Biopalivo
Napísal:
Štv Mar 01, 2007 10:47 am
od Black
Napísal:
Štv Mar 01, 2007 11:34 am
od majki
Taky nechapu, v cem vidi problem
Napísal:
Štv Mar 01, 2007 12:11 pm
od Bootleg
Co clovek nepozna, toho sa boji.
Napísal:
Štv Mar 01, 2007 12:48 pm
od Black
Bojím se to, že mi umře motor a že to auto nepojede,snad to bude nějak označené, abych to náhodou nenatankovala
.
Napísal:
Štv Mar 01, 2007 1:40 pm
od Luke.cz
Jak Escortovi chutnalo biopalivo
Jen to tankování po litrovkách nebylo zrovna nejpohodlnější.
Napísal:
Pia Mar 02, 2007 5:01 pm
od Pavel Rittich
Zezačátku se počítá s 3% etanolu v litru - v globále to něco pomůže a na jízdních vlastnostech to nemůže zhola nic zhoršit. Když naleješ do nádrže Velfobin, máš tam toho lihu asi tak stejně
Napísal:
Pia Mar 02, 2007 5:50 pm
od Black
Pavel Rittich píše:Zezačátku se počítá s 3% etanolu v litru - v globále to něco pomůže a na jízdních vlastnostech to nemůže zhola nic zhoršit. Když naleješ do nádrže Velfobin, máš tam toho lihu asi tak stejně
Jenže já do nádrže Velfobin neleju, to jsem musela udělat jen jednou, když měla trošku loni potíže 626 GD. Bude to znít hrozně, ale co se týče mých aut, tak mě nezajímá ekologie, ale jejich jízdní vlastnosti a stav vozidla, já bych souhlasila s variantou, když přijedu na benzinku, tak aby tam byl oddělený stojan pro ekology a tomu bych se zdaleka vyhnula.
Napísal:
Sob Mar 03, 2007 12:59 am
od Sedvo
Black nevím čeho se bojíš. Vždyť ty tvoje mazdy to ani nepoznají. Hele biopalivo - no znamená to, teda co jsem si přečetl, že bude vyráběno z obilí, takže auta budou jezdit na chlast.
Ve Švédsku jezdí na palivo, které má 85% biopaliv a 15% benzínu a věř, že to auto pojede úplně normálně.
Další srovnání, zajeď si do Brazílie, tam na benzín nenarazíš, tam prostě jezdí na biopalivo - tedy na alkohol. To je biopalivo, tak si prosím zase vyhledej, co to biopalivo je a potom si stěžuj.
V USA závody IndyCar, tyto formule jezdí na ethanol (alkohol), to je biopalivo a jsou rozhodně rychlejší, tak jak normální formule 1. Hlavně ekologičtější.
Já jsem pro. Jednak abychom byly nezávislý na ropě, tak toto je jediné východisko.
Jediná nevýhoda - alkohol je agresivní na některé motorové části, ale to se snad postupem času vyřeší.
Napísal:
Ned Mar 04, 2007 2:12 am
od Dopi
Sedvo píše:Jediná nevýhoda - alkohol je agresivní na některé motorové části, ale to se snad postupem času vyřeší.
Především když ho požije řidič
Napísal:
Pon Mar 05, 2007 12:28 pm
od Dj Kuno
To bude v pohode. Za prvé ropa nebude navždy, a za druhé na konci správy bolo napísané, že je poškodenie týchto tesnení skoro nulové a určite to ešte časom zdokonalia, aby s tým neboli žiadne problémy.
V Biopalivách treba vidieť budúcnosť motorizmu.
A niektorý blázni dokonca lejú rastlinné oleje z Kauflandu do Ford Tranzit a idem im to.
Napísal:
Pon Mar 05, 2007 12:31 pm
od Black
Dj Kuno píše:To bude v pohode. Za prvé ropa nebude navždy, a za druhé na konci správy bolo napísané, že je poškodenie týchto tesnení skoro nulové a určite to ešte časom zdokonalia, aby s tým neboli žiadne problémy.
V Biopalivách treba vidieť budúcnosť motorizmu.
A niektorý blázni dokonca lejú rastlinné oleje z Kauflandu do Ford Tranzit a idem im to.
Taky jsem koukala na pána u Tesca, který přijel s nákupním vozíkem plným řepkových olejů a jednu láhev po druhé otvíral a lil si to do motoru
.
Napísal:
Pon Mar 05, 2007 12:32 pm
od TomAnt
NiektorI...
a preco blazni? Cena nizsia, spotreba nizsia, vykon vyssi... bezproblemova prevadzka... Vidis tu nieco "blaznovske" ?
Napísal:
Pon Mar 05, 2007 12:34 pm
od Doktor
TomAnt píše:a preco blazni? Cena nizsia, spotreba nizsia, vykon vyssi... bezproblemova prevadzka... Vidis tu nieco "blaznovske" ?
No ono dosť záleží na motore - do TDI je to hraničné, do common rail je to vražda motoru. Olej má lepšiu mazivosť ako nafta, ale v zime dosť slušne tuhne a može odrovnať čerpadlo.