Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Stredovy panel

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Stredovy panel

Poslaťod 1neroamd » Uto Júl 19, 2011 8:16 am

Stredovy panel sa da rozobrat za 30 minut ale zanim je pozvarana konstrukcia a hned za nou je to co potrebujem vytiahnut(motorcek co nataca klapky)
Panel sa da rozobrat tak ze sa vypaci obklad okolo radia,radiacej paky(niekto to ma dervo) .treba podpajat konektory od zapalovaca a vyhrievanie sedadiel a bude sa dat zodvihnut a odlozit do boku alebo pretiahnut cez paku
vytiahnut odklaci priestor -je len silno zacvaknuty hore a dole ja som najprv povolil vrch
radio neoriginalne bolo podoprete ciernou kovovou vzperou drzi na 2 krizovych sroboch ked sa odstrani, radio sa da posunut dole, klietka radia nepojde vybrat von
ale hned zatim je ta konstrukcia

Pred spolujazdcom sa da tiez lahko rozoberat najprv treba odstranit spodny kryt je uchyteny na boku pri dverach sponkou a to iste pri stredovom panely,potom nasunuty vzadu pri podlahe a este moze byt aj v strede skrutka.

Odkladacia skrinka drzi na sroboch. 2 velke zospodu a tusim este 2 boli navrcu z vnutra. bude treba odpojit konektor osvetlenia a ziarovku
Nesvieti mi to a spinac je dobry aj ziarovka

Znova tu je taka kovova podpera 2 sroby

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us


Ako sa ale dostanem k tomu motorceku? Da sa este nieco rozumne odstranit lebo toto nestaci 3sroby co ho drzia su skvele nepristupne 1 je presne za tyckou a druhe dva su tiez tesne pri nej.
Je zlozite odstranit celu vzduchotechniku? ventilator a druha cast je vyparnik. vyzeraju ze kazda drzi na 1 velkej matke naspodu

Komplet som vybral radia aj s klietkou pre lepsi pristup.
Kedze sa k tim 3 skrutkam nedalo nijako dostat, nevedel som ti inak vyriesit inak ako odstranit tu vzperu. Nebola silna tak to chvalabohu povolilo. Zvar na pravo som oslabil silnym srobovakom a kladivom a ked sa to nacalo len som to odcvakol kliestami na plech a rukov ohol.Pospajal vsetky predlzovaky a srobovakom isli z predu odkrutit skrutky a motorcek vybrat von

Takze som to vyriesil takto
Obrázok

Ten motorcek je zlozitejsi ako sa zda. Ale plastove koliecka mohly byt v pohode kovove. Lebo tie moje sa vydrali. Hlavne koleso ma velky obvod tak stacilo ho iba otocit aby sa volne miesto nezapajalo do prevodu. Kontaktne plosky boli zrkadlovo tak s tim nebol problem. Suchol som to liehom aby zmizla ta vazelina a poskladal, vyskusal ci bude fungovat. Funguje. Na 29 stupnov je to na maxime, na 28 sa to dost otoci a potom v malich pootoceniach po 0.5 stupnoch az na koniec 17stupnov potom sa uz viac neotoci, takze minimalna teplota 15 stupnov sluzi asi iba RJ na ovladanie kompresora.
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
viac tu: http://imageshack.us/g/543/p1010017ie.jpg/
1neroamd
 

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť