Napísal:
Str Sep 20, 2006 2:49 pm
od PePa
Sorry toto nie je crash test, ale je to fakt sila. Ak to tu uz bolo, tak ece raz sorry
http://www.snabbstart.com/film/cabriolet-vs-farmor.aspx
Napísal:
Str Sep 20, 2006 2:54 pm
od whitex
Jen jsem koukal, jak se ten chlápek odepínal z pásů a čekal jsem že tý babce tu tašku narve do huby a vytáhne zadkem - bohužel střih...
Napísal:
Str Sep 20, 2006 3:18 pm
od Michal 4WS
Fakt škoda toho strihu.....
Babka trafila na správne miesto! To som už počul, že po zrážke so zajacom (napr.) môžu vyletieť airbagy, ale toto ....
Napísal:
Str Sep 20, 2006 3:30 pm
od Maco222
No neviem co je na tom pravdy.. podla mojich vedomosti celne airbagy nefunguju na principe narazu, ale kritickeho spomalenia, takze vpredu nie su narazove cidla, ako je to pri bocnych airbagoch, ale niekde pri rychlostnej pake sa nachadza skrinka, ktora vyhodnocuje udaje, ako natocenie kolies, rychlost, gyrockopicke udaje, zapnutie ABS atd a ked hodnota presiahne urcitu kriticku oblast spomalenie, tak sa paplony nafuknu.. ak sa mylim, tak ma opravte..
Napísal:
Str Sep 20, 2006 3:41 pm
od TomAnt
Hlavne sa musia zacat deformovat deformacne zony vpredu, bez toho to taktiez nevybuchne...
Napísal:
Str Sep 20, 2006 3:49 pm
od Maco222
To az tak neviem ale moze byt.. ale vela ludi ma v tomto mysli obraz.. tak preto sa pytam, lebo ludia si myslia, ze ked kopnu do naraznika alebo buchnu po palubovke, tak im paplon vyleti von..
Napísal:
Str Sep 20, 2006 3:58 pm
od whitex
Taky bych byl rád, kdyby nám tady v tom někdo udělal jasno... Vím že jsou různé typy airbagů... Ty první fungovaly na principu, ze byla taka plechovka s nějakou látkou a kapsle s jinou látkou... Při nárazu se kapsle rozbila a látky smíchaly... nějakou chemickou reakci pak rychle vzniklo velké množství plynu, který nafoukl airbag... Toť vše...
Nicméně si myslím, že tento princim je dávno překonaný, ale žádné fakta neznám...
Napísal:
Str Sep 20, 2006 4:01 pm
od Maco222
Ono tu nejde o to ake reakcie su tam, ale ako sa stane pricina ze sa nafuknu.. a teraz je to myslim elektrickym impulzom s riadiacej jednotky ABG.. ono ma to dve stadia.. ked je vankus "kludny", potom je da sa povedat pripraveny na otvorenie a posledne je cela perina vonku
neviem ako je to na Mazdach, ale na Fiate a Renaulte to tak bolo..
Napísal:
Sob Sep 23, 2006 3:33 pm
od mpv
Maco222 píše:Ono tu nejde o to ake reakcie su tam, ale ako sa stane pricina ze sa nafuknu.. a teraz je to myslim elektrickym impulzom s riadiacej jednotky ABG.. ono ma to dve stadia.. ked je vankus "kludny", potom je da sa povedat pripraveny na otvorenie a posledne je cela perina vonku
neviem ako je to na Mazdach, ale na Fiate a Renaulte to tak bolo..
Mas pravdu airbagy reaguju na hlavne na spomalenie. No v mazdach su vraj cidla v stlpikoch, ktore sleduju zastavenie.
Napísal:
Ned Sep 24, 2006 10:13 pm
od Wlado
tak tomuto by nepomohli ani všetci svatý, nechcel by som podobne skonciť , iked mal som možnost vydiet ako nemeckym trabikom a karavanom preletel ocelový odliatok čo važil cca 200 kg , z posadky nik nepražil
Napísal:
Ned Sep 24, 2006 10:31 pm
od Maco222
Dostal som toto foto do maily a pisane tam bolo ze vodic mal nejake odreniny a tiekla mi okolo oci krv kvoli rozbitym okuliarom.. ako chalan ked to tak bolo mal dost stastie