Na úvod tohto príspevku chcem podotknúť že som elektroantitalent
takže tato montáž prebiehala systémom POKUS OMYL. Alarm už mam namontovaný zhruba dva mesiace. Keďže mi v aute nezhoreli žiadne drôty ani mi nevybíja baterku a alarm funguje bez problémov tak to konečne môžem hodiť sem. Nechcem povedať že to bude super extra návod ale pre takých ameterov ako som ja to podľa mňa bude dostačujúce. Alarmom som nechcel dosiahnuť neake super zabespecenie auta ale išlo mi hlavne o DO keďže povodne mi už neslúžilo a chcel som k autu vyskakovacy kľuč takze som sa rozhodol pre Mistral max R3.
Použite náradie................. + sada náhradných poistiek
MONTAZ
1. + som zapojil priamo na baterku a – na kostru v interiéry.
2. impulz na otváranie dverí som zapojil na sivočierny drôt bývalej RJ DO ktorá sa nachádzala pri spolujazdcovi.
Impulz na zatváranie som nenašiel a asi ani nikdy nenájdem
lebo som to preberal kde sa dalo a nik mi nevedel poradiť tak som to nakoniec riešil prídavným motorčekom ktorý som dal do šoférových dverí. Motorček som napojil stálym prúdom + a z alarmu som naňho napojil drôt ktorý vydáva impulz na zamykanie dverí -. Takže origo centrál mi auto otvára a prídavný motorček mi auto zatvára.
Káble k prídavnému motorčeku:
Káble k prídavnému motorčeku som priviedol do dverí cez gumenú ochranu káblov ktorá prepája auto s dverami. Ochranu odtiahneme od auta a vytiahneme konektor .
Tu zelenú poistku vytiahneme smerom hore a konektor rozpojíme. Prevŕtame voľné piny (alebo ako sa to vola) aby cez ne prešli drôty a potom konektor naspet zasunieme a káble pretlačíme až do dverí. S tým konektorom som to riešil tak preto aby mi tam zbytočne neviseli káble a nazetekalo do auta .
3. Syrená podľa návodu. Jeden drôt sa napojí na – a druhy sa napojí k RJ alarmu.
4. Signál k zapaľovaniu som napojil na čierny drôt s červeným pruhom.
5. Signál na smerovky som zapojil na relé svetiel na hnedý drôt takže mi neblikajú smerovky ale svetla. Relé sa nájde ľahko pri zapnutí svetiel cvakne a nachadza sa pod palubkou na šoférovej strane.
Tak to je asi všetko. Ešte mi treba zapojiť drôty na kontrolu otvorených dverí ktoré slúži aj na zamknutie auta poslednými dverami. To dopíšem len musím nájsť kde to zapojiť.
Pred zapojenim kazdeho drotu som to najprv zapajal cez skusacku aby som nic neodpiekol takze odporucam to takto robit kazedemu kedze nie kazda 626GW sa vyrabala v piatok pred koncom smeny ako ta moja takze pocitam stym ze niektore veci sa mozu lysit tak aby nedoslo k neakym nedorozumeniam mal by si to kazdy poistit aby ste ma potom
.
Dakujem za pozornost a dufam ze to niekomu pomoze.