Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 6 rc key

Zháňate dobrého mechanika, garáž? Potrebujete odbornú radu? Skúste sa spýtať tu...

Mazda 6 rc key

Poslaťod som_marek » Ned Apr 06, 2014 1:32 pm

Zdravím chcem sa spytat, hladal som podobnú temu ale nič ani ohade centralu som nenašiel. plánujem kúpu mazdy 6 wagon od roku 2004 preto o nej študujem všetky možne informácie ale tuto informaciu som nikde nenašiel. Zaujíma ma či mali tieto mazdy dialkové ovládanie v klúči alebo mali len prívesky na klúčoch alebo to záleží od výbavy , dalej čí mali možnost dialkového otváranie kufra a ako je to s dotahovaním okien pri zamykaní niekde som čítal že to mali len po facelifte. za všetky postrehy dakujem..:)
som_marek
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Sob Máj 12, 2012 11:56 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod marclucpicard » Štv Máj 15, 2014 10:07 pm

- dialkové ovládanie v klúči - nie :nene
- len prívesky na klúčoch - áno :jo
- možnost dialkového otváranie kufra - nie :nene
- dotahovanie okien pri zamykaní - nie, len po facelifte, alebo pracne dorobiť :ko
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod som_marek » Pia Jan 23, 2015 9:17 pm

Tak šiesty deň som majiteľom striebornej mazdy 6 wagon 2005 začína sa turné opráv A úprav :-) už ked som nacal túto tému má niekto skúsenosti s výmenou rj prjimacu chcel by som doriešiť kľúč z pofaceliftu.prípadne našiel som vyskakovacku do ktorej sa vojde imo A diaľkové.
som_marek
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Sob Máj 12, 2012 11:56 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Späť na Potrebujem poradiť, zohnať...

Kto je on-line