Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Písty MX6 2.0

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Písty MX6 2.0

Poslaťod Florin » Uto Feb 23, 2010 1:27 pm

Pits, budu měnit pístní kroužky atd...ale narazil jsem na zajímavou věc která by mi mohla zvednout koníky
Motor FS2 2.0 benzín DOHC 9 : 1 (116 PS) 5500 83 x 92 1992 - 2000
Motor FS 2.0 benzín DOHC 9.7 : 1 (131 PS) 6000 83 x 92 2001 - 2003

Stejné motory, stejné vrtání i zdvih, jen kompresní poměr je vyšší a výkon také, takže bych řekl, že je rozdíl pouze v pístech. Tak mě napadlo, že bych sehnal písty a zkusil to vyměnit, když už to budu mít rozebrané

Otázka - jak to vidíte vy? Nemá někdo náhodou písty z motorou FS Mazda 626 5. generace, GF???
Florin
Opytovateľ
 
Príspevky: 32
Registrovaný: Pon Jún 05, 2006 2:17 pm
Bydlisko: Tachov

Poslaťod potkan » Str Feb 24, 2010 12:04 am

no nepoznam detaily, takze skusim napisat iba vseobecne teoreticky.
optimalny pomer vzduchu a benzinu je myslim niekde okolo 14,3 ku 1 /nepamatam si to urcite presne, nekamenujte ma/. kompresny pomer udava, nakolko je tato zmes vo valci natlacena. cize pokial mas rovnaky objem, aby si ziskal vyssi kompresny pomer, musis do valca nacpat viac vzduchu a viac paliva. cize ine sanie, ina elektronika riadiaca vstrekovanie paliva. samotny piest ti do valca nenatlaci ani viac vzduchu, ani viac benzinu.
konkretne viem, ze napriklad motory FS pri europskych 626GE/115hp/ sa lisia od FS-ZE z japonskych 626GE/170hp/ - jaka nahoda - zrovna sanim a riadiacou elektronikou.
copperfield nehal zmiznut sochu slobody? je tam toho! ja som nacpal tri detske sedacky do xedosa 6!
potkan
Komunikátor
 
Príspevky: 670
Registrovaný: Pia Nov 17, 2006 2:00 pm
Bydlisko: Trenčín

Poslaťod canndale » Ned Feb 28, 2010 12:16 am

nebolo by rozumnejsie zvysovat vykon niecim standardnym ako lestene zvody, uprava nasavania a podobne? osobne by som do vymeny kruzkov nesiel pokial motor slape bez problemov, takato generalka ako vymena kruzkov, motor to nemusi vzdy pochopit (ako vymenu kruzkov vseobecne). Vela vyrobcov ma rovnaky model bloku motoru a vykon zavisi od okolitych komponentov.. ako priklad PSA motor 1.6HDi moze byt vo verzii s 66kW ako aj 80kW, ale blok je rovnaky.
ako tu bolo spomenute vacsinou je to v okolitych komponentoch.. staci aj uprava riadiacej jednotky pri benzinoch a dokazes s toho dostat +- odlsine paramatere
je: Mazda 6 HTB 2003 2.0i 104kW
bol: Ford Focus combi 2000 1.6i 74kW
Obrázok užívateľa
canndale
Prispievateľ
 
Príspevky: 115
Registrovaný: Štv Sep 03, 2009 8:17 pm
Bydlisko: (SVK) BA (niekedy BB)
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod 1neroamd » Uto Mar 02, 2010 12:54 pm

Zmensenim pracovneho priestoru sa nezvysi kompresny pomer? :twist: A naco teda zbrusuju hlavy?Ja som nieco pocul ze sa da odobrat material zo spodu piesta a zo stien z vnutra samozrejme ,aby bol lahsi ale nie moc aby sa neprepalil.A potom ho vylestit ale to sa tusim nemusi.Ako kto chce.
stechiometrický pomer približne 14,7 kg vzduchu na 1 kg paliva.
opisane z wiki :dobry Daj si spravit ti kanaly a potom nam povedz ako ty to slape.
A este pockaj na leichnama ten je tu odbornik :palec
1neroamd
 

Poslaťod leichnam » Uto Mar 02, 2010 3:20 pm

Ja som odbornik neni ale viem, ze tie motory nie su stejne, jedine na oko, staci, ze uz len tesnenie pod hlavu je ine, vackove hriadele, hlava... kazda malickost cosi a zrazu bude vacsi vykon :o)
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť