Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

323BA - reset RJ a nastavenie otacok

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

323BA - reset RJ a nastavenie otacok

Poslaťod Tutanken » Sob Aug 08, 2009 8:08 pm

Ahojte

Moja mlada zacala strajkovat, po vyradeni vacsinou neklesly otacky pod 1200 (po cca 30-50s na 700) vycistil som skrtiacu klapku ale cital som ze by sa mala aj resetovat RJ len netusim ako a na co si pri tom dat pozor.

Dalej sa mi otec hral s otackami a trosku ich pobabral tak by ma tiez zaujimalo ako ich nastavit.. viem ze ma byt prepojete v diagnostike TEN a GND, len by som rad vedel co ma byt zapnute. Tusim som niekde cital ze mam zapnut vyhrievanie zadneho skla a kurenie na druhy stupen. no naozaj netusim preto sa chcem poradit.

Este mi mlada zvykne blbnut ze niekedy sama od seba zacne trhat + velmi kolisu otacky asi od 800 do 1100. Klapka je vycistena a teoreticky by to mohla byt vaha vzduchu... (len si momentalne nemozem dovolit kupit novu). Napada vas este nieco ine v com by to mohlo byt?

Este je zaujimave ze auto niekedy ide normalne a bez problemov. Napriklad som spravil cca 450km v pohode akurat trosku na doraz s palivom, potom som natankoval a asi po 45km mi zacal trhat motor. ledva som dosiel domov. s autom som nic nerobil a na druhy den rano islo zas normalne. ako som uz pisal skrtiacu klapku som vycistil. tak naozaj netusim

Dufam ze mi poradite.
Za vsetky vase prispevky vopred dakujem
Tutanken
Čitateľ
 
Príspevky: 13
Registrovaný: Uto Mar 24, 2009 12:47 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod misko42 » Sob Aug 08, 2009 8:36 pm

zresetovat by sa to malo tak ze odpojis baterku a postojis par sekund na brzde.
k tomu cukaniu po natankovani to moze byt bordel v nadrzi,spinave sitko na palivovom cerpadle,mne to robilo na BG benzin som vypustil,vycistil nadrz (tam sa dalo k tomu dostat cez zadne sedacky,tie som dal dole odsroboval kryt aj to cerpadlo neviem ako to je u BA,mozno tak isto),aj komplet to sitko s cerpadlom a odvtedy to nerobilo.

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Tutanken » Str Aug 12, 2009 12:25 pm

vdaka za radu..pozriem sa na to tento vikend... ak by ste mi este niekto vedel poradit ohladom tych otacok a resetovanie RJ tak budem vdacny
Tutanken
Čitateľ
 
Príspevky: 13
Registrovaný: Uto Mar 24, 2009 12:47 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod vili22 » Štv Máj 20, 2010 5:04 pm

no mne toto iste robilo a mal som podpalene ventili...takze vsetko islo na vybrus...hadam to nebude ono..
vili22
Opytovateľ
 
Príspevky: 42
Registrovaný: Str Júl 01, 2009 9:04 am

Poslaťod Tutanken » Štv Máj 20, 2010 5:39 pm

nastastie nie...po vycisteni skrtiacej klapky sa motor unormalnil, tiez som dolial vodu do chladica (vraj aj koli tomu mozu kolisat otacky) a musim povedat ze od vtedy sa tieto problemy neobjavili
Tutanken
Čitateľ
 
Príspevky: 13
Registrovaný: Uto Mar 24, 2009 12:47 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod thomas3366 » Ned Jan 02, 2011 2:00 pm

Mám problem s vymenou oleja mám mazdu 323 p 97rok 2d neviem ktorý olejoví filter mám vymenit lebo jeden je z predu motora od chladica a dalsi olejovi filter je od karoserie ktorý mám vymenit dakujem chalani
thomas3366
Čitateľ
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Ned Jan 02, 2011 1:51 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron