Nazdar.
vibracie pri volnobehu, teda otackach okolo 700-800 su ok. Spotreba v meste okolo 16-18 litrov je tiez ,,normalna,,(len u RXky
) . Davaj si mega pozor na sviecky, kable ku svieckam a indukcne cievky. Su to najcastejsie diely, ktore vedia narobit najviac skody. Nedochadza ku dobremu spalovaniu zmasi, zadrbava sa katalyzator aj lambda sonda, casto to vedie az ku uplnemu zniceniu katalyzatora. Sviecky treba menit radsej skor ako neskor. Indukcne cievky zvyknu odist po 40-50 tisic km a sviecky potom nehadzu dobru iskru. Najlepsie je investovat do novych sviecok (horne-trailing 9tky a spodne-leading 7micky pripadne az 6tky ak su casto kratke jazdy mestom), nove kable, odporucam Magnecor Competition, a nove indukcne cievky (N3H1-18-100B-9U podstatne je to Bcko pri 100) ktore su upravene. Nic z toho nekupuj rovno v mazde inac zaplatis tak 2-4x tolko ako to kupis z USA a UK cez ebay. Neviem aky mas rocnik a kolko ma najazdene tak napis prosim ta. Takisto ci je to silnejsia alebo slabsia verzia. Tiez neviem nakolko si zdatny pri relativne jednoduchych vymenach dielov na aute alebo drzis ruky prec od auta.
Dalej, tie vibracie mas iba ked ide auto navolnobeh (nedotykas sa plynoveho pedalu) alebo aj ked lahko pridas? Pri slabom pridani by mali zmiznut. Na volnobehu napr vibruje aj riadiaca paka na co nadava dost ludi, ale mne to nejako neprekaza.
Dalsia vec, mas nejaky problem so startami? Starty ked je motor studeny vs. ked je teply?
Zniceny katalyzator by mal hadzat chybny kod P0420 ak je jeho ucinnost nizka, plus asi 10 dalsich typov chybnych kodov pre predny a zadny O2 senzor (predny je na vyfukovych zvodoch a zadny na katalyzatore).
RXka je dost peklo auto ak nieje clovek na pol mechanik alebo nema spolahliveho odbornika -mechanika na rotacne motory
Pytaj sa ak mas akekolvek otazky...