Stránka 3 z 3

PoslaťNapísal: Uto Dec 19, 2006 10:28 am
od tomasicek
PePa píše:Šmýkať sa môže, ak je teplota vzduchu menej ako 3°C. Na ceste môže byť vtedy menej a už to jede. Veľa ľudí si myslí, že ak je nad nulou, nemôže dostať šmyk. Je to dosť zradné.


mozem len potvrdit z vlastnej skusenosti ked bolo +4 a mokra cesta tak mi okamzite presmykovali predne kolesa pri plnom plyne, preto uz asi dva mesiace mam zimne... :o)

PoslaťNapísal: Uto Dec 19, 2006 10:32 am
od TomAnt
Na Mondeu sa pri teplote 4 C a menej zapne vystrazna kontrolka na palubovke...

PoslaťNapísal: Uto Dec 19, 2006 1:53 pm
od Doktor
Na 323F BA mojej sa rozsvieti vločka, ak je menej ako 3st. A4 má vonkajší teplomer, v rozmedzí +5 až -5 je pred číslom symbol námrazy.

PoslaťNapísal: Uto Dec 19, 2006 1:58 pm
od misko42
a ja ked kuknem na teplomer tak tiez vidim ci je namraza alebo nie

PoslaťNapísal: Uto Dec 19, 2006 2:18 pm
od pete
takze mozme dat za pravdu pneu firmam, ze pouzivanie zimnych pod +7Celzia je potrebne 8-)

PoslaťNapísal: Pia Dec 22, 2006 8:51 pm
od MiH
Teraz, po prečítaní Donaifelovho zážitku mi trklo. Niečo veeeľmi podobné sa mi stalo na X9 4WS minulý rok. Cesta bola suchá +1-2 st. a v zátačke ktorú som bežne na 323Fke jazdieval 70-80 ma pri cca. 60Km/h s Xedosom otočilo podobne ako Donaifela (uletel zadok, asi 5 metrov ešte ako-tak reagoval na pohyb volantu a následne hodiny). Mal som zrejme rovnaké štastie, autu ani nikomu inému sa nič nestalo. Vtedy som si to dával do súvisu s mojimi malými skúsenosťami s X9, ako aj starými (asi už tvrdými) zimnými penumatikami. Prvé čo som teda tento rok pri prvých mrazoch urobil bolo, že som kúpil poriadne nové zimné pneu (Michelin Alpin3 ). Kompletná kontrola geometrie prednej a zadnej nápravy bola robená ešte v deň incidentu (zistená bola vôľa riadenia na zadnej náprave). Faktom však je, že odvtedy si v každej zátačke dávam poriadny pozor. Paradoxne mám pocit, že omnoho ľahšia (ale aj nižšia) stará 323F sedí v zátačkách ďaleko lepšie ako X9 4WS. Možno je to tým 4WS a chce to proste dostať "do ruky"....neviem...

PoslaťNapísal: Str Jan 03, 2007 4:33 pm
od Zoran
TomAnt píše:
tomasicek píše:
TomAnt píše:Myslis ze tam bol ten lad?, nesmyklo ta na nejakej bielej ciare?


biele ciary namrzaju skor alebo co? :shock


Neviem... odsleduj si to niekedy, su extemne smyklave v zime a za mokra su daleko smyklavejsie ako zvysok cesty...
ale su uzsie ako pneu, cize pneu sa vzdy dotykaju aj asfaltu... Jedine na prechodoch su siroke biele pasy..

PoslaťNapísal: Pia Jan 05, 2007 7:01 pm
od Ivan BA
Ak sa dobre pamätám, vtedy boli iba hmly a nepršalo, pričom vozovka zvlhla z tej hmly. Nakoľko nebol zmytý ten sajrajt poriadnym dažďom, tak sa ani nečudujem, že si tam dostal hodiny. V pravom pruhu sú pekne vyjazdené kolaje od autobusu a v ľavom, kto to nepozná, pakné dva kanále, mierne vyvýšené.
Takže plus k tomu ten sajrajt na ceste, buď rád, že iba raz 360, a keby to nebolo šmyklavé, možno aj naprieč 360. Ja tu zákrutu poznám a aj za sucha tade chodím max 70. Za mokra aj pod 60.
Chce to cvik a cit.

PoslaťNapísal: Sob Jan 06, 2007 9:54 am
od Ivan BA
Poplietol som tie zákruty ja som myslel tú na opačnom konci tej rovinky, smerom na Ovsište, ale to je jedno lebo sú skoro identicky tiahle, len tie kanále tam chýbajú. Hneď pri nej bývam a videl som už zopár borcov čo nastúpili s autom rovno do taxíku, čo stoja hneď pri zákrute.