dej-f píše:TomAnt, jsem v busse už 10 let a tak trochu poznám zda si klient přišel omrknout auto, seznámit se s autem, nebo vyjednávat. Tam jsem plastický a přizpůsobím se, což se ode mne očekává.
V aftersale dělám rozdíly proto, že kdybych se o všechny staral stejně, tak jen vřím kafe, dělám taxikáře a neprodám tolik co bych měl. Navíc když V.I.P klient má pocit, že má o něco málo víc než ostatní a že se k tomu dopracoval věrností ke mě (naší firmě) tak to ocení. Mám na mysli další věrnost.
Je to stejné i na servise, když chodíš pravidelně na servis, dostaneš privilegium faktury se splatností, vyšší výkupní cenu a ochotu technika ti předat auto po pracovní době. Kdyby nebyli rozdíly, tak předpokládám, že buďto k nám nikdo nejezdí, protože bychom chtěli peníze formou zálohy nebo jsme dávno zkrachovali protože každý druhý nezaplatí včas nebo vůbec fakturu, zvyknou si vyzvedávat auta třeba ve 20 hodin večer a technici nedělají nic jiného než obvolávají neplatiče.
Nevím zda je to zprávný přístup, ale ověřený časem a funguje. Rád nabídnu kafe komukoliv kdo má chuť si povídat, rád odvezu klienta do města když mě slušně požádá. V tom nevidím problém, ale nedám z toho standard, je to můj osobní přístup.
mas aj pravdu, tiez mi hovoril ten kamarat co robi v mazde, vie to omrknut,uz pozna toho zakaznika ked ho zbada ci je to len "panacek" co pride jednat s cenou a bol by najradsej keby ho navsetkych autach povozil a vsetky mu dal za facku.zacne tam mudrovat okolo toho a pritom prd tomu rozumie atd atd... on hovory ze ked chces Volva za dva mil. tak tak mas na to a nie ist tam a zjednavat ho na 1,5 . . . Ked vidi ze je to seriozny zakaznik tak aj sam mu da nejaku tu zlavu alebo nieco. jak teraz si jedna od neho kupila hned naraz 4 vozy (tusim 2 m6 a 2 m3)