Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Pohovorme o palivách

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Re: Pohovorme o palivách

Poslaťod erokube » Str Sep 14, 2011 8:06 pm

Ktora pumpa v rakusku je taka idealna na natankovanie benzinu 95tky ?

Lebo nemoze sa stat ze trafin na nieco ze "Jurky AT" ?

Ma niekto body na mape? :D
erokube
Pisateľ
 
Príspevky: 98
Registrovaný: Pia Júl 01, 2011 7:00 pm
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod jozopovazan » Str Sep 14, 2011 9:09 pm

Ta co je najblizsie.
jozopovazan
Pisateľ
 
Príspevky: 65
Registrovaný: Pia Júl 31, 2009 11:57 am

Poslaťod mollusca » Štv Apr 12, 2012 9:45 am

ja som skusal 95-ku v Hainburgu JET aj ENI, ale spotreba podobna (na ENi aj vyssia) ako u nas Shell ci Slovnaft. Najviac ma zaujala spotreba, ked som natankoval na Lukoil pri Slovnafte a jazdil som mimo mesto a najazdil som vyse 220 km na stvrt nadrze (55 l), pri Slovnafte alebo Shell maximalne do 200 km. Ked som natankoval Lukoil a jazdil som po BA, mal som najzdenych sotva 170 km!!! Tak tomu fakt nerozumiem...
mollusca
Opytovateľ
 
Príspevky: 30
Registrovaný: Str Júl 22, 2009 8:04 pm

Poslaťod TomAnt » Štv Apr 12, 2012 4:40 pm

JET na konci Hainburgu mi rapidne zvysilo spotrebu... takze som tam tankoval hned dvakrat.
Takisto mi ale zvysuje spotrebu aj Avanti a Slovnaft na Slovensku.

Standardne tankujem len na Shell.
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17875
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod jozopovazan » Štv Apr 12, 2012 5:28 pm

tak pre poriadok.
porovnavajte si Shell a Shell, Agip a Agip, omv a omv,
potom to ma nejaky zmysel. (a asi treba porovnavat aj cenu :))
jozopovazan
Pisateľ
 
Príspevky: 65
Registrovaný: Pia Júl 31, 2009 11:57 am

Poslaťod dabel » Štv Apr 12, 2012 5:34 pm

Chlapi teda neviem ako to robite, ale mne to zerie stale rovnako... ci rakusky alebo slovensky benzin, ci Shell alebo OMV alebo JET alebo LukOil...
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Rainbow » Štv Apr 12, 2012 5:44 pm

No a ja som mal teraz spotrebu 8,4l a v zime 11,2l...
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod leichnam » Štv Apr 12, 2012 8:19 pm

Preboha, to vazne? :shock Skus tu trasu 300m do obchodu pre rozky prejst peso :o)
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod Rainbow » Štv Apr 12, 2012 8:38 pm

10km za pol hodinu (bezny cas), pripadne aj za hodinu (zapcha v zime).
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Peacemaker » Pon Jún 11, 2012 7:39 pm

Takže rád by som teraz prispel svojou vodou do mlyna. Od 28.02.2010 do teraz (čiže cez dva roky) som robil istý, vlastný prieskum. Poctivo som si evidoval každé jedno tankovanie na rôznych pumpách a pravidelne som ich obmieňal. Za tento čas som dospel ku jednoznačnému záveru čo sa palív týka. Všetky palivá boli testované na velmi podobných trasách a za velmi podobných poveternostných podmienok. Samozrejme som netestoval všetky možné (aj nemožné značky), ale len tie známejšie. Takže najviac kilometrov som nabehal jednoznačne na palive Gulf. Druhé v poradí bolo Shell V power a úplne najhoršie, ba až katastrofálne dopadol Slovnaft. Ostatné palivá ako OMV, Avanti a klasické Shell skončili priemerne. Takže moj top je Gulf a úplný šit je Slovnaft. U Slovnaftu som mal vždy pri každom jednom meraní o liter vyššiu priemernú spotrebu. Vždy som tankoval z každého plnú nádrž a vždy až vtedy, keď som mal v nádrži z predošlého paliva úplné minimum.
MAZDA6 nero, r.v2003, diesel 2.0, 100kW
Boh stanovil medze ľudskej múdrosti,ale nestanovil žiadne medze pre ľudskú hlúposť-a to nie je fér.
Obrázok užívateľa
Peacemaker
Komunikátor
 
Príspevky: 729
Registrovaný: Štv Feb 26, 2009 8:08 pm
Znalosť automobilov: 2. Viem, kde sa dolieva voda do ostrekovača a že treba chodiť na pravidelné servisné prehliadky.

Poslaťod mirkom » Pon Júl 16, 2012 3:27 pm

Ahojte. V roku 2010 február som kúpil ojazdenku M3 s dieselom Y6 Peugeot, mala najazdených 141000 km. Od začiatku tankujem na Slovnafte a nemám najmenší problém zo štartovaním a ani z výkonom motora. Moja spotreba paliva záleží na spôsobe jazdy a poveternostných podmienok. Letná spotreba sa pohybuje medzi 5.0 - 5.3. Zimná je v priemere 5.6 iba jeden krát bola spotreba 5.8 a to preto lebo som tankoval v BA ale na Slovnafte. Inak tankujem vždy len vo Zvolene. Jazdím trasu ZV-BA a späť. Cez zimu používam aditíva do nafty tiež zakúpené na Čs Slovnaft a moja úplná spokojnosť. Mazdička má dnes keď toto píšem nakrútené 187823 km. Poslednú zimu stála Mazdička 8 dní bez pohybu preto že vodič čerpal dovolenku. Po ôsmich dňoch pri teplote -22 Mazdička ožila sice až po treťom štarte ale ožila čo nedokázaly citroeny ani wv. Ich vodiči nechápavo hľadeli a boli zúfalí že ich miláčikovia ich odmietajú odviesť tam kam si želajú a to len preto že nedávali aditíva do nafty a tí ktorý ho dávali dali ho málo pretože šetrili. Toto píšem preto lebo veľká väčšina nadáva na Slovnaft a neviem prečo. Moja M3 ešte inú naftu ako zo Slovnaftu neochutnala takže neviem porovnať ktorá Čs má najlepšie palivá.
MAZDA 3 HB 1.6 TD 80 KW
Obrázok užívateľa
mirkom
Opytovateľ
 
Príspevky: 28
Registrovaný: Ned Apr 04, 2010 2:22 am
Bydlisko: Zvolen
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod kayman » Uto Júl 17, 2012 10:42 am

inak Shell má nejaké nové palivo, že Nitro+ :D by ma zaujímalo čo nové to reálne prináša oproti V-Power, ktoré nahrádza :hmmhmm
Mazda 626 GF 1.8 74kW, strieborná, hatchback :)
Obrázok užívateľa
kayman
Prispievateľ
 
Príspevky: 309
Registrovaný: Štv Mar 01, 2012 12:26 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod marclucpicard » Ned Júl 22, 2012 10:20 pm

Nič nové, len celý názov je teraz Shell V-Power Nitro+ a Nitro+ Diesel :hmmhmm
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod kayman » Ned Júl 22, 2012 10:29 pm

asi sa to lepšie bude predávať keď to má v názve nitro :D

dnes som ho ale natankoval na skúšku a cítiť to. stále placebo to môže byť ale tak snáď to mojej Mazde spraví fajn občas :)
Mazda 626 GF 1.8 74kW, strieborná, hatchback :)
Obrázok užívateľa
kayman
Prispievateľ
 
Príspevky: 309
Registrovaný: Štv Mar 01, 2012 12:26 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod marclucpicard » Pon Júl 23, 2012 11:17 am

Tak ja som V-Power dával stále až pokiaľ nezdvihli cenu a rozdiel už nebol 7 ale 13 centov/L (tuším 10/2010), takže teraz tankujem FuelSave a asi každú štvrtú nádrž dám V-Power Nitro+ :o)
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron