Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Výmena brzdových kotúčov po 47000km

Čas od času i Mazda naštve. Zde si můžete ulevit.

Výmena brzdových kotúčov po 47000km

Poslaťod Ing.Kubek Ľuboš » Štv Okt 01, 2009 10:22 pm

V roku 01/2008 som si zakúpil novu Mazdu CX-7 na Slovensku reklamované ako perfektné vozidlo. Avšak po najazdení 47000km sa mi vždy pri brzdení rozkmital volant tak, že mi to bolo podozrivé a v autorizovanom servise mi povedali, že brzdové kotúče sú v nevyhovujúcom stave a je nutné ich vymeniť!!! Auto, ktoré ma 1,5 roka a je naň dávaná 3-ročná záruka!!! Samozrejme v servise opravu neuznali ako vozidlo v záruke a musel som zaplatit 399 EUR za výmenu 2 ks brzdových kotúčov, čo ma neskutočne nahnevalo!!! Pýtam sa zodpovedných: " To z akých šmejdov vyrábate také dôležité súčiastky tohto vozidla ako sú brzdy??? Čo sa vlastne vzťahuje na záruku "TAK KVALITNÉHO VOZIDLA AKO JE MAZDA CX-7 ???? A budem sa pýtať aj kompetentných organov...
Ing.Kubek Ľuboš
Čitateľ
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Štv Okt 01, 2009 10:06 pm

Poslaťod scarfer99 » Pia Okt 02, 2009 6:59 am

Cau. Kamosovi sa stalo to iste pri35tis ale na fabii. Ale fabia je cenovo aj kvalitou uplne niekde inde. Na tvojom aute by sa mal menit iba olej filtre a dosticky minymalne do150tis km. Bud si v mazde robia srandu a privyrabaju si takym drzim sposobom alebo to je vyrobna chyba ktoru by ti mali uznat, lebo za to, ze oni dali nekvalitne kotuce ty nemozes. Neviem ako ale kotuce by mali vydrzat min. stovecku. A este ked to je mazda tak NO KOMENT. Zacina to ist dole vodou a doplacaju nato bohuzial zakaznici.
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod majki » Pia Okt 02, 2009 9:00 am

Ad. 1) ako s tym autom chodis?
Ad. 2) v ktorom servise si to riesil?
Ad. 3) kdo povedal, ze kotuce dnes vydrzia 100tkm pri beznom jazdeni? (tzn. ze nemas ze 100tkm nalitane 90% na dialnici)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod leichnam » Pia Okt 02, 2009 9:07 am

Inak ťa obtiahli pekne, jeden originálny kotúč na manuál CX-7 stojí cca 140€, na automat cca 120€. Ale do toho mňa nič, ja im ceny neurčujem :nene
BTW, píšeš o kotúčoch, vymenili vôbec aj platničky? Ehm,,
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod scarfer99 » Pia Okt 02, 2009 10:00 am

Rallly asi nejazdi. Som menil dosticky na 3 rocnom civiku, mal nabehane 140tis a kotuce nevyzerali na srot. A boli povodne, jazdene 90 percent dediny a 10 dialnice. Tak neviem. Na byvalom punte sa mi trocha zvlnili po 80tis. A to som tam dal origo kotuce znacky NO NAME kus za 750sk a jazdil som plyn brzda. Takze 30tis by nemali odist ani na trabante nieto na aute ktore je v troska inej triede a aj cenovej relacii. Jednoznacne servisy z niecoho musia zit. A to len z veci co niesu v zaruke:(
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod majki » Pia Okt 02, 2009 11:06 am

Hmm, tak mame odisli na Punte po 55tkm...denne jazdenie dom-praca-dom po meste...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Pia Okt 02, 2009 11:26 am

Nejdem nikoho a nic obhajovat a chapem nasrdenie...

Ale treba si uvedomit, ze na zvlnenie kotucov castokrat staci prudko brzdit a potom zostat stat na brzde s pricvaknutymi dostickami. A toto staci spravit raz...

Tazko to tu my teraz zhodnotime, kde je pravda. Chcelo by to skor nejaku statistiku, s porovnanim aut rovnakej triedy, vahy, ci to je "normalne", alebo naopak, ci nejde o kusovu zalezitost.

Ako priklad na prvy pohlad uplne nezmyselny by som uviedol, ze nakupujem PC techniku v roznych velkoskladoch a kupujem rozne komponenty roznych vyrobcov. Vsade je vsetko v pohode, akurat v jednom sklade chodim (teda chodieval som) reklamovat asi 30% nakupenych veci a je uplne jedno akeho vyrobcu alebo znacky. Proste len z toho skladu...

Tym chcem povedat, ze niekedy mozu mat veci ovela sirsie suvislosti, ako len povedat ze "brzdove kotuce na Mazde CX-7" su zle a teda Mazda je na prt...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod leichnam » Pia Okt 02, 2009 12:05 pm

scarfer99 píše:Takze 30tis by nemali odist ani na trabante


Trabant má kotúče? Rád sa nechám poučiť :hmmhmm Vždy som si myslel, že 30T. km vydrží len ten bakelit a nie brzdy.
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod Rainbow » Pia Okt 02, 2009 12:10 pm

Kamos takto znicil kotuce na Seate. Na dialnici bola nejaka nehoda, tak brzdil z plnej rychlosti.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod scarfer99 » Pia Okt 02, 2009 12:25 pm

Ten trabant som len trepol:) Mazda patri medzi najkvalitnejsie auta. Len sa mi nechce verit, ze kazdy co zaflekoval na dialnici sa mu zvlnili kotuce. Tak chytis taky pripad na dialnici 3x v roku a nebude ani na benzin. Snat by kotuce mali nieco vydrzat a su snad robene aj na take situacie. Mali by napisat tí co maju auta ako 1.majitelia a menili kotuce a po kolkych km.
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod Rainbow » Pia Okt 02, 2009 12:36 pm

No ja som majitel aspon druhy, je tam viac ako 180 tisic km. Kotuce zvlnene nie su, ale uz sa budu menit, lebo su zodrate.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Pia Okt 02, 2009 3:14 pm

scarfer99 píše:Ten trabant som len trepol:) Mazda patri medzi najkvalitnejsie auta. Len sa mi nechce verit ze kazdy co zaflekoval na dialnici sa mu zvlnili kotuce. Tak chytis taky pripad na dialnici 3x v roku a nebude ani na benzin. Snat by kotuce mali nieco vydrzat a su snad robene aj na take situacie. Mali by napisat ty co maju auta ako 1.majitelia a menili kotuce a po kolkych km.

Ako som pisal vyse, mama ma Punto mk2b 1.2 Fire, 30tkm na tom najazdil stryc (kupoval nove), pak to od neho kupila mama a ta dala dalsich 25tkm, po ktorych menila kotuce..
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod ursus » Pia Okt 02, 2009 3:33 pm

Pripájam sa k názoru, že už tá robota a kvalita dnes nie je taká, ako kedysi. Môj kamarát má Hondu z roku 1998 a zatial menil len tri-krát platničky a to má nabehaných nejakých 300 000 km. A ten jazdí trochu ina ako bežný šofér - vôbec to auto nešetrí.
Obrázok užívateľa
ursus
Prispievateľ
 
Príspevky: 149
Registrovaný: Pia Jún 12, 2009 6:02 pm
Bydlisko: ZA

Poslaťod scarfer99 » Pia Okt 02, 2009 3:50 pm

Ja som svoje 750korunove daval vysustruzit po80tis lebo mi tiez triaslo s volantom a teraz maju 120tis. Su tesne pred infarktom ale este sa na nich da. A na 626 sa mi pred mesiacom zasekol pravy strmen. Do prace mam 30km. Ked som vystupil z auta tak som citil ten smrad z kotuca. Boli na nom az take fialove odtiene, koleso som ani chytit nemohol a guma bola tiez dost nahriata a kotuc sa mi nezvlnil. Jediny problem co bol tak sa kotuc nedal dat dole.
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod Sedvo » Pia Okt 02, 2009 10:59 pm

Pokud budu chtít tak brzdy zničím za pár kilometrů a proto je jasné, že to neuznali. To by automobilky za chvíli přišli na buben, kdyby to uznávali. A jak psal Majki, záleží jak člověk jezdí. Sice tady byly určité názory, že někdo jezdí jak prase a vydrží to, ale taky to auto není tak těžké jak CX-7 a také nemá 260 PS.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Ďalší

Späť na Chcem sa posťažovať

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť