Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

motor 626 KO

Čas od času i Mazda naštve. Zde si můžete ulevit.

motor 626 KO

Poslaťod andrey » Str Sep 17, 2008 9:25 pm

Moju 626 1,8i 16v rv. 93 som kúpil asi tak pred dvoma rokmi. Už vtedy mala nabehaných podľa prístrojov niečo cez 200 000 km, no podľa opotrebenia niektorých dielov možno že aj viac.No na to som prišiel až neskôr!
Časom mi začala stúpať aj spotreba oleja,na 1000km prevyšovala 1 l motorového oleja. No štarty a výkon motora a spotreba sa mi zdala byť OK. Až na ten dym po pridaní plynu a zápach spáleného oleja vo výfukových plynoch. Od vtedy som nabehal nejakých 40 000 Km. Asi pred pol rokom mi začal tiecť motorový olej. Všetko nasvedčovalo, že uniká popri kľukovej hriadeli cez gufero pri spojke. Takže spotreba oleja vzrastala.
V poslednom čase to už bolo tak, že: natankovať nejakých 30 - 40 l benzínu a doliať litrík oleja. Kedže tak brala olej začal som dávať minerál(lacnejší a hustejší).
Pred týždnom som sa rozhodol na veľkú opravu. Vymeniť gufero na kluke a nejaté tie piestne krúžky a gufuerká na ventiloch.
Po úmornom rozobratí motora som prišiel na to, že v dvoch valcoch motora sú nenormálne ryhy! :buuu:
A ked som vybral piesty, tak práve na tých dvoch sa horné krúžky rozpadli na polovicu. Druhý krúžok bol na jednom pekne zapečený karbónom a na druhom pritlačený po tom ako sa deformoval piest pri zlomení toho horného.Stieracie poriadne zodraté. Piesty boli až nenormále rozbité od tých zlomených krúžkov. Sú nepoužiteľné.
Nechápam ako to môhlo vôbec chodiť :hmmhmm
Teraz neviem čo. Zhánať druhý motor alebo robiť tento? Musím pozisťovať ceny ND a pozriem aj nejakú na ND v Nemecku.
mazda 626 GE 1,8i 16V HB
626 GE 2,0i 16V HB
mazda 6 GG 1.8 16V HB + LPG prins
mazda 6 GH 2.0 MZR-CD HB GT
Obrázok užívateľa
andrey
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Apr 10, 2008 12:48 pm
Bydlisko: Banská Bystrica

Poslaťod dopr » Štv Sep 18, 2008 12:19 am

Oj. no byt tebou, sezenu jiny motor, treba od nekoho seriozniho z klubu.
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :. Obrázok
Obrázok užívateľa
dopr
Forum Guru
 
Príspevky: 1234
Registrovaný: Uto Jún 26, 2007 4:49 pm
Bydlisko: Senetářov, BRNO
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod azet » Ned Sep 21, 2008 8:27 pm

:janic ten motor by som uz nechal odpocivat v pokoji - ma to za sebou. mam rovnaky nazor ako dopr, novy motor
MX-6, KL-DE 2.5 DOHC V6, r.v. 1995
Obrázok užívateľa
azet
VIP 2009
 
Príspevky: 269
Registrovaný: Str Nov 28, 2007 5:51 pm
Bydlisko: BA

Poslaťod Luke.cz » Pia Okt 03, 2008 7:42 am

Mě se to stejné stalo na předchozím V6. Auto šlo na ND, oprava - výměna motoru jakkoliv byla naprosto nerentabilní.
VOLVO V70 Momentum D5, 2007
VOLVO S60 SUmmum D5, 2004
Obrázok užívateľa
Luke.cz
Luke.CZ
Luke.CZ
 
Príspevky: 1664
Registrovaný: Ned Aug 29, 2004 12:30 pm
Bydlisko: Valtice

Poslaťod andrey » Pon Okt 13, 2008 8:26 pm

tak autíčko znovu funguje :jupi a chcelo to iba druhý motor :dobry
dal som tam motor 2,0 a pred tým som tam mal 1,8 tak uvidím čo to bude robíť :hmmhmm
mazda 626 GE 1,8i 16V HB
626 GE 2,0i 16V HB
mazda 6 GG 1.8 16V HB + LPG prins
mazda 6 GH 2.0 MZR-CD HB GT
Obrázok užívateľa
andrey
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Apr 10, 2008 12:48 pm
Bydlisko: Banská Bystrica

Späť na Chcem sa posťažovať

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron