Prosím prvně čtěte! Výchozím bodem této ankety je situace, kdy zjistíte (nebo vám to sdělí servis), že na autí máte vadný rozdělovač. Cílem této ankety je zjištění jakým způsobem jste řešili tento problém (nebo jak by jste situaci řešili pokud by se vám toto přihodilo)
Ahojte mazďáci ! dovoluji si vás prostřednictvím této ankety poprosit o laskavost. Nyní se mi totiž nově naskýtá možnost, kdy by se dal rozdělovač opravit ať už má vadný konc. modul, či zapal. cívku! - a to pravděpodobně u všech běžných typů mazďáckých rozdělovačů (323BA,626GE,Xed.9,MX-3 ...) při opravě by se tak v případě výměny zap. cívky použilo nového dílu s patřičnou zárukou...
Jelikož ale tato "sranda" vyžaduje jistou počáteční investici, přemýšlím, zda do toho jít... a právě proto bych rád tímto poprosil všechny kdo ví o čem je řeč o hlasování a vaše postřehy, které mi (doufám:o) v rozhodování pomůžou.
Zejména by mě zajímalo za kolik jste kdo jaký rozdělovač na vrakáčích kupoval, nebo jste dali za opravu.
Předem moc díky.
>> aktualizováno 14.8.07 << zkusím být zase o trochu víc konkrétní: tak takhle vypadají některé komponenty o kterých byla v úvodu řeč a kvůli nímž je(bylo) mnohdy nutno měnit celý rozdělovač...zcela nově vám tak tímto (kromě již zmíněné kompletní opravy rozdělovače ) můžu nabídnout přímo též objednání a následně zaslání dobírkou i samotné zapal. cívky ( prozatím potvzeno pro rozdělovač: KL01, KF34, BP1A(M3) a B6BF. A pro úplnost ještě cenově: např. cívka pro rozdělovač BP1A(M3) byla v nabídce za 1700Kč bez DPH.