Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Strata vykonu,trhanie motora po vymene...

Čas od času i Mazda naštve. Zde si můžete ulevit.

Strata vykonu,trhanie motora po vymene...

Poslaťod misko42 » Uto Apr 10, 2007 8:42 pm

Tak mi prave vymenili palivovy filter a sviecky a cakal som zlepsenie.A ono . . . motor zacal vynechavat,trhat,neisiel viac ako 140 a ked som zosliapol plynovy pedal tak nic,nereagoval,zacalo to potrhavat,sklbat vsetko mozne len to neislo ako predtym,predvymenou!Mam podozrenie na sviecky,dal som NGK V-LINE BKR6E-11 povedali mi ze sviecky su rovnake az do r.v.97 a ze je jedno ci mam DOHC alebo ten druhy,slabsi.A to sa mi nejak nezda lebo predtym ked som sa informoval v inej predajni (autoprime) tak mi hovorili ze na DOHC su ine za cca 150sk a na moj obycajny motor su tiez ine,za cca 180sk. A tu mi dali teraz nejake za 110sk a vraj je jedno aky motor.Poradte prosiiim.Som sa tesil a takto to dopadlo :-(

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Peter Borek » Uto Apr 10, 2007 9:07 pm

no takze som pozeral tvoj problem aj tu aj v inej rubrike a uz sa to tu viackrat preberalo, co som ja radil ze skus pozriet sitko na palivovom cerpadle v nadrzi. Na cerpadle (aspon na 626 GD/GV) je take jemne plastove sitko ako mala sietka (tak 5x10 cm) a to som mal ja upchate takym hnedym sajrajtom tak som ho vybral vytriasol v ultrazvukovej vanicke v technickom benzine, to sitko sa vycistilo a problem s vynechavanim pri stvrtke nadrze v zakrute sa stratil...........taktiez som predtym pomenil vzduchovy palivovy filter sviecky, kable, hlavu a palec rozdelovaca a nepomahalo.... :D cize sa nehnevaj niesam si investoval "zbytocne" ale auticko sa ti zato odmeni... :P
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod pete » Uto Apr 10, 2007 9:11 pm

Peto ma predbehol, asi pred dvoma tyzdnami sme davali dole nadrz na kamosovej GE626, mal to sitko tiez pekne zasrate, no len mal este jednu vymenu navyse, palivove cerpadlo ... tak sa modli, aby to bola len necistota :neutral
BA_323F_1.8_BP-DOHC_11N
Obrázok užívateľa
pete
VIP 2007
 
Príspevky: 1857
Registrovaný: Pon Dec 05, 2005 11:02 pm

Poslaťod misko42 » Uto Apr 10, 2007 9:20 pm

A kde presne najdem to sitko?A mohlo sa to takto zmenit k horsiemu pri vymene?

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod pete » Uto Apr 10, 2007 9:23 pm

misko42 píše:A kde presne najdem to sitko?A mohlo sa to takto zmenit k horsiemu pri vymene?

sitko je v nadrzi, neviem presne ako je to u teba s pristupom k nemu ... ked das nadrz dole, aspon si ju mozes celu preplachnut ...
a zabudol som napisat, ze to akcia pre nefajciarov :lol
BA_323F_1.8_BP-DOHC_11N
Obrázok užívateľa
pete
VIP 2007
 
Príspevky: 1857
Registrovaný: Pon Dec 05, 2005 11:02 pm

Poslaťod misko42 » Uto Apr 10, 2007 9:28 pm

Nadrz dole??? Teraz ked som ju az po okraj naplnil benzinom?A je to zlozite?Lebo niesom nejaky mechanik . . .

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Bootleg » Uto Apr 10, 2007 10:41 pm

Na BJ sa da cerpadlo vybrat zhora po demontazi zadnej lavice sedadiel. Vela zdaru a nervov pri odpajani tych debilnych fordackych konektorov.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod EDU » Uto Apr 10, 2007 10:51 pm

Steve píše:Na BJ sa da cerpadlo vybrat zhora po demontazi zadnej lavice sedadiel. Vela zdaru a nervov pri odpajani tych debilnych fordackych konektorov.


co mas proti Fordackym konektorom sakra :-) vrtak jeden :-))
Mazda 5 1,8i TX
626 GE HB - Comprex
Obrázok užívateľa
EDU
Forum Guru
 
Príspevky: 1563
Registrovaný: Str Jan 04, 2006 6:30 pm
Bydlisko: Děčín

Poslaťod Pavel Rittich » Str Apr 11, 2007 7:36 am

Mě tohle dělá při vlažném motoru a nízkých otáčkách. Studený táhne bez problémů, teplý na rovince táhne v pohodě. Nechám z kopce spadnout otáčky, nebo nechám zařazeno a pustím plyn - když chci pod kopcem lehce přidat, začne se cukat. Musím párkrát prošlápnout a když se chytí, držet ho v otáčkách. Kdybych zastavil a vypnul motor, budu mít problém nastartovat. Když nenaskočí hned, nezbyde, než plošlapávat plyn :koule . Zítra se bude čistit klapka, uvidíme.........
Obrázok užívateľa
Pavel Rittich
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2345
Registrovaný: Štv Júl 15, 2004 2:34 pm
Bydlisko: Ústí nad Orlicí

Poslaťod misko42 » Str Apr 11, 2007 8:59 am

Steve, vdaka za radu ale nejedna sa o BJ ale o mrkacku 1,8 vies aj tam poradit?

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod misko42 » Str Apr 11, 2007 10:18 am

tak a dnes hned rano som vymenil tie sviecky co mi dali za tie stare co tam boli (brisk) a urobil som skusobnu jazdu,a nic... ziadny sklbanec a to som poriadne motor vytacal,v pohode 190km/h a este stale sa brala len ma brzdili auta ostatne.... tak som im bol zaniest sviecky a velky frajer so zuvackou v hube co mi to aj vcera predaval ze co on s nim,ked uz su pouzite sviecky,ze to su dobre sviecky a bla bla bla.. ze nieco musim mat s motorom tak si pohundral a schytil tie sviecky,hodil ich niekam a dal mi peniaze ze on si to odrata s vyplaty..... bla bla bla..... tie sviecky tam urcite nemali pasovat,ked mi rozpraval ze to su rovnake sviecky az do roku vyroby 1997 a je jedno aky motor,.... hned sa mi to nezdalo..... mimochodom bolo to v autosuciastok dizzy v seredi a uz tam asi tak lahko nic nekupim zatial jedinu dobru skusenost mam s autoprimou v nitre,zatial vsetky veci co som od nich kupoval mi pasovali ani jedna reklamacia...
teraz mi uz len zostava vyriesit to sitko na cerpadle co ste mi hovorili.nepozna niekto niekoho kto by to vedel urobit????????

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod maros » Str Apr 11, 2007 11:39 am

misko42 píše:tak a dnes hned rano som vymenil tie sviecky co mi dali za tie stare co tam boli (brisk) a urobil som skusobnu jazdu,a nic... ziadny sklbanec a to som poriadne motor vytacal,v pohode 190km/h a este stale sa brala len ma brzdili auta ostatne.... tak som im bol zaniest sviecky a velky frajer so zuvackou v hube co mi to aj vcera predaval ze co on s nim,ked uz su pouzite sviecky,ze to su dobre sviecky a bla bla bla.. ze nieco musim mat s motorom tak si pohundral a schytil tie sviecky,hodil ich niekam a dal mi peniaze ze on si to odrata s vyplaty..... bla bla bla..... tie sviecky tam urcite nemali pasovat,ked mi rozpraval ze to su rovnake sviecky az do roku vyroby 1997 a je jedno aky motor,.... hned sa mi to nezdalo..... mimochodom bolo to v autosuciastok dizzy v seredi a uz tam asi tak lahko nic nekupim zatial jedinu dobru skusenost mam s autoprimou v nitre,zatial vsetky veci co som od nich kupoval mi pasovali ani jedna reklamacia...
teraz mi uz len zostava vyriesit to sitko na cerpadle co ste mi hovorili.nepozna niekto niekoho kto by to vedel urobit????????


no vidíš.. ešte že tak... :) môže Ti to sitko aj vyčistiť majster R... číslo na neho už máš... keď chceš sviečky Ti zoženiem new.. densa... :) za pár korún...
GG
Obrázok užívateľa
maros
VIP 2007
 
Príspevky: 1047
Registrovaný: Uto Aug 22, 2006 4:57 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod nik27 » Pon Feb 27, 2012 10:39 pm

zdravym mam taky problem ked idem do kopca vynechava my motor mam 1,9tdi octavia neviem cim to je kto poradi pri 2,500 otackac mi spadne na 2000 a tak je to stale vdaka.
nik27
Čitateľ
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Pon Feb 27, 2012 10:35 pm

Späť na Chcem sa posťažovať

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť