Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Ako spravne jazdit so sucasnym dieslom

Hotové riešenia, návody, postupy, zvyklosti, odporúčania a rady z reálneho života...

Moderátor: George

Re: Ako spravne jazdit so sucasnym dieslom

Poslaťod EDU » Štv Mar 13, 2008 3:50 pm

pepino34 píše:Prý jak jezdit s naftou :dobry
Normálně jako kdysi dřív a jak se jezdí se všema autama, počkám až se zahřeje motor včetně oleje a pak si můžu užívat plného výkonu, potom jenom na konci mého výletu musím počkat nějakou tu minutku dvě až vychladne turbína, a je úplně jedno jestli to jsou saze nebo benzín.
Toť vše a tak to bylo už i dřív a tak to bude pořád.
:crazy


No asi to tak porad nebude. Napriklad manual k me Mazde 5 1,8 rika, ze se nedoporucuje ohrivani motoru. Aby nedoslo k nadmernemu opotrebeni motoru, jizda se ma zahajit neprodlene po nastartovani a ustaleni otacek motoru.
Mazda 5 1,8i TX
626 GE HB - Comprex
Obrázok užívateľa
EDU
Forum Guru
 
Príspevky: 1563
Registrovaný: Str Jan 04, 2006 6:30 pm
Bydlisko: Děčín

Poslaťod pepino34 » Štv Mar 13, 2008 4:00 pm

Jasný, asi jsem to špatně napsal: nastartovat, klidnou jízdou počkat tak alespoň 10km, a po té době by i olej měl být zahřátý a pak si užívat toho plného výkonu :)
Takové to běhání okolo auta když je venku -20 a škrabat okna a mít ty keci okolo topení apod. jsou totální blbost.
Mazda 626 GF14P2 1.8 92k '98 Obrázok
HTC Touch Pro, 4GB microSD, TT7 Používejte pravidlo ZIPu
Obrázok užívateľa
pepino34
Komunikátor
 
Príspevky: 661
Registrovaný: Sob Sep 02, 2006 7:13 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod 323FBJDITD66 » Str Sep 26, 2012 7:39 pm

pepino34 píše:U CR odchází vstřiky a u PD odchází ta pumpa, tak si vyber :o)
A oba dva systémy jsou náchalné na kvalitu nafty. Radši Přihodit pár korun za tu Shell apod..


neviem co seci vidite na tych pumpach shell, oficialne porovnanie pump z roku xy dopadlo tak ze jurki a shell si mohli podat ruky, ale to je jedno... omnoho lacnejsie vychadza aditivum co stoji asi 1 euro na 50 l nadrz a ucinky su omnoho lepsie ako shell nafta, plus v zime lahsie starty, premaze vstreky a ostatne kktiny a vycisti od karbonu, pohlti vodu v nafte, v lete letne aditko v zime zimne a je vybavene, lacne lahko aplikovatelne a velmi ucinne, dokonca klesa spotreba o 5% co je dost
alebo stary recept na desat l nafty jeden liter benzinu v zime, a naisto nezamrzne, netreba sa bat, pri mrazoch pod minus 30 sa odporuca 1 k 1 !!!
323FBJDITD66
Čitateľ
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Str Sep 26, 2012 6:16 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod TomasVFR » Štv Sep 27, 2012 7:25 am

323FBJDITD66- :dobry nefetuj, dobre?
Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kw 04
Obrázok užívateľa
TomasVFR
Forum Guru
 
Príspevky: 1093
Registrovaný: Sob Jan 03, 2009 8:16 pm
Bydlisko: Banka
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Predchádzajúci

Späť na Ako na to?

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť