Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

prevodovy olej sa nemeni???

Zháňate dobrého mechanika, garáž? Potrebujete odbornú radu? Skúste sa spýtať tu...

prevodovy olej sa nemeni???

Poslaťod misko42 » Štv Jún 21, 2007 2:57 pm

tak to som pocul ... som volal mechanikovi ze potrebujem vymenit prevodovy olej a on mi povedal ze to sa nemeni,ze to vie malokto z ludi ze sa to nemeni. jedine keby som isiel do mazdy a dali by mi tam ten original a ten je drahy. vraj on sa iba skontroluje ci ho tam je dost a maximalne sa doleje. ako to je? lebo mi tak trosku tazsie idu hadzat rychlosti,teda ja som si to ani nevsimol ale kamarat ked na nej isiel ten co ma tu a4 si to vsimol hned.... a stava sa mi niekedy ze mi nejde tam dat spiatocka ked stojim na parkovisku a potom idem... ze musim dat zopar krat jednotku dvojku a tak to prehadzat a ide alebo niekedy dat jedntoku a trosku pustit spojku len aby zabrala a potom tam skoci.. ale to ozaj len sem tam...

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod TomAnt » Štv Jún 21, 2007 3:19 pm

No pozri sa:

- jeden povie ze sa meni
- druhy povie ze sa nemeni

mas dve moznosti:
1. uveris prvemu, zainvestujes, si lahsi o par penazi, ale mas novy olej v prevodovke
2. uveris druhemu a tu su tiez dve moznosti:
a. nic sa nestane a ty mas peniaze naviac ktore si nedal za vymenu
b. alebo sa proste prevodovka jedneho dna rozhodne, ze ma toho dost a potom budes plakat...

Je na tebe co zvazis, ze sa viac oplati.
BTW. Olej v prevodovke sa urcite casom vymenit MUSI, aj ten olej ma svoju zivotnost a prebiehaju v nom nejake chemicke procesy, ktore jeho vlastnosti menia...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod misko42 » Štv Jún 21, 2007 3:22 pm