Aj ked manual vravi, ze lavu prednu ziarovku treba menit cez podblatnik (vytocit koleso, odsrobovat atd atd), ide to aj klasickou cestou. Pokial ma mechanik tenke prsty
ide ide, cez podblatnik to je hovadina. len ten konektor na ziarovke vzdy dobre drzi a pokial sa snazis ho zovriet medzi prsty tak kryt od baterky sa bohovsky zarezava do hanky. takze bolestivo ale ide
Mazda2 1.3TE 86k aka Zoom - Zoom - predane Lada 2105 1.7 VFTrez aka Fun - Fun - zosrotovane
Tak tak. Na Punte je v navode pisane to same a tiez to ide normalne vrchom, aj ked o dost horsie (rozumej - zodrata ruka a 10minut ku*** a p*** ) ako na Dvojke
Nicmenej, toto by som asi normalne uzakonil. Ved ziarovka je nieco, co mas byt schopny vymenit pomalu poslepu v tme na dialnici v odstavnom pruhu...nedokazem si predstavit, ako by som v takych podmienkach odmontovaval podla navodu podblatnik.
Btw., ja na tovarnych ziarovkach uz mam nabehane 70tkm a furt drzi
dnes som akurat nahodou manual pozeral, ak si dobre pamatam, cez podblatnik sa meni obrysova ziarovka, vymena ziarovky hlavneho svetlometu je aj v manuali popisana normalne cez kapotu
no mna caka vymena obrysoviek/parkovaciek a cekoval som to cez kapotu no neviem neviem, prsty mam tenke ale aj tak si s tym asi neporadim to bude asi tym, ze mi tam z jednej strany zavadzia reduktor a z druhej riadiaca jednotka od LPG