Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Ako spravne jazdit so sucasnym dieslom

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Re: Ako spravne jazdit so sucasnym dieslom

Poslaťod 323.Hans.626 » Uto Mar 04, 2008 3:39 pm

přesně tak, každopádně DiTD je motor vlastní konstrukce což je dobře...
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2904
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod marlo » Uto Mar 04, 2008 9:19 pm

maross píše:Neviete náhodou, kde bol vyrobený motor DiTD 66kw? či je to japonská výroba, alebo len prvok inej automobilky. Tak ako suzuki ma diesle od renaultu,peugeotu a fiatu.

A mám ešte jeden dotaz, ak idem na aute, mám otáčky okolo 2000 a začnem pomaly zrýchlovať tak nieje cítiť ťah turba, akonáhle položím plyn na dno tak to ťahá ako divé. žeby to turbo bolo variabilné?



No ja mám tiež DITD 66kw a takisto sa mi to turbo zdá nejaké prispaté. Dlho mu trvá kým zareaguje na zošliapnutý pedál. Nedá sa to nejako nastaviť ? Viem, že to má slabý výkon, ale že by to bol až taký problém? :?:
marlo
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 8:57 pm
Bydlisko: Nitra

Poslaťod Gib » Uto Mar 04, 2008 11:01 pm

Mazda 6 2.0i F/L 108kW Mio C520 iGO8
I don't wanna change the world, I don't want the world to change me!
Obrázok užívateľa
Gib
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2110
Registrovaný: Ned Aug 06, 2006 9:40 pm
Bydlisko: Rodná hruda

Poslaťod 323.Hans.626 » Str Mar 05, 2008 12:26 am

holt se Ti pomaleji roztáčí turbo výfukovýma plynama.. pochybuju že se s tím dá něco dělat... maximálně dodatečně upravit, vyměnit turbo, načipovat jinak řj :ho: :ho: :ho: ale rozhodně to na tohle auto asi levný nebude...
jinak se s tím nedá dělat asi nic.. lépe využívat rozsahu otáček nejvyššího točivého momentu :palec
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2904
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Beaver » Štv Mar 06, 2008 2:30 am

Chipem charakteristiku turba nezmeni... Pokud je tam turbodira vlivem konstrukce, tak s tim toho moc udelat nejde.
Škoda Favorit 136L
Toyota Corolla 1.6
Toyota Supra Mk.III 3.0T
Vždycky můžete bydlet v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům.
Obrázok užívateľa
Beaver
Prispievateľ
 
Príspevky: 450
Registrovaný: Pia Júl 07, 2006 9:36 am

Poslaťod Gib » Štv Mar 06, 2008 7:47 pm

Jedine, ze by podradil ...
Mazda 6 2.0i F/L 108kW Mio C520 iGO8
I don't wanna change the world, I don't want the world to change me!
Obrázok užívateľa
Gib
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2110
Registrovaný: Ned Aug 06, 2006 9:40 pm
Bydlisko: Rodná hruda

Poslaťod marlo » Štv Mar 06, 2008 8:06 pm

No tak to dik za radu :ho:
marlo
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 8:57 pm
Bydlisko: Nitra

Poslaťod djorkef » Štv Mar 13, 2008 11:13 am

DiTD je podla mojho nazoru prave Ford-acky motor alebo sa mylim ???
Viem, ze Ford mal starsi diesel prave oznaceny TDDi, takze pismenka iba v opacnom poradi a mali podobne vykonove verzie tohto 2.0l dieslu ako ma Mazda a ked ma Mazda este bezudrzbovu rozvodovu retaz tak potom to urcite uz bude Ford. :hmmhmm
Neznašam VW Gruppe !!!
Obrázok užívateľa
djorkef
VIP 2007
 
Príspevky: 95
Registrovaný: Str Okt 18, 2006 9:33 pm
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Sedvo » Štv Mar 13, 2008 11:25 am

Není to motor Ford. DiTD má rozvod řemenem, takže ee Ford. Vývojový stupeň je MZR-CD u M6.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod dabel » Štv Mar 13, 2008 11:53 am

DiTD je evoluciou Comprexu (namiesto kompresoru turbo a priamy vstrek), takze ziadny Ford...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod maross » Štv Mar 13, 2008 12:44 pm

AK som to správne pochopil tak DiTD 66kw nieje common rail? takže je to podobný motor ako Tdi od WV 66kw - pumpa-diza?

A ford to nieje, aj ked by ma potešilo keby to malo rozvodovú reťaz, pretože ma čoskoro čaká výmena remena, a nieje to najlacnejšie.
Obrázok užívateľa
maross
Pisateľ
 
Príspevky: 95
Registrovaný: Str Sep 26, 2007 8:15 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod pepino34 » Štv Mar 13, 2008 1:38 pm

Prý jak jezdit s naftou :dobry
Normálně jako kdysi dřív a jak se jezdí se všema autama, počkám až se zahřeje motor včetně oleje a pak si můžu užívat plného výkonu, potom jenom na konci mého výletu musím počkat nějakou tu minutku dvě až vychladne turbína, a je úplně jedno jestli to jsou saze nebo benzín.
Toť vše a tak to bylo už i dřív a tak to bude pořád.
:crazy
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod dabel » Štv Mar 13, 2008 1:51 pm

maross píše:AK som to správne pochopil tak DiTD 66kw nieje common rail? takže je to podobný motor ako Tdi od WV 66kw - pumpa-diza?

A ford to nieje, aj ked by ma potešilo keby to malo rozvodovú reťaz, pretože ma čoskoro čaká výmena remena, a nieje to najlacnejšie.

- nie je to common-rail, nie je to PD, je to len priamy vstrek nafty, princip ako TDI 66kW a 81kW co boli v Octavkach 1.
- bud rad, ze to nie je Ford ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod maross » Štv Mar 13, 2008 3:02 pm

TERAZ naozaj neviem, či ma ta sprava, že nemam common rail potešila, alebo nie. Udajne však je common rail náchylnejší na poruchovosť. nevie niekto o tom či je to pravda?
Obrázok užívateľa
maross
Pisateľ
 
Príspevky: 95
Registrovaný: Str Sep 26, 2007 8:15 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod pepino34 » Štv Mar 13, 2008 3:13 pm

U CR odchází vstřiky a u PD odchází ta pumpa, tak si vyber :o)
A oba dva systémy jsou náchalné na kvalitu nafty. Radši Přihodit pár korun za tu Shell apod..
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

PredchádzajúciĎalší

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť