Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

MAZDA 3 New revolution

Čas od času i Mazda naštve. Zde si můžete ulevit.

MAZDA 3 New revolution

Poslaťod mobebka » Pon Máj 11, 2015 2:06 pm

Moja reklamácia .
Nuž dlho som sa z novej Mazdy 3 netešila. Kúpila som ju v máji 2014 a dnes po roku používania zisťujem , že podstatné bolo tú Mazdu 3 predať, ale importér už nemá záujem niečo riešiť, keď ste auto kúpili a nemá záujem riešiť reklamácie.
Neviem či sa Vám stalo, že na novom aute sa Vám rozpadá tesniaca guma okolo zadného okna. Všimla som si to už v lete minulého roku a upozornila som v servise ľudí, že sa tam niečo s tou gumou deje. Nič sa neriešilo veď je auto v záruke,ale keďže rok už ubehol a ja som chcela mať tesnenie v poriadku zašla som do servisu. Technik v BB KOVA Badín bol opatrný a ukázal mi emailovú komunikáciu s nadriadeným, ktorý mu schvaľuje záručné opravy. Odpísal, že uvedenú vadu ešte v Mazde nemali, že sa muselo auto mechanicky poškodiť. Podotýkam, že auto bolo vždy umývané ručne a nikdy nebolo škrabané žiadne sklo v zime nakoľko stálo v garáži. Moje auto nemá žiadny škrabanec nikde...prečo by som si likvidovala gumu okolo okna . Nuž mrzí ma , že tak úžasné auto má, tak nekompetentných ľudí na vedúcich miestach. Značku treba reprezentovať a chrániť jej meno a nie šetriť a vymýšľať na reklamačných vadách. Všade robia ľudia, všetko sa môže pokaziť, ale pri aute za 24 000 eur mám riešiť rozpadnutú gumu po roku používania....nuž nechám na Vás názor, ale dnes ma zase zaskočil ľudský egoizmus...tie peniaze musím zarobiť a nekúpila som si drahé auto, aby som chodila po servisoch.

No urobte si svoj názor... S pozdravom všetkým praje smutný užívateľ MAZDY 3 New
mobebka
Čitateľ
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Ned Apr 12, 2015 8:04 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Späť na Chcem sa posťažovať

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť