Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 6 2005 vs VW Passat 2005

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Re: Mazda 6 2005 vs VW Passat 2005

Poslaťod tecka » Pia Feb 05, 2010 11:56 pm

mam par zaujimavych stranok z predajne mazda...
je to o m6 1.8i... najsspolahlivejsie vozidlo tuv nedostala ani jeden zaporny bod na dlhodobom teste 100k... ked ho niekto chce, nech mi posle ss a poslem ho mailom...
svagor ma passat... uf, no zadarmo ho beriem...
mam m6 2.0 diesel 100kw a nedam na nu dopustit, jazdim dlhsie trasy cca 90km denne do prace a spat, je to 2004
ked ju dam prec a par rokov, tak si ju opat kupim, nejaky 2007/2008

...vozenie je radost, mazda je vozenie...

mas pravdu dable... bol to autobild
nemcur ako nemcur :)
Naposledy upravil tecka dňa Pon Feb 08, 2010 7:18 pm, celkovo upravené 1
Mazda 6 170hp
Obrázok užívateľa
tecka
Prispievateľ
 
Príspevky: 305
Registrovaný: Pia Nov 28, 2008 8:55 pm
Znalosť automobilov: 1. Netuším o autách vôbec nič, iba že to má volant, pedále a treba do toho tankovať.

Poslaťod dabel » Ned Feb 07, 2010 2:25 pm

tecka... TUV nerobi dlhodobe testy. Bol to test Auto Bildu na 100000km, kedy sa na tom aute nic nepokazilo. Podobne dobre skoncila aj Mazda5.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Klubo » Str Feb 17, 2010 12:00 pm

Tak si kup seat cordoba 1.4 Clx 1997 a maš pokoj......
Mazda 6 2.3i sport
Obrázok užívateľa
Klubo
Opytovateľ
 
Príspevky: 38
Registrovaný: Pia Okt 02, 2009 4:46 pm
Bydlisko: Prievidza
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod josephko » Str Feb 24, 2010 11:49 pm

Keď som si pred pár mesiacmi z Nemecka doviezol Mazdu 6, rozhodoval som sa predtým medzi šestkou a avensisom. Nakoniec som Avensis zavrhol aj z týchto dôvodov:
- chcel som auto s tempomatom, a to u Avensisa bol dosť problém - do 1,8 benzínu sa nemontoval a dvojliter sa mi zdal dosť žravý, diesle ho väčšinou mali len s 2.2 130 kW - a naviac je tempomat vyriešený páčkou (ako na Octávke), čo je dosť nepraktické oproti šestke
- na nemeckých fórach som si našiel nejaké diskusie o Avensisoch, a tam ho moc nechválili - hlavne dieslové motory 2,2 110 kW a 130 kW - mali dosť často problémy s filtrom DPF. Tieto motory sa montujú v Poľsku a je to na nich asi aj vidieť
- taká drobnosť, ale tá ma definitívne presvedčila - 130 kW diesel býva obutý na 17-kách, a tie sú skoro 2x tak drahšie ako 16-ky
Na druhej strane by ale Avensis mal mať komfortnejší podvozok ako šestka - ale to neviem posúdiť, nevozil som sa v Avensise. Mne sa šestka nezdá nejaká tvrdá, myslím, že Octávia je o dosť tvrdšia (čo sa týka sedačiek, tak určite).

Čo mne vadí u Mazdy 6:
- nemožnosť posunúť si opierku do vhodnej polohy - buď šoférujem jednou rukou alebo mám pravú ruku vo vzduchu
- roztrieštené funkcie palubného počítača
- oproti nemeckým autám sa len s veľkými problémami dá namontovať iný CD-prehrávač ako od Mazdy

Hlavný dôvod proti Passatu je záujem zo strany zlodejov. Stačí si pozrieť štatistiky v nasledovnej téme:
http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=70&t=14783
josephko
Prispievateľ
 
Príspevky: 154
Registrovaný: Pon Nov 09, 2009 11:40 pm

Poslaťod japonec » Ned Apr 11, 2010 7:15 pm

TomAnt píše:Kto robi statistiku TUV? Nemci alebo Japonci?

Zabudli napisat, ze kym na Passate je to povedzme zadrety motor, odidene turbo a podobne, na Mazde su to prehryzene kable od lasic (realne)... cisla nie su vsetko...

kdyz je to kuli tomu ze to delaji nemci proc jsou toyoty na prvnich mistech?
Zatim : Toyota Carina E 1.6 liftback rok 93
japonec
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Olomouc
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod japonec » Ned Apr 11, 2010 7:24 pm

dabel píše:ad Avensis: Inak motoricky... 1,8i je vraj OK, spolahlivy a relativne usporny. 2.0i je priame vstrekovanie, tomu by som sa radsej vyhol. 2.4i nic extra, 160k a nemoderny automat ho velmi brzdia. 2.0D4D je vraj relativne OK, hlavne po modernizacii (93kW namiesto 85), kedy vymenili remen za retaz. Inak sa montuje v Anglicku, akorat motory D-CAT sa montuju v Polsku. V Turecku sa robia Corolly Verso.

prave ty 2.0 D-4 v avensisech sou lepsi nez 1.8 ty berou olej a rozdil ve spotrebe je 0.5 L, 2.4 je jasna s automatem nebrat inac ta nafta 93 nebo 110 kW dobry a jsou taky v maximalnih vybavach o dost drazsi nez mazdy, prave taky vybiram tak to studuju vsudemozne, je pravda ze ten tempomat u toy je jenom u 2.0 benzin nebo u silnejsich naftaku ale na mobile.de sem videl tempomaty aji u 1.8 zalezi co si zaplatis
k te mazde jaky sou motory 2.3 121kW? je tam neco co by bylo pro a proti 2.5?
Zatim : Toyota Carina E 1.6 liftback rok 93
japonec
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Olomouc
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod japonec » Štv Apr 15, 2010 9:27 am

takze jestli ty mazdy tak rezbou jak se pise tak je jedno jestli to opravili v zaruce , jak potom bude vypydat zbytek auta za 10 let :bee kdyz si ho chci nechat aspon tak dlouho, takze mazda 6 vypadava z vyberu ikdyz se mi nejvic teto trjce libila a pridalo se subaru outback 2.5 lpg nebo avensis 2.0 VVT-i D4 liftback kolem roku 2005-6
passat necu kuli zase predni naprave a taky v tym jezdi dejakej machirek
Zatim : Toyota Carina E 1.6 liftback rok 93
japonec
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Olomouc
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod dabel » Štv Apr 15, 2010 5:10 pm

Hele zase taka strasna tragedia to nie je - staci sa pozriet na starsie GF, hrdzaveli podobne ako M6 a v podstate 10 rocne kusy maju len zadne lemy chytene. Viem, ako vyzera moja ex po skoro 300000km a ziadnom garazovani: vsetko OK okrem lemov. Pokial teda tie osetris, tak nie je problem.

ad Avensis: pred priamovstrekovymi motormi mam respekt a bal by som sa ho kupit. Mozno teraz nove modely uz su vychytane, ale v 2005-2006 bolo benzinove priame vstrekovanie este v plienkach. Kazdopadne auto tak designovo nudne (tak zvnutra ako aj zvonka) by som asi naozaj nechcel...

ad Legacy: dobra volba. Bacha na taky detail, ze cestujuci vzadu nemozu dat nohy pod predne sedadla - dlhsia cesta sa stava dost nepohodlnou. Preto u mna kedysi vypadol ako rodinne auto. Kazdopadne nebrat automat, zabije cele auto.

Doporucujem este skuknut Accorda 7G, vyborne auticko. Motory absolutna spicka!
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod japonec » Pia Apr 16, 2010 11:15 am

dabel píše:ad Avensis: pred priamovstrekovymi motormi mam respekt a bal by som sa ho kupit. Mozno teraz nove modely uz su vychytane, ale v 2005-2006 bolo benzinove priame vstrekovanie este v plienkach. Kazdopadne auto tak designovo nudne (tak zvnutra ako aj zvonka) by som asi naozaj nechcel...

ad Legacy: dobra volba. Bacha na taky detail, ze cestujuci vzadu nemozu dat nohy pod predne sedadla - dlhsia cesta sa stava dost nepohodlnou. Preto u mna kedysi vypadol ako rodinne auto. Kazdopadne nebrat automat, zabije cele auto.

Doporucujem este skuknut Accorda 7G, vyborne auticko. Motory absolutna spicka!

Avensis: primej vstrik byl v avensisu 2.0 uz od roku 2001 od faceliftu predeslyho modelu takze toho bych se zase ja nebal

Legacy: Mam ve vyberu Outback ten by snad mohl met aji vic mista vzadu ne? nevim, na zacatku roku byl jeden v olomouci v bazaru naftovej rok 2008 kolem 450t ale nez sem ho stihl obhlidnout a projet tak ho nekdo vyfoukl, prave s automatama je jich nejvic a manual sem nekde vycetl se daval do slabsich vybav a chci tu nejvetsi proste se vsim a tady jsou jenom automaty, ale aspo maji moznost sekvencniho razeni, hlavne hledam v nemecku na mobile.de, ted tam byla paradni mazda6 2.5 liftback s max vybavou rok asi 2006-7 supr cervena barva za 15-16t. E uz nevim presne,druhej den uz byla v tahu :buuu: prodavana v mazde se serviskou a 45t.km

Accord: Tady sem prave taky narazil v hodnocenich na malo mista pro posadku (ja 195 cm) a pro me nemaji model protoze jenom sedan a kombi, sedan-libi- ale neprakticky na nakladani a prevoz objemnejsich zavazadel=sem tam neco vezu delsiho vetsiho a carina liftback odvezla to co kombi ale do sedanu bych nedal ani 1/4. kombi - nelibi


takze takovy shrnuti: musi to byt japonska znacka. na 99% benzin popř. lpg od roku cca 2005 a hlavne liftback nebo u outbacku je to vlastne kombi ale legaqcy sedan to samy jak Accord sedan kufr
moje zatim poradi:
1 - Outback 2.5 lpg automat
2 - Avensis 2.0 VVT-i D-4 Liftback
3 - Mazda 6 jeste nevim 2.3 nebo 2.5 a Liftback
Zatim : Toyota Carina E 1.6 liftback rok 93
japonec
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Olomouc
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod dabel » Pia Apr 16, 2010 2:43 pm

Outback je len zvyseny podvozok, interier je ten isty.
Automaty v subaru... stvorstupnovy, ktory je v 2.0i a 2.5i Ti rozhodne nedoporucujem. To je najhorsi automat, akym som kedy isiel (a nebolo ich zrovna malo). 5-stupnovy v 3.0 je trosku lepsi, ale stale hlboky podpriemer (presadol som zo specB manual do 3.0 automat a bolo to nebe a dudy). Az 5-stupnovy v 3.6i (Tribeca, nove Legacy a Outback) je OK. S dieslovym automatom som este nesiel.

Inak Accord ma vnutri miesta viac ako M6, takze tej informacii velmi nerozumiem. Zase Avensis ma asi najviac miesto zo vsetkych spominanych v pozdlznom smere, takze pre Teba by to mohla byt dobra volba.

PS: Ten priamy vstrek, to je len moja hroza, proste tomu neverim podobne ako turbam (a preto ma pre mna najhorucejsi kandidat na buduce auto priamovstrekovy kompresorovy motorcek... holt schizofrenia :jupi )

PPS: 2.5i v Mazde 6 je az v novej generacii, takze islo asi o nejaky omyl...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod japonec » Sob Apr 17, 2010 11:44 am

outbacky v nafte sem videl jenom s manualem, ale ty benzinovy zas naopak z 90% automat kdyz teda zadam vybavu do hledani, nekde sem cetl ze manualy se davali do slabsich vybav inac s tim automatem js me moc nepotesil :bee
o tym accordu sem to cetl v nejake recenzi ze malo misto a stejne se nedela v liftu tekze sem se dal nezajimal
ta mazda byla 2.5 zeby teda byla novejsi nez sem psal? od kteryho roku teda sou? 2008? je mozny ze to bylo 08, o M6ky sem se zacal zajimat nedavno inac byli ve vyberu outback-avensis
Zatim : Toyota Carina E 1.6 liftback rok 93
japonec
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Ned Apr 11, 2010 7:07 pm
Bydlisko: Olomouc
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Predchádzajúci

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť