Hm, ak sa mi skrutia kotuce na novom aute, ktore ma najazdene ledva 5000 km a vek je 6 mesiacov, tak je to minimalne na povazenie.
Su len dve moznosti:
1. bud sa na tom fakt drsne parkrat nudzovo zabrzdilo, ale to musi vediet majitel
2. alebo je to fakt vada materialu
V kazdom pripade, ja som na Xedose brzdil nudzovo parkrat, kupoval som ho ako ojazdene auto, t.j. kotuce uz mali nieco urcite najazdene, najazdil som na nom 35.000 km, tri roky a ZIADEN kotuc skruteny nemam. A to ma to auto o 50% vyssiu hmotnost.
V pripade ze neplati bod cislo 1, urcite by som mal kopu otazok a komentarov a problem so zaplatenim. Aj ked ide o spotrebny material, aj ten musi vykazovat nejake kvality a "nejaka" zaruka sa taktiez na to vztahovat musi.
To ako keby som nalial olej do motora, ten bude zly, ale na zaklade toho ze je to spotrebny material, tak ho nemozem reklamovat? To by asi neslo...