- ak mas TP, nepotrebujes COC. Osobne som doviezol auto, ktore ani COC nema (US verzia) a kedze malo velky nemecky TP, prihlasenie prebehlo bez problemov, vratane LPG montaze
- auto do 4 rokov nepotrebuje STK ani EK
- zabudol si na uhradu DPH na danovom urade - samozrejme treba sa dohodnut s dealerom, aby si unho uhradil sumu bez DPH
- zabudol si na preklady - hoci neviem, ci u dovozu z CZ ich musis robit
- na urade dopravy nemusi byt auto fyzicky, je to len papierovanie, vypises 4-stranove tlacivo, ktore je vlastne prepisom TP, a je to.
- myslim, ze u noveho auta kontrolu originality robit nemusis (ale nie som si isty, kedze nove auta nekupujem a nevozim
)
- cely postup v skratke je tu, v prvom prispevku odo mna:
viewtopic.php?f=6&t=11960PS: Ten poplatok za COC je pekne svinstvo 'vlastne' iba slovenskym a ceskym dealerom, k novemu autu by mal byt automaticky, k starsiemu vydava centrala Mazdy prvy COC zadarmo...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)