osobne myslim ze fenomen ochcavie vychadza hlavne z prvej generacie modelu, a majitelov tohto skvostu
prva generacia mala zly podvozok, ktory dokazal zradit v zakrute, ziadne zazraky z motora.... pikoska je napriklad priestor pre nohy pasaziera vzadu v rozmedzi 0-7cm
a mnohe poznamky ako ze oktavia I je auto pre batozinu, nie pre pasazierov
napriek tomu ho beru najma na SK a CZ ako tuningovu modlu, ktora sa da super upravit
druha generacia sa celkom pozdava aj mne
druha generacia zdiela podvozok z golfom MK5 audi A3, takze uz je tam aj nezavisle zavesenie zadnej napravy, zvacseny razvor a jazdne vlastnosti su uz uplne inde.. motor 1.9TDi tiez vobec nieje zly, ale povazovat to za sportovy motor je chore
drviva vacsina mladych majitelov oktavie I s 1.9TDi su presvedceny ze maju supercar ktory je najrychlejsi na svete a zerie len 4l/100km
.. akurat pri plyne na podlahe sa vytvori dymova clona :D
http://www.youtube.com/watch?v=9BvjJjL7Z50&feature=fvw - ekologia v praxi
namyslenych majitelov oktavie generacie II je ovela menej, tam je zas problem, ze je to velmi casto sluzobne auto a vsedci vieme ako sa na sluzobakoch jazdi