Stránka 2 z 4

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Uto Mar 09, 2010 2:09 pm
od Epicure
Jegi: Môžeš byť rád, že tak parkuje. Pretože ti neobúcha lak na aute a rovnako nechce, aby ho niekto dotrieskal jemu.. Ja parkujem podla možnosti rovnako. Keď je niekde tlačenica a málo miesta, tak radšej zaparkujem o 50m dalej, alebo o dve poschodia vyššie, ale vždy cez dva. Kto chce, môže sa tlačiť, ale ja mám radšej okolo auta dosť miesta.

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Uto Mar 09, 2010 3:27 pm
od Kris
canndale píše:ono je to odvodene aj od toho, ze tieto auta si zacali kupovat podnikatelia, a po 4och rokoch kupili nove a oktaviu dali synovi, ktory dostal vodicak, pretoze predavat auto sa neoplati..

a fenomem 1.9TDi? mno sak to je ten super motor, ktory ma predsa aj fabia RS a to uz je nejaka kara :D to staci iba "čipnúť" a uz to ide ako besne :crazy
.. samozrejme cista ironia, nikdy by som to auto necel



Ok, chapem..ja som naozaj bol zvedavy ci za tym naozaj nieco je :)

Este druha basnika otazka. Ruku na srdce. Je octavka naozaj zle auto? Hlavne verzia 2 a este FL mi pride ako celkom sympaticky voz pre rodinu. Viem ale posudit iba to, ako auto vyzera a ci je komfortne a svizne..dlhodobu kvalitu a detailne parametre nie.
Z coho vychadza vasa kritika?

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Uto Mar 09, 2010 4:02 pm
od canndale
osobne myslim ze fenomen ochcavie vychadza hlavne z prvej generacie modelu, a majitelov tohto skvostu

prva generacia mala zly podvozok, ktory dokazal zradit v zakrute, ziadne zazraky z motora.... pikoska je napriklad priestor pre nohy pasaziera vzadu v rozmedzi 0-7cm :o) a mnohe poznamky ako ze oktavia I je auto pre batozinu, nie pre pasazierov :lol napriek tomu ho beru najma na SK a CZ ako tuningovu modlu, ktora sa da super upravit

druha generacia sa celkom pozdava aj mne :) druha generacia zdiela podvozok z golfom MK5 audi A3, takze uz je tam aj nezavisle zavesenie zadnej napravy, zvacseny razvor a jazdne vlastnosti su uz uplne inde.. motor 1.9TDi tiez vobec nieje zly, ale povazovat to za sportovy motor je chore

drviva vacsina mladych majitelov oktavie I s 1.9TDi su presvedceny ze maju supercar ktory je najrychlejsi na svete a zerie len 4l/100km :dobry .. akurat pri plyne na podlahe sa vytvori dymova clona :D http://www.youtube.com/watch?v=9BvjJjL7Z50&feature=fvw - ekologia v praxi

namyslenych majitelov oktavie generacie II je ovela menej, tam je zas problem, ze je to velmi casto sluzobne auto a vsedci vieme ako sa na sluzobakoch jazdi :twist:

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Uto Mar 09, 2010 9:13 pm
od miko613
Kris píše:
canndale píše:ono je to odvodene aj od toho, ze tieto auta si zacali kupovat podnikatelia, a po 4och rokoch kupili nove a oktaviu dali synovi, ktory dostal vodicak, pretoze predavat auto sa neoplati..

a fenomem 1.9TDi? mno sak to je ten super motor, ktory ma predsa aj fabia RS a to uz je nejaka kara :D to staci iba "čipnúť" a uz to ide ako besne :crazy
.. samozrejme cista ironia, nikdy by som to auto necel



Ok, chapem..ja som naozaj bol zvedavy ci za tym naozaj nieco je :)

Este druha basnika otazka. Ruku na srdce. Je octavka naozaj zle auto? Hlavne verzia 2 a este FL mi pride ako celkom sympaticky voz pre rodinu. Viem ale posudit iba to, ako auto vyzera a ci je komfortne a svizne..dlhodobu kvalitu a detailne parametre nie.
Z coho vychadza vasa kritika?


Bratova 1,9 TDI furt sa daco sraLO hlavne prkotiny ako central,vrzganie pristrojovky,nesedela v zatackach pretacala
Bratrancova 1,9 TDI 36.000 turbo fuc 70.000 druhe turbo fuc
kamaratova 1,9 TDI 30.000 predne pneu zodrate ako pri zlom odklone,robena laserova geometria zavada sa neostranila SKODA MB mu poslala list s ktorym si moze utriet kakaovu dierku ked im pisal ze to auto chcel vratit alebo vymenit
Strykova 1,6 3x menena lambda sonda,druhy katalyzator,vacsinou motorove poruchy

Vsetko funglovky vacsinou jazdene po dialnici merano poprad minimum po meste

Tak si myslim,ze som sa dobre rozhodol ked som sadol do Xedosa

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Uto Mar 09, 2010 11:36 pm
od Rainbow
Ale hlavne, ze sa usetri na palive... :ho:

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 12:36 pm
od Epicure
Rainbow píše:Ale hlavne, ze sa usetri na palive... :ho:

Áno, mám zopár kamarátov, ktorý sú na vrhole blaha, keď mi povedia, že majú priemer 5,5 a podobné cifry. Ja som na vrchole blaha, keď počujem, kolko vytrieskali za vstrekovače, rampu, čerpadlo, turbo atď.. Najviac mi je to smiešne, keď chlapci spravia 15k km ročne.. A ten strach, že či ráno nájdu auto pred domom je na nezaplatenie :lol

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 8:20 pm
od Doktor
Ono tie pocitace na embeckach neukazuju nejako spolahlivo, dost to podmeruje. Ale zase ja tiez jazdim na koncernovom chrochtaku, a este ma teda ziadna Mazda nepredbehla. :spik2

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 10:17 pm
od marclucpicard
Povedz SPZ-ku aby som nabuduce vedel kedy mam podradit a dupnut na plyn :ho:

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 10:47 pm
od canndale
hehe, oktacie 1.9TDi som predbiehal na focuse 1.6tke (priatelske stretnutia - sprint na letisku :o) ) nieto este na mojej mazdicke (na m6 2.3 si este netrufam ;) )
koncernovy chrochtak ma navrh tak do 50km/h kedy mu pomaha krutiaci moment, potom sa zadycha a nestiha pre nedostatok vykonu, takze ho benzin dobehne a predbehne

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 10:51 pm
od leichnam
marclucpicard píše:Povedz SPZ-ku aby som nabuduce vedel kedy mam podradit a dupnut na plyn :ho:


S tymto by si pri Doktorovi moc nepochodil, zato napriklad take Lexusy dokazu tie koncerny pekne vytrieskat :o)

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 10:55 pm
od canndale
to na com jazdi? phaeton 5.0TDi V10? :shock :o)

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 11:20 pm
od Rainbow
canndale píše:hehe, oktacie 1.9TDi som predbiehal na focuse 1.6tke (priatelske stretnutia - sprint na letisku :o) ) nieto este na mojej mazdicke (na m6 2.3 si este netrufam ;) )
koncernovy chrochtak ma navrh tak do 50km/h kedy mu pomaha krutiaci moment, potom sa zadycha a nestiha pre nedostatok vykonu, takze ho benzin dobehne a predbehne

Zalezi od toho, kolko pismen ma cervenych :o)

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Str Mar 10, 2010 11:45 pm
od marclucpicard
leichnam píše:
marclucpicard píše:Povedz SPZ-ku aby som nabuduce vedel kedy mam podradit a dupnut na plyn :ho:


S tymto by si pri Doktorovi moc nepochodil, zato napriklad take Lexusy dokazu tie koncerny pekne vytrieskat :o)


Vsak nech sa pochvali aby sme vedeli s kym mame tu cest :spik2
edit: bud ma passata 2.0-2.5 (120-132kw), phaeton 3.0 (165 - 171kW) alebo zeby passat cc 3.6 (220kW)? To by mi to potom mohol natriet.

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Štv Mar 11, 2010 12:31 am
od leichnam
Nie, ma styri kruzky, samizda ze 3.0 176kW to bolo :janic

Re: Dnešná skúsenosť s Octáviou combi v BA

PoslaťNapísal: Štv Mar 11, 2010 9:05 am
od Sedvo
Nezdá se ti to, je to tak. S Doktorem bych si nezahrával :ho: