Napísal: Str Dec 20, 2006 5:41 pm
Je to tak, lebo to su koncesionari ktory maju "znacku" Shell franchizovym principom "prenajatu".... Cize si to managuju sami ale samozrejme idu podla urcitych kriterii ktore maju vsetky pumpy rovnake. A k tym aditivam, v Poprade potrebuju inu benzinovu zmes ako napr. v BA, ide o vlhkost, teplotu a pod... Tie rozdiely su vsak tak male ze to nemas sancu rozpoznat na chovani auta.Gib píše:Zoran píše:no oni to miesaju tesne pred tym ako to daju do cisterny, cize na cerpacku to uz dojde namiesane...Gib píše:Zoran píše:Nie, kazda cerpacka ma inac namiesane aditiva, cize dokonaca dve cerpacky tej istej firmy napr. Shell mozu mat iny benzin, aj ked ide vsetko z jednej rafinerie. Napr. na 100per. ma iny benzin Shell v Ziline alebo Poprade ako v Bratislave...Gib píše:citujem:
"Společnost (Česká rafinérská) dodává benzín firmám Shell, Agip, Benzina a Conoco, které ho rozvážejí po celé republice."
To znamena, ze je teda uplne jedno, na ktorej z tychto styroch benziniek budem tankovat? Je to stale ten isty benzin???
Aha! Dik! Takze tie aditiva sa tam pridavaju vlastne az pri precerpavani (alebo po) z cisterny na kazdej jednotlivej benzinke? To sa mi nejak nevidi ... som myslel, ze pride cisterna na benzinku, precerpa a doplni zasobniky a je to. Ale to len moj odhad ... neviem ako to funguje.
No, takze asi takto?
Tato cisterna ide na Shellku do Blavy - sup 3 kyble aditiv.
Tato ide do Popradu - sup 2 kyble aditiv.
Tato ide do Presova - sup jeden kybel.
Rozmyslam, preco by s tymto stracali cas a hlavne peniaze