Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

AAA

Vaše skúsenosti so servismi a postrehy k ich práci...

AAA

Poslaťod Marek » Str Sep 07, 2005 7:24 pm

Co říkáte na áčka? A na tuhle stříbrnou mazdičku 323F? http://www.aaaauto.cz/cz/karta.php?Action=Show&Mena=CZK&Id=332202&Page=1&Znacka
Marek
 

Poslaťod majki » Str Sep 07, 2005 7:35 pm

Marek píše:Co říkáte na áčka? A na tuhle stříbrnou mazdičku 323F? http://www.aaaauto.cz/cz/karta.php?Action=Show&Mena=CZK&Id=332202&Page=1&Znacka


Na Acka jedno jedine: :hnus

A co se tyce, tak tenhle model v tyhle motorizaci a vybave je hodne goooood (i kdyz Doktoruv V6 2.5 to neni :mrgreen )
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Harry FE3 » Str Sep 07, 2005 8:13 pm

Ty vole Majki,doktor má 2,0 V6 co já vím ne??
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod majki » Str Sep 07, 2005 8:18 pm

Harry FE3 píše:Ty vole Majki,doktor má 2,0 V6 co já vím ne??

Ty vole, no jo, ja si to porad pletu s tim Lukovym :oops
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Doktor » Str Sep 07, 2005 9:19 pm

Taktak Harry, je to 2.0 V6, to same, co mam ja. Akorat muj je 1994 a ma cca 250 000km. :lol
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Marek » Str Sep 07, 2005 10:03 pm

A myslíte, že konkrétně tohle auto může mít opravdu najeto jen 80.000km? A na co bych si měl u tohodle modelu dávat pozor? Na co se při prohlídce soustředit? Udělám asi toto:

- obejdu si ho, jestli všechno lícuje
- koukám pod koberce, na sváry, jestli nebylo "dělaný"
- poslech motoru, jestli ševelí jak má
- odšroubuju víčko od oleje, položím dlaň jestli neprská olej
- spojka, kde zabírá
- převodovku asi nepoznám, ale prej dávaj záruku na motor a převodovku, jestli jde řadit plynule...
- nechám ho jet po rovině bez volantu, kam zatáčí
- přejedu si nerovnost, ať vidím v jakým stavu jsou tlumiče
- prudce zabrzdím (áčkařovi to neřeknu :lol ) a pozoruju jestli necítím velký chvění na volantu (kotouče)

Co byste mi ještě poradili? A dál bych prosil majitele V6 o vyjádření, co se u tohoto modelu může sr*t, co bude v těchto kilometrech asi opotřebené. :o)

Díky všem mazdaodborníkům. :hura
Marek
 

Poslaťod majki » Str Sep 07, 2005 10:19 pm

Marek píše:A myslíte, že konkrétně tohle auto může mít opravdu najeto jen 80.000km? A na co bych si měl u tohodle modelu dávat pozor? Na co se při prohlídce soustředit? Udělám asi toto:

- obejdu si ho, jestli všechno lícuje
- koukám pod koberce, na sváry, jestli nebylo "dělaný"
- poslech motoru, jestli ševelí jak má
- odšroubuju víčko od oleje, položím dlaň jestli neprská olej
- spojka, kde zabírá
- převodovku asi nepoznám, ale prej dávaj záruku na motor a převodovku, jestli jde řadit plynule...
- nechám ho jet po rovině bez volantu, kam zatáčí
- přejedu si nerovnost, ať vidím v jakým stavu jsou tlumiče
- prudce zabrzdím (áčkařovi to neřeknu :lol ) a pozoruju jestli necítím velký chvění na volantu (kotouče)

Co byste mi ještě poradili? A dál bych prosil majitele V6 o vyjádření, co se u tohoto modelu může sr*t, co bude v těchto kilometrech asi opotřebené. :o)

Díky všem mazdaodborníkům. :hura

Co tak jeste odzkouset homokinetaky? :o) Stat na miste, totalne vytocit volant a pomalu se rozjet...kdyz to bude klepat, je spatnej ten, na kterou stranu tocis...tohle provest na obe strany...
Taky pri tech nerovnostech poslouchat, jestli neco neklepe...
Urcite si prohlidnout podvozek, zamerit se na prahy a lemy blatniku...
Ihned po koupi vymenit rozvodak a doporucil bych i kladku...plus samozrejme filtry a olej...
Naposledy upravil majki dňa Str Sep 07, 2005 10:24 pm, celkovo upravené 1
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Marek » Str Sep 07, 2005 10:21 pm

Marek
 

Poslaťod Marek » Str Sep 07, 2005 10:27 pm

A ještě teda k tomu modelu V6, kolik km vydrží spojka, co se nejvíc u tohoto 106kW modelu opotřebovává? Jsou problémy s převodovkou? Měl jsem Galanta a ten má tradiční problémy s 2. a 3. převodovým stupněm, takže nešlo po čase vůbec řadit, a to mi nikdo neřekl.:-))
Marek
 

Poslaťod majki » Str Sep 07, 2005 10:31 pm

Marek píše:A ještě teda k tomu modelu V6, kolik km vydrží spojka, co se nejvíc u tohoto 106kW modelu opotřebovává? Jsou problémy s převodovkou? Měl jsem Galanta a ten má tradiční problémy s 2. a 3. převodovým stupněm, takže nešlo po čase vůbec řadit, a to mi nikdo neřekl.:-))

hehe, to by me taky zajimalo, pac si chci casem poridit Xedosa 6 s timhle motorem :ho:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Doktor » Štv Sep 08, 2005 7:44 am

Marek píše:A ještě teda k tomu modelu V6, kolik km vydrží spojka, co se nejvíc u tohoto 106kW modelu opotřebovává? Jsou problémy s převodovkou? Měl jsem Galanta a ten má tradiční problémy s 2. a 3. převodovým stupněm, takže nešlo po čase vůbec řadit, a to mi nikdo neřekl.:-))


Spojku jsem menil po asi 220 000, ale jeste tam tak pulka byla, vymenil jsem i pritlačák a ložisko, ale jenom proto, že to bylo rozhozený. Co se týče převodovky, zatím bez potíží, pomalu se začíná ozývat třetí synchrón, ale zatím to je decentní. Můžou se ještě vybouchat tyčky stabilizátorů (kosti). Pravá poloosa je delší, v tom kloubu jak se ohýbá, může díky výkonu může chytit vakl. Pak se to kolem 160 - 170lm/h vyosí a začne to třást autem jako nevyvážený kola. JInak jdi do toho, je to supr svezení, když tak to pak dáme nějak dohromady. Ale bacha, je to exot, není na to moc náhrad, skoro žádný... Má to klímu?
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Joshuax » Štv Sep 08, 2005 9:42 am

Doktor: podle AAA to ma klimu :)

Jinak jsem si nedavno v AAA koupil taky auto , personal vylozene obchodne zalozen, takze vubec neposlouchej co ti rika :) Podiva se co se ti libi a to ti husti porad do hlavy :D Nejlepsi je vyhlidnout si auto , sam si ho obejit a zkontrolovat a az potom si najit manika aby ti to zvedli ,pak mas moznost poslouchat co ti o tom autu rekne :)

Jo a jestli chces tenhle kus ,tak si tam zajed co nejdrive , protoze jsem chtel uplne jiny auto a kdyz jsem tam dorazil , uz nebylo... ikdyz bylo na internetu uvedeno a je tam snad jeste porad...
MAZDA 323 / 1996
Obrázok užívateľa
Joshuax
Pisateľ
 
Príspevky: 86
Registrovaný: Sob Aug 20, 2005 7:11 pm

Poslaťod Kris » Štv Sep 08, 2005 10:02 am

Po 200 tisic na xedos 6 treba spojku vymenit..mna to tiez caka. :?:
Obrázok užívateľa
Kris
VIP 2008
 
Príspevky: 6765
Registrovaný: Pon Aug 16, 2004 9:41 am
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Marek » Štv Sep 08, 2005 10:14 am

Díky chlapi, snad to vyjde. Dám pak vědět.:))
Marek
 

Poslaťod Luke.cz » Štv Sep 08, 2005 10:21 am

Za prvé, personálu nevěř ani slovo. Jsou to profesionální sedmilháři.
Za druhé, podívej se na všechny okna jestli mají stejný rok a dole u navijáku bezp. pásů na rok výroby. Cokoliv nebude sedět je měněno po havárii. Podívej se na přední světla jestli nejenom lícují, ale jestli jsou stejné značky, nebo jestli nemají vařené držáky. Hodně se pozná podle vnitřních plastů v motoru a v podbězích kol. Jsou to díly které utrpí havárkou vždycky, druhovýroba neexistuje a originály jsou neskutečně drahé. Takže je spousta lidí po opravě do auta už nedá.
Za třetí, jak už někdo psal, dal bych si pozor na homokinetické klouby.
Za čtvrté o kilometrech ti hodně řekne řidičova sedačka, pedály, šaltra, věnec volantu, vůle v zámcích dveří i spínací skříňce. Zkus bouchnout s řidičovýma dveřma a pak se spolujezdcovýma. Měly by vydat přibližně stejný zvuk.
Podívej se nejen pod víčko oleje ale i do chladícího okruhu, nesmí táam plavat žádný humus, emulze ani nic podobného, rovněž z toho nesmí letět bublinky které by smrděly splodinama. Pokud to má klimatizaci vyzkoušet funkčnost. Jako první na ráně je totiž expanzní nádoba a chladič klimatizace, což jsou věci asi za 15t. Samy o sobě vydrží večnost, ale při nárazu odchází první a spousta lidí se je snaží různě opravovat. Okruh pak netěsní a chladivo utíká, takže pozor i na to kdyby řekli, že to není "jen" napuštěné.
VOLVO V70 Momentum D5, 2007
VOLVO S60 SUmmum D5, 2004
Obrázok užívateľa
Luke.cz
Luke.CZ
Luke.CZ
 
Príspevky: 1664
Registrovaný: Ned Aug 29, 2004 12:30 pm
Bydlisko: Valtice

Ďalší

Späť na Skúsenosti so servismi...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť