Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Som laik

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Som laik

Poslaťod Harveybj » Sob Jún 18, 2011 9:50 pm

Čaute.

Pred nedávnom som kúpil Mazdu 6 2.0 diesel...rok výroby 2003......po naštartovaní klepe už aj teraz...dá sa niečo s tým urobiť?
Veľmi sa autám nerozumiem ale chcel by som
Harveybj
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Sob Jún 18, 2011 9:37 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod 1neroamd » Ned Jún 19, 2011 12:38 am

Ja som laik tiez ale diesel klepe stale.
A ked si vedel ze klepe nemal si kupovat. Ako klepe, aj teraz.
1neroamd
 

Poslaťod Peacemaker » Ned Jún 19, 2011 1:57 pm

Koľko má najazdených kilometrov?
MAZDA6 nero, r.v2003, diesel 2.0, 100kW
Boh stanovil medze ľudskej múdrosti,ale nestanovil žiadne medze pre ľudskú hlúposť-a to nie je fér.
Obrázok užívateľa
Peacemaker
Komunikátor
 
Príspevky: 729
Registrovaný: Štv Feb 26, 2009 8:08 pm
Znalosť automobilov: 2. Viem, kde sa dolieva voda do ostrekovača a že treba chodiť na pravidelné servisné prehliadky.

Poslaťod Harveybj » Str Jún 22, 2011 1:02 am

ma tam 163 tisic....uz ked idem nejakych 30 sekund tak je to v pohode...len na zaciatku.....klepe to ako cisty diesel .....ale az tak by to malo klepat?...co to bude v zime.......

chcem dat skontrolovat tu moju Mazdu ale neviem komu mam verit...
dnes bol kamos s peugeotom na diagnostiku a mu tam napisali tolko nezmyselnych chyb ze koniec...niektore ani netreba opravovat :D....a hned mu vymenili aj ziarovky...a pri tom mu svietili.....ku..i jedne.....len chcu zarobit...
ja potrebujem cloveka ktory sa tomu rozumie....aby mi povedal do coho by som mal zainvestovat.....ale zatial som spokojny......za nejake 3 tyzdne som nabehal 2200km a nic...ide stale.......som rad...
Harveybj
Pisateľ
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Sob Jún 18, 2011 9:37 pm