Lubos1 píše:MacoBa píše:neni to ojedinely problem. Na novej 6 brzdy asi moc nevysli. Uz som viac krat cital o stacani a aj vymene .
Ja mam aktualne 5tkm a zatial je to o.k.
Po stoceni kotucov a vymene brzdovych platniciek uz autom pri brzdeni netrasie, ale zato pri brzdeni vydava cudne zvuky. Je to ako kvilenie psa
hlavne pri brzdeni z vyssich rychlosti pri jemnom stlaceni brzdy. Ak brzdim pri nizsej rychlosti, zvuky sa nekonaju, ale citim na pedali jemne drhnutie.
Povrch kotucov vyzera trochu divne, nie su tam normalne jemne kruznicove drazky, ale taky zvlastny drsny povrch, akoby jemne zaseky v kove. Odtial musi vychadzat ten zvuk aj drhnutie.
Nemam chut zase behat do servisu, ale zaujima ma, ci sa to casom "vysucha", akebo je to nutne riesit. Brzdny ucinok je normalny.
Ja sa cudujem mazda importu za ich postoj k brzdovym kotucom.
Kolkoze asi stoja 2 ks kotucov vyrobenych v P.R. of China pre mazdu, bez ich mazda debilnych prirazok ? 20-30 € ?
Napriklad take 2ks nove kotuce od ATE aj s platnickami uz aj s obchodnou prirazkou by mozno stali do 150 €.
Kolkoze asi stalo sfrezovanie, sustruzenie kotuca ? 40-60 € ? Kolko strata casu majitela, kolko servisne prace reklamacie ?
Este k tomu, ako bonus, prichadzaju aj o spokojnost a doveru zakaznika....
Import mazda na svojom blbom postoji nakoniec nie usetril, ale riadne prerobil......
Ale komu niet rady, tomu niet pomoci
Mam za to, ze nie iba vrchna vrstva (sfrezovana) je/bola vadna, ale cely material z ktoreho je brzdovy kotuc.
Myslim, ze je iba otazkou kratkeho casu, kedy sa zase zvlnia, ale riesenie uz asi bude mimo zaruku, uz na ucet majitela