Stránka 1 z 1

Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Uto Okt 04, 2011 8:06 pm
od Peter-sk
nazdar rad by som sa opytal kolko by mal mat xedos9 MCE otacok na volnobehu , ja mam tak cca 500 ot. :hmmhmm

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Uto Okt 04, 2011 8:54 pm
od TomAnt
Uz si nepamatam presne, ale mam dojem ze 700, ale neber to ako uplne presnu info...
Ale mozno som to sem niekedy pisal, ked mi to nastavovali, tak skus pohladat...

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Uto Okt 04, 2011 9:37 pm
od leichnam
650 ± 50

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Str Okt 05, 2011 7:47 am
od TomAnt
Ano ano, takto to bolo :)

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Str Okt 05, 2011 6:56 pm
od Peter-sk
diky moc , a ako sa nastavuju cez počitac alebo manualne ?

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Str Okt 05, 2011 9:55 pm
od TomAnt
PC

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Sob Okt 15, 2011 2:54 am
od iron-racing
volnobeh nadhodis aj tym srobom pri klapke (vzdusnikom), ak na millerovi je... ale ak ich mas nizke a vsetko je ok, tak bude pravdepodobne obtok zamrdany od oleja a tak.

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Sob Okt 15, 2011 9:16 pm
od miko613
500 su dost nízke,ved to musis citit ako skube s motorom.Milleraci radte ja ten motor velmi nepoznam.

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Sob Okt 15, 2011 9:58 pm
od TomAnt
Ved uz Leich pisal ze 600-700...
A urcite si to daj nastavit compom v Mazde, srob ti sice dvihne otacky, lenze otacky nie su vsetko co tam treba zaroven nastavit a to nenastavis. Compom ked sa to nastavuje, tak sa povie cez comp ze 650 a adekvatne k tomu sa ponastavuju aj dalsie hodnoty (aspon tak mi to vtedy bolo vysvetlene)

Re: Volnobezne otacky Mazda xedos 9 Miller

PoslaťNapísal: Pia Aug 10, 2018 1:54 pm
od Xedosista
Okolo 750, Xedos 9 2.3 kompresor je ináč riadne delo a do dnešného dňa vyzerá na cestách to auto fantasticky a s výkonom 210k sa nestráca ani na diaľnici medzi dnešnými silnými autami. Práve naopak, stále má navrch.