov okrem palivového kompletne rozobral, vyčistil a namazal všetky kotúčové brzdy. Povedal mi napríklad, že ak sa nevenuje pozornosť zadným brzdám a ručná brzda sa len doťahuje, môžu na brzdách odísť prasiatka - a jedno vraj stojí 7000 - 8000 Sk, pričom sa moc opraviť nedajú.
Dozvedel som sa, v šestkách s DPF filtrom pri prehliadkach nahrávajú aktualizovaný softvér, ktorý pri prerušení regenerácie filtra nezačína vždy od začiatku, ale po zahriatí motora pokračuje tam, kde predtým skončil. Na mojej šestke som občas mal dojem, že by to takto mohlo fungovať (niekedy regenerácia trvala len pár kilometrov), a naozaj pri kontrole diagnostiky Braňo zistil, že aj predtým som mal v aute poslednú - aktuálnu verziu softvéru.
Má skúsenosť aj s montážou X-carlinku - a netreba tam vraj nič letovať, len spojiť konektory.
Menšie nedorozumenie sa vyskytlo pri vystavení faktúry, keď mi naúčtovali o liter oleja naviac, ale Braňo to zobral na seba, že sa on pomýlil. Peniaze mi bez problémov vrátili.
Ak chcete mať istotu, čo sa s vaším autom robí, odporúčam tento servis.
A koľko to stálo (bez DPH):
Čistič bźd 0,5 bal.x7,25 = 3,63
Olej motorový 4,5l x 19,22 = 86,49
Pelový filter 21,38
Ochrana bŕzd 1,77
Vzduchový filter 24,83
Olejový filter 14,76
Prevodový olej 21,57 x 2,5l=53,93
---------------------------------------
Materiál bez DPH spolu 206,79
Práce 52,63
---------------------------------------
Bez DPH 259,42
Celkom s DPH 308,71 €

Výmena rozvodového remeňa po 120 000 km by mala stáť cca 13.500 Sk - pokiaľ sa tam mení len remeň a napínak (napínak je najdrahšia časť a musí sa mať spravidla vždy). Pokiaľ by sa menilo úplne všetko, tak výmena by stála cca 18 000 Sk.

Šestky majú turbo chladené vodou, ale pri vypnutí motora sa prakticky hneď vypne aj turbo. Odporúča sa preto pár minút pred zastavením znížiť otáčky na 1500 - 2000/min. Smrad pri štartovaní v zime je spôsobený prídavným kúrením - po čase sa tam vraj vie zakarbonizovať filter alebo čosi také, a potom zápach preniká do kabíny. Stačí to len vyčistiť. Ale aj potom smrad občas cítiť. Prídavné kúrenie funguje pri teplote motora do 60 stupňov a teplote vzduchu pod 6 stupňov (nespýtal som však či pod alebo nad nulou).
Do šestiek s DPF filtrom musí ísť speciálny olej (kódové označenie C1), ktorý si poradí aj so sadzami, ktoré preniknú do oleja. Robí ho len málo výrobcov (ARAL) a napríklad ani Castrol ho nevyrába. Mazda dáva do týchto áut originál olej Mazda. Mimochodom, ak si do tohto servisu donesiete svoj olej, tak vám ho do auta dajú.
Šestka neupozorňuje na potrebu výmeny oleja. Ak sa však prešvihne termín prehliadky o 1.000 km (štandardne 20.000 km), začne svietiť (alebo blikať?) DPF kontrolka a zníži sa výkon motora. Olej treba pravidelne kontrolovať, na rozdiel od starších áut, kedy rozsvietenie kontrolky mazania nebol až taký problém (ja som na tak Felicii absolvoval 200 km), rozsvietenie kontrolky mazania u nových áut už môže znamenať poškodenie motora (nejako to vraj súvisí s tým pri akom tlaku oleja kontrolka rozsvieti - u nových áut je tento tlak 10 x menší ako u starších). Ak hladina oleja prekročí rysku x (okrem rysiek min. a max. je v motoroch s DPF filtrom uvedené cca 6-7 cm nad ryskou max. aj ryska x), teda hladina sadzí v oleji prekročila kritickú mieru, je treba olej okamžite vymeniť. V opačnom prípade opäť môže dôjsť k vážnemu poškodeniu motora.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Uto Júl 13, 2010 8:42 pm
od Sedvo
josephko píše:Šestka neupozorňuje na potrebu výmeny oleja. Ak sa však prešvihne termín prehliadky o 1.000 km (štandardne 20.000 km), začne svietiť (alebo blikať?) DPF kontrolka a zníži sa výkon motora. Olej treba pravidelne kontrolovať, na rozdiel od starších áut, kedy rozsvietenie kontrolky mazania nebol až taký problém (ja som na tak Felicii absolvoval 200 km), rozsvietenie kontrolky mazania u nových áut už môže znamenať poškodenie motora (nejako to vraj súvisí s tým pri akom tlaku oleja kontrolka rozsvieti - u nových áut je tento tlak 10 x menší ako u starších). Ak hladina oleja prekročí rysku x (okrem rysiek min. a max. je v motoroch s DPF filtrom uvedené cca 6-7 cm nad ryskou max. aj ryska x), teda hladina sadzí v oleji prekročila kritickú mieru, je treba olej okamžite vymeniť. V opačnom prípade opäť môže dôjsť k vážnemu poškodeniu motora.


Trochu to upřesním a začnu od konce. Do oleje se vstřikuje nespálená nafta, která se tam dostane při přerušení regenerace, takže to nejsou saze, ale NAFTA. S tou blikající kontrolkou jsem se taky nesetkal, ikdyž jsem přetáhl interval skoro o 2000 km, nic neblikalo ani nesvítilo. Kontrolka DPF začne svítit pokud je filtr zanesen a je potřeba provést manuální regeneraci (jet rychleji jak 40 km/h a otáčky vyšší jak 2000 rpm). S blikající kontrolkou DPF by se mělo jezdit co nejméně, to už naznačuje, že nebyla provedena ani automatická regenerace, ani manuální regenerace a je potřeba provést statickou regeneraci, tedy přes diagnostiku a pokud ta se neprovede, tak pak DPF jde do kytek.

Ještě upřesním ten olej, jestli se nepletu, tak jeho výrobu mazda zadala francouzskému koncernu Total-Elf (Elf i Total mají olej stejné specifikace, někde jsem jej našel) a jde o to, aby při tom, kdy se dostane mírné množství oleje do výfukového potrubí, tak aby nebyl poškozen DPF. Za další, aby dokázal vstřebat naftu, která se dostává do oleje.

Ale pokud se pletu, tak mě prosím opravte.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Str Júl 14, 2010 9:51 am
od ursus
Tiez som bol v tychto dnoch na prehliadke s mojou Dvojkou. Okrem ineho, co spada do prehliadky som potreboval opravit skrabnuty zadny plastovy naraznik. Chlapik napriek tomu, ze v lakovni na opravu mal niekolko aut bol ochotny, kedze som cca 5O km od servisu ma uprednostnit a urobit mi to. Nechcem sa stale opakovat, ale naozaj je to tam fajn.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Pon Sep 27, 2010 5:37 pm
od pollyanna
kolko asi vysla serviska na 2?

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Uto Sep 28, 2010 7:06 pm
od ursus
Nebudem pocitat opravu naraznika, takze 159 eur. Olej Dexelia Ultra 5W 30, filter, nastevenie a cistenie a ochrana prednych a zadnych brzd, cistenie peloveho filtra, kontrola karoserie, kontrola baterky, kontrola stretavacich svetiel, kontrola cez software.

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Ned Okt 03, 2010 11:12 pm
od mikro3
pollyanna píše:kolko asi vysla serviska na 2?


inak ak by si chcela znizit cenu za servis a byt si ista, ze do auta ide to co ma, doporucujem kupit si olej (a mozno aj vsetko ostatne potrebne) na nejakom internetovom portali/kamennom obchode tyzden pred prehliadkou(napr.olejposta ci ako sa to vola, odtial kupujem oleje). Po skusenostiach so servismi mnohych znaciek (naposledy mi pri servise audi rozbili naraznik na novom aute, nasledne zle nastriekali a povedali ze sak to je celkom fajn :vztekly . nissan v tn kraji, to su podobni otrtkavaci) chodim na servisne prehliadky ako pojazdna predajna suciastok, vsetko nakupene a nachystane podla predpisov. Napriek vsetkym negativam ake so servismi mam, puchov je zatial N1 :palec , mozes byt pri prehliadke, spytat sa co a ako, mozno si to chlapci servisaci neuvodemuju, ale pre zakaznikov inych servisov je dnes este stale non-sense a taka moznost sa ceni :palec

Re: ASPEKTA TRADE Púchov

PoslaťNapísal: Pon Okt 04, 2010 11:04 am
od pepo
počkaj servis Audi to je servis sám o sebe. Chalani tam musia niečo vyviesť aby potom mohli aj niečo naúčtovať. :spik2
Ešte sa o Audi servisoch rozpráva niečo také, že každý zákazník aby sa tam cítil ako doma má tam hrnček so svojim menom a podobné cípoviny :ho: