dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
pepino34 píše:dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
Michal 4WS píše:pepino34 píše:dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
A este turbo-ropak...
pepino34 píše:Michal 4WS píše:pepino34 píše:dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
A este turbo-ropak...
Tak táhne solidně, ale když mu dáš 5 lidí a plný kufr, tak to jede přesně jako moje mazdička
Kolik by stál na moje auto nějaký menší turbo-set ?
Sedvo píše:pepino34 píše:Michal 4WS píše:pepino34 píše:dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
A este turbo-ropak...
Tak táhne solidně, ale když mu dáš 5 lidí a plný kufr, tak to jede přesně jako moje mazdička
Kolik by stál na moje auto nějaký menší turbo-set ?
Řekl bych, že nemá vůbec smysl na nějakým turbo-setem uvažovat. Nemyslím si,že když toho megana naložiš, že pojede jak tvá 626. Jednak točivý moment je úplně někde jinde, takže to pojede pořád slušně a má to i vyšší výkon.
A jak psala Black, no je pravda, že 16V motory netahají nějak dobře od spodu, ale mazda má na to velice slušné motory a např. naše GF tahá velice slušně.
Tak teď asi trochu nechápu... Vždyť sis před pár příspěvky na 626 stěžoval...pepino34 píše:whitex píše:Lidi spousta věcí je také v šoférovi... Né jen v autě...
Nemyslím jen řízení, ikdyž to především , ale také údržba...
Moje je v perfektním technickém stavu, mám to potvrzené od mistrů ve škole, "strejdy" co má servis, z linky STK (evidenčka) a i výkon je pravých 92k - měřeno na výkonové zkušebně.
A to co já s ní dovedu ve 4 lidech na silnice, pche - ještě teď se strachy klepou
whitex píše:Lidi spousta věcí je také v šoférovi... Né jen v autě...
Nemyslím jen řízení, ikdyž to především , ale také údržba...
Sedvo píše:pepino34 píše:Michal 4WS píše:pepino34 píše:dabel píše:pepino34 píše:Táta má Megane II 1.9dCi 88kW a to mi příjde jako raketa oproti 626
Cuduj sa svete... 90k vs. 120k...
A este turbo-ropak...
Tak táhne solidně, ale když mu dáš 5 lidí a plný kufr, tak to jede přesně jako moje mazdička
Kolik by stál na moje auto nějaký menší turbo-set ?
Řekl bych, že nemá vůbec smysl na nějakým turbo-setem uvažovat. Nemyslím si,že když toho megana naložiš, že pojede jak tvá 626. Jednak točivý moment je úplně někde jinde, takže to pojede pořád slušně a má to i vyšší výkon.
A jak psala Black, no je pravda, že 16V motory netahají nějak dobře od spodu, ale mazda má na to velice slušné motory a např. naše GF tahá velice slušně.
whitex píše:Tak teď asi trochu nechápu... Vždyť sis před pár příspěvky na 626 stěžoval...pepino34 píše:whitex píše:Lidi spousta věcí je také v šoférovi... Né jen v autě...
Nemyslím jen řízení, ikdyž to především , ale také údržba...
Moje je v perfektním technickém stavu, mám to potvrzené od mistrů ve škole, "strejdy" co má servis, z linky STK (evidenčka) a i výkon je pravých 92k - měřeno na výkonové zkušebně.
A to co já s ní dovedu ve 4 lidech na silnice, pche - ještě teď se strachy klepou
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť