Pánové, když diesel, tak ideálně nový, ale jelikož se pohybuji v sekci ojetin, tak je pravda, že v práci jsem žádný problém s dieslem neměl a to jsem těch aut prodal hromadu. Podmínkou je, aby auto mělo řádný servis a diesel funguje normálně. Turbo, vstřiky, DPF či dvouhmotu jsme fakt neřešili a to tady mám i auta, co mají nájezd 250000 km (ikdyž tam je to třeba hotové).
Ještě jinak - pokud má člověk informace, tak např. motor RF - repas turba 6500,-, repasovaný vstřik 2500,-, repas dvouhmota + spojka (set) - 12000,- a DPF jako takové neodejde, to funguje normálně pokud na motoru fungují ostatní věci (mimochodem mé auto má aktuálně 218000 km)
Omlouvám se za OT.
Ke Sky-D měl jsem jej půjčený a jezdil jsem do 5l/100km, ještě bych měl vyzkoušet benzín a pokud bych jezdil za 6l/100 km, tak se dá nad tím benzínem uvažovat. Ale zase člověk musí počítat.
100 km - 1l
1000km - 10l
30000km - 300l úspora
A pokud si to přepočítám 300x33,-Kč/1l = cca 10000,-/ročně/30000km
Vačky - je fakt, že je to problém, dokonce jsme měli možnost koupit CX5 - motorschaden
Ale tam nechápu, jakto, že mazda neřešila reklamaci. U toho motoru záruka na 5l/150000 km a nestrachoval bych se.