Stránka 1 z 1

Strata vykonu,trhanie motora po vymene...

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 8:42 pm
od misko42
Tak mi prave vymenili palivovy filter a sviecky a cakal som zlepsenie.A ono . . . motor zacal vynechavat,trhat,neisiel viac ako 140 a ked som zosliapol plynovy pedal tak nic,nereagoval,zacalo to potrhavat,sklbat vsetko mozne len to neislo ako predtym,predvymenou!Mam podozrenie na sviecky,dal som NGK V-LINE BKR6E-11 povedali mi ze sviecky su rovnake az do r.v.97 a ze je jedno ci mam DOHC alebo ten druhy,slabsi.A to sa mi nejak nezda lebo predtym ked som sa informoval v inej predajni (autoprime) tak mi hovorili ze na DOHC su ine za cca 150sk a na moj obycajny motor su tiez ine,za cca 180sk. A tu mi dali teraz nejake za 110sk a vraj je jedno aky motor.Poradte prosiiim.Som sa tesil a takto to dopadlo :-(

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 9:07 pm
od Peter Borek
no takze som pozeral tvoj problem aj tu aj v inej rubrike a uz sa to tu viackrat preberalo, co som ja radil ze skus pozriet sitko na palivovom cerpadle v nadrzi. Na cerpadle (aspon na 626 GD/GV) je take jemne plastove sitko ako mala sietka (tak 5x10 cm) a to som mal ja upchate takym hnedym sajrajtom tak som ho vybral vytriasol v ultrazvukovej vanicke v technickom benzine, to sitko sa vycistilo a problem s vynechavanim pri stvrtke nadrze v zakrute sa stratil...........taktiez som predtym pomenil vzduchovy palivovy filter sviecky, kable, hlavu a palec rozdelovaca a nepomahalo.... :D cize sa nehnevaj niesam si investoval "zbytocne" ale auticko sa ti zato odmeni... :P

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 9:11 pm
od pete
Peto ma predbehol, asi pred dvoma tyzdnami sme davali dole nadrz na kamosovej GE626, mal to sitko tiez pekne zasrate, no len mal este jednu vymenu navyse, palivove cerpadlo ... tak sa modli, aby to bola len necistota :neutral

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 9:20 pm
od misko42
A kde presne najdem to sitko?A mohlo sa to takto zmenit k horsiemu pri vymene?

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 9:23 pm
od pete
misko42 píše:A kde presne najdem to sitko?A mohlo sa to takto zmenit k horsiemu pri vymene?

sitko je v nadrzi, neviem presne ako je to u teba s pristupom k nemu ... ked das nadrz dole, aspon si ju mozes celu preplachnut ...
a zabudol som napisat, ze to akcia pre nefajciarov :lol

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 9:28 pm
od misko42
Nadrz dole??? Teraz ked som ju az po okraj naplnil benzinom?A je to zlozite?Lebo niesom nejaky mechanik . . .

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 10:41 pm
od Bootleg
Na BJ sa da cerpadlo vybrat zhora po demontazi zadnej lavice sedadiel. Vela zdaru a nervov pri odpajani tych debilnych fordackych konektorov.

PoslaťNapísal: Uto Apr 10, 2007 10:51 pm
od EDU
Steve píše:Na BJ sa da cerpadlo vybrat zhora po demontazi zadnej lavice sedadiel. Vela zdaru a nervov pri odpajani tych debilnych fordackych konektorov.


co mas proti Fordackym konektorom sakra :-) vrtak jeden :-))

PoslaťNapísal: Str Apr 11, 2007 7:36 am
od Pavel Rittich
Mě tohle dělá při vlažném motoru a nízkých otáčkách. Studený táhne bez problémů, teplý na rovince táhne v pohodě. Nechám z kopce spadnout otáčky, nebo nechám zařazeno a pustím plyn - když chci pod kopcem lehce přidat, začne se cukat. Musím párkrát prošlápnout a když se chytí, držet ho v otáčkách. Kdybych zastavil a vypnul motor, budu mít problém nastartovat. Když nenaskočí hned, nezbyde, než plošlapávat plyn :koule . Zítra se bude čistit klapka, uvidíme.........

PoslaťNapísal: Str Apr 11, 2007 8:59 am
od misko42
Steve, vdaka za radu ale nejedna sa o BJ ale o mrkacku 1,8 vies aj tam poradit?

PoslaťNapísal: Str Apr 11, 2007 10:18 am
od misko42
tak a dnes hned rano som vymenil tie sviecky co mi dali za tie stare co tam boli (brisk) a urobil som skusobnu jazdu,a nic... ziadny sklbanec a to som poriadne motor vytacal,v pohode 190km/h a este stale sa brala len ma brzdili auta ostatne.... tak som im bol zaniest sviecky a velky frajer so zuvackou v hube co mi to aj vcera predaval ze co on s nim,ked uz su pouzite sviecky,ze to su dobre sviecky a bla bla bla.. ze nieco musim mat s motorom tak si pohundral a schytil tie sviecky,hodil ich niekam a dal mi peniaze ze on si to odrata s vyplaty..... bla bla bla..... tie sviecky tam urcite nemali pasovat,ked mi rozpraval ze to su rovnake sviecky az do roku vyroby 1997 a je jedno aky motor,.... hned sa mi to nezdalo..... mimochodom bolo to v autosuciastok dizzy v seredi a uz tam asi tak lahko nic nekupim zatial jedinu dobru skusenost mam s autoprimou v nitre,zatial vsetky veci co som od nich kupoval mi pasovali ani jedna reklamacia...
teraz mi uz len zostava vyriesit to sitko na cerpadle co ste mi hovorili.nepozna niekto niekoho kto by to vedel urobit????????

PoslaťNapísal: Str Apr 11, 2007 11:39 am
od maros
misko42 píše:tak a dnes hned rano som vymenil tie sviecky co mi dali za tie stare co tam boli (brisk) a urobil som skusobnu jazdu,a nic... ziadny sklbanec a to som poriadne motor vytacal,v pohode 190km/h a este stale sa brala len ma brzdili auta ostatne.... tak som im bol zaniest sviecky a velky frajer so zuvackou v hube co mi to aj vcera predaval ze co on s nim,ked uz su pouzite sviecky,ze to su dobre sviecky a bla bla bla.. ze nieco musim mat s motorom tak si pohundral a schytil tie sviecky,hodil ich niekam a dal mi peniaze ze on si to odrata s vyplaty..... bla bla bla..... tie sviecky tam urcite nemali pasovat,ked mi rozpraval ze to su rovnake sviecky az do roku vyroby 1997 a je jedno aky motor,.... hned sa mi to nezdalo..... mimochodom bolo to v autosuciastok dizzy v seredi a uz tam asi tak lahko nic nekupim zatial jedinu dobru skusenost mam s autoprimou v nitre,zatial vsetky veci co som od nich kupoval mi pasovali ani jedna reklamacia...
teraz mi uz len zostava vyriesit to sitko na cerpadle co ste mi hovorili.nepozna niekto niekoho kto by to vedel urobit????????


no vidíš.. ešte že tak... :) môže Ti to sitko aj vyčistiť majster R... číslo na neho už máš... keď chceš sviečky Ti zoženiem new.. densa... :) za pár korún...

Re: Strata vykonu,trhanie motora po vymene...

PoslaťNapísal: Pon Feb 27, 2012 10:39 pm
od nik27
zdravym mam taky problem ked idem do kopca vynechava my motor mam 1,9tdi octavia neviem cim to je kto poradi pri 2,500 otackac mi spadne na 2000 a tak je to stale vdaka.