problém je v tom že asi chlapci neumíte číst nebo počítat. Psalo se tu že zaplatila 5000,-- czk z toho 1200 materiál. A pokud umím počítat vychází mi že za práci si nejspíš dotyčný naúčtoval 800 za geo plus výměnu čepu což mi přijde ok.... ale furt tu někde lítaj ty tři litry
viz
Z těch 5000Kč bylo 3000Kč za práci lakovací
z čehož JASNĚ vyplývá že si někdo jen tak za nástřik podvozku naúčtoval hrdinně a bez uzardění trojku přitom cena obvyklá je zhruba v polovině plus mínus 1500,--
když už sme u toho udělat laserovou geo umí i cvičená opice, na to ti stačej 2 max tři školení ale i kdyby si dotyčnej za to vzal 1500 je to furt ok cena ale někde tady stále líta tisícovka na "nástřik podvozku"
náklady jsou jiná věc ale pokud neumím mít dobrý ceny a kvalitní práci a musím to předražovat pak mě smete levnější konkurence, doba je zlá, lidi nemaj prachy a firmy nikoho neuživěj dneska už. Věřte tomu že jsem se v tomhle byznyse pohyboval dost dlouho na to že vím jak to v autorizovanejch servisech chodí (objednávaj se díly na papíře, v podstatě se dost věcí nemění jen se naúčtujou a až někomu řachnou rozvody nebo se přidře motor pak je teprv průser ale to se dostáváme někam jinam) :D
mimochodem chlapci když jste takoví odborníci kolik jste nastříkali podvozků a dutiny oním "nástřikem" ? A co víte o tom co takovej "nástřik" vydrží...
ono totiž takovej nástřik je dost na dvě věci. Je to tenká vrstva rozprášená pod vysokým tlakem z kompresoru do dutin tak že po roce z něj v podstatě nezůstane vůbec nic. Nemluvě o tom že půlka materiálu jde na zbytečný místa například dutiny ve střeše a okolo skel. Pokud vím tak okolo skel auta hnijou jen v momentě kdy někdo nezvládne jejich výměnu resp ošetření kovu proti korozi. Ze zkušeností. A na střeše rezne akorát opel ford a mercedes :D Ale aby ten nástři byl co k čemu a byl účinný tzn zabránil korozi je potřeba ho aspoň 5x opakovat aby to mělo nějaký význam. Aby byl dostatečně silný protože jinak je k ničemu. Pokud vynásobím 3t pěti tak to už máme 15 litrů za celý auto. Ještě furt vám to připadá v pořádku? když zajdu ad absurdum..... jelikož skutečně mám OVŠEM VLASTNORUČNĚ ošetřený auto a dutiny MLkem vlastním přípravkem ne pod tak vysokým tlakem ale s mnohem silnější a tlustší vrstvou vosku je ten rozdíl vidět na první pohled při pohledu do dutin a auto skutečně nerezne..... Jenže taková operace není na pět minut ani na hodinu ale na celej den. ..... narozdíl od toho tenoučkýho nástřiku co vám udělaj v servise
apropo když vás tak sere hrozně moje vyjadřování a vyjadřování kohokoliv kdo poukáže na to že není zcela v pořádku si za ošetření kastle naúčtovat dvakrát tolik pak mě klidně zablokujte. Po deseti letech co jsem tu už mě nemůže nic překvapit.