Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Montaz alarmu 626GW(AMATER)

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Montaz alarmu 626GW(AMATER)

Poslaťod scarfer99 » Štv Máj 20, 2010 7:38 pm

Na úvod tohto príspevku chcem podotknúť že som elektroantitalent :spik2 takže tato montáž prebiehala systémom POKUS OMYL. Alarm už mam namontovaný zhruba dva mesiace. Keďže mi v aute nezhoreli žiadne drôty ani mi nevybíja baterku a alarm funguje bez problémov tak to konečne môžem hodiť sem. Nechcem povedať že to bude super extra návod ale pre takých ameterov ako som ja to podľa mňa bude dostačujúce. Alarmom som nechcel dosiahnuť neake super zabespecenie auta ale išlo mi hlavne o DO keďže povodne mi už neslúžilo a chcel som k autu vyskakovacy kľuč takze som sa rozhodol pre Mistral max R3.
Použite náradie................. + sada náhradných poistiek :lol
MONTAZ
1. + som zapojil priamo na baterku a – na kostru v interiéry.
2. impulz na otváranie dverí som zapojil na sivočierny drôt bývalej RJ DO ktorá sa nachádzala pri spolujazdcovi.
Obrázok
Impulz na zatváranie som nenašiel a asi ani nikdy nenájdem :hmmhmm lebo som to preberal kde sa dalo a nik mi nevedel poradiť tak som to nakoniec riešil prídavným motorčekom ktorý som dal do šoférových dverí. Motorček som napojil stálym prúdom + a z alarmu som naňho napojil drôt ktorý vydáva impulz na zamykanie dverí -. Takže origo centrál mi auto otvára a prídavný motorček mi auto zatvára.

Káble k prídavnému motorčeku:
Káble k prídavnému motorčeku som priviedol do dverí cez gumenú ochranu káblov ktorá prepája auto s dverami. Ochranu odtiahneme od auta a vytiahneme konektor .
Obrázok Tu zelenú poistku vytiahneme smerom hore a konektor rozpojíme. Prevŕtame voľné piny (alebo ako sa to vola) aby cez ne prešli drôty a potom konektor naspet zasunieme a káble pretlačíme až do dverí. S tým konektorom som to riešil tak preto aby mi tam zbytočne neviseli káble a nazetekalo do auta .
3. Syrená podľa návodu. Jeden drôt sa napojí na – a druhy sa napojí k RJ alarmu.
4. Signál k zapaľovaniu som napojil na čierny drôt s červeným pruhom.
Obrázok
5. Signál na smerovky som zapojil na relé svetiel na hnedý drôt takže mi neblikajú smerovky ale svetla. Relé sa nájde ľahko pri zapnutí svetiel cvakne a nachadza sa pod palubkou na šoférovej strane.

Tak to je asi všetko. Ešte mi treba zapojiť drôty na kontrolu otvorených dverí ktoré slúži aj na zamknutie auta poslednými dverami. To dopíšem len musím nájsť kde to zapojiť. :lol
Pred zapojenim kazdeho drotu som to najprv zapajal cez skusacku aby som nic neodpiekol takze odporucam to takto robit kazedemu kedze nie kazda 626GW sa vyrabala v piatok pred koncom smeny ako ta moja takze pocitam stym ze niektore veci sa mozu lysit tak aby nedoslo k neakym nedorozumeniam mal by si to kazdy poistit aby ste ma potom :pif .
Dakujem za pozornost a dufam ze to niekomu pomoze.
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod martinger » Pia Máj 21, 2010 11:12 am

A ako si spajal jednotlive kable ? Daj fotku nech sa inspirujem . Dik
Mazda BJ 323 S Exclusive, 1.6i 16V, r.v.2001
Obrázok užívateľa
martinger
Prispievateľ
 
Príspevky: 220
Registrovaný: Štv Júl 31, 2008 2:15 pm
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod scarfer99 » Pia Máj 21, 2010 12:34 pm

odiizoloval som konce dal k sebe stocil ich dokopy a zaizoloval:))))) ako to myslis s tymy kablamy?
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod Rainbow » Pia Máj 21, 2010 6:07 pm

A potom, ze preco je tu tolko vrakov... :ko
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod scarfer99 » Pia Máj 21, 2010 7:04 pm

:blee mne hlavne islo oto ze nedam min. 50eu a dopadnem asi takto http://www.autoalarmy.sk/montaze/chcete ... ujuci.html
Hlavne islo oto ze na dalsie dva roky mi to bude cez dialku odomykat aj zamykat a sem tam to aj blikne :lol inac mas pravdu je to 12rocny vrak ale ci koly tomu alermu :hmmhmm
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod Rainbow » Pia Máj 21, 2010 7:51 pm

Vrak sa z auta nestava samotnym vekom, ale absenciou udrzby a roznymi pofidernymi "opravami" a upravami.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod scarfer99 » Pia Máj 21, 2010 9:50 pm

V niektorych krajinach sa za vrak povazuje aj auto ktore ma preliaceninu na blatniku takze je to dost diskutabilne. Nikde som cital o montazi alarmu na M6 v origo servise a po montazi sa mu auto len zamykalo tak co je potom pofiderna montaz. A ta M6 urcite nebola vrak. Ak niekomu navod pomoze tak pomoze ak nie tak...
Ked je to nahodov az take strasne nech to admin vymaze :o)
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Poslaťod martinger » Pon Máj 24, 2010 12:45 pm

S tymi kablami som to myslel tak, ci si ich strihal pred konektorom do RJ centralu alebo si konektor porozpajal a podobne. Chcel by som vidiet tie spoje, resp. ako si to poriesil. Nerad by som presiel po vymoli a odpadli by mi droty :)

Da sa kupit konektor co tam pasuje a skusit to osetrit cez neho ?
Mazda BJ 323 S Exclusive, 1.6i 16V, r.v.2001
Obrázok užívateľa
martinger
Prispievateľ
 
Príspevky: 220
Registrovaný: Štv Júl 31, 2008 2:15 pm
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Lukemob » Pia Júl 16, 2010 9:22 pm

Za jak dlouho jsi to tak měl hotový?
* Minulost *: Mazda 626 GF r.v. 2000 Sedan

Mazda 6 GG hatchback, r. v. 2006, 2.0 benzin 108 kw
Lukemob
Pisateľ
 
Príspevky: 55
Registrovaný: Uto Jan 19, 2010 5:28 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod scarfer99 » Sob Júl 17, 2010 12:29 pm

2mesiace:))) venoval som sa tomu len v case volna takze asi 2hodky za tyzden. Samotnu montaz odhadujem na 3-5hodin. Viac casu mi zabralo najst tie spravne kable kde to zapojit.
Obrázok hrdzuľa :) 626 2.0 GWObrázok
Obrázok užívateľa
scarfer99
Prispievateľ
 
Príspevky: 182
Registrovaný: Pia Dec 05, 2008 6:08 pm

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť