Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

salon de l'auto Geneve 2005 / Genfer motor show 2005

Diskusie k článkom publikovaným na webe...

Poslaťod tgala » Str Mar 09, 2005 2:00 pm

Audiosusutava je v m6 jedna vec a aky modul si tam das druha vec. Takze kludne mozes mat BOSE sustavu a modul cd-mp3, ja mam iba modul s cd. EASY :o)
Mazda 6 2,0i
Obrázok užívateľa
tgala
VIP 2008
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Pia Júl 23, 2004 12:05 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod dabel » Str Mar 09, 2005 2:58 pm

tgala píše:Audiosusutava je v m6 jedna vec a aky modul si tam das druha vec. Takze kludne mozes mat BOSE sustavu a modul cd-mp3, ja mam iba modul s cd. EASY :o)

Fuf, oddychol som si... takto som to poznal aj ja, len ma chalani zmiatli ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Hosť » Str Mar 09, 2005 3:47 pm

dabel píše:
tgala píše:Audiosusutava je v m6 jedna vec a aky modul si tam das druha vec. Takze kludne mozes mat BOSE sustavu a modul cd-mp3, ja mam iba modul s cd. EASY :o)

Fuf, oddychol som si... takto som to poznal aj ja, len ma chalani zmiatli ;)


Ale rok a pol dozadu si BOSE dostal iba v Sport vybave a tam bol default zabudovany 6-CD menic. Ten si musel vyhodit a doplatit si CD-MP3 :). Netusim, ake to je teraz.

Inac sa ospravedlnujem za preklepy (audi-trhak namiesto audio-trhak; slusi namiesto sluzi ...) hroza to po sebe citat. Prispevky ale pisem dost v chvate popri praci, tak prosim o pochopenie.

Emil
Hosť
 

Poslaťod Lubos1 » Str Mar 09, 2005 4:10 pm

Myslim, ze je to terat podobne. BOSE iba s CD menicom. modul vymenis, ale zaplatis ho 2x a nevies, ci ti CD menic vezme dieler spät. Ako pozname japoncov, asi viac moznosti neponuknu :)
Co sa tyka sprevodovania dieselov, 6 - stupnova prevodovka je viac menej moda. Sucasna 5-st. je vyborne sprevodovana (ako podotkol Dabel), pochybujem, ze bude 6. stupen ovela dlhsi ako 5. teraz. Spotreba u novych M6 bude o 1/2 litra nizsia, mozno je to tym 6.stupnom, ale nie som si isty.
Nic proti 6-st. prevodovke, tiez by som ju mal radsej, ale uprimne - clovek bude iba viac radit a to pri diesli nie je ucelom.
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Str Mar 09, 2005 4:14 pm

majki píše:
Lubos1: TEn hluk od pneumatik, jsi si jisty, ze je to nejakym tesnenim? Ono tady v tomhle silene zalezi prave na penumatikach.


Hluk od pneumatik samozrejme zavisi od typu pneu, ale je aj tak dost vyrazny a zle vytlmeny na podlahe. U M6 F/L to vraj bude lepsie, takze su si toho vedomi. Vraj budu nove pneu a este aj lepsie utlmenie.
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod dabel » Str Mar 09, 2005 4:22 pm

Lubos1 píše:Spotreba u novych M6 bude o 1/2 litra nizsia, mozno je to tym 6.stupnom, ale nie som si isty.

Vraj su narast vykonu a pokles spotreby sposobene novym turbom. Sam som zvedavy na sprevodovanie a to tak u benzinov ako aj u dieslov. Ak by 2.3 dostala k existujucej patstupnovej sestku ako "rychlobezku", neviem neviem, ci by som odolal ;) Na druhej strane, sestka moze u vsetkych modelov zvysit maximalku.

Neviete, nie su zname udaje Vmax a 0-100 u novych motorov?
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Lubos1 » Str Mar 09, 2005 4:33 pm

Zatial som Vmax u novych dieselov nikde nevidel, ale urcite to par km prida - pre teba dolezite v Nemecku :o)
Ak najazdis 60t km, pri spotrebe 2.3 budes casom lutovat. Ja auto vobec nesetrim a podla PP som na spotrebe 5.9 (mesto 60-80 - zalezi od statu :), mimomesto 120, dialnica 150 -180 - takisto zalezi od statu).
Kedze PP dost klame, je to okolo 6,7 l/100km.

Pri 2.3 by som sa pod 10 litrov nedostal. Nenajazdim sice 60t km (asi iba 35-40), ale aj tak sa to oplati, hlavne ak mozem tankovat naftu v Rakusku, kde mi to vychadza vzdy o 3-4- Sk lacnejsie ako v SR.
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Hosť » Str Mar 09, 2005 4:34 pm

dabel píše:
inacovcan píše:Povodnym zamerom M6 bolo nasit ju na mieru yuppies a z toho pohladu sa na nu divam...

M6 na mieru "yuppies"? No to snad nie... M6 je "klasicky rodinny kombik strednej triedy" s dobrym podvozkom a atraktivnym vzhladom. Pre "yuppies" su auta ako BMW3, ktorych "prakticka hodnota" sa v limite blizi k nule ;)


Ano suhlasim, M6 SKONCILA ako klasicky rodinny kombik strednej triedy, myslim ze v tom si nazorovo neprotirecime. Ale ak zalistujes spat do roku 2001, 2002 a vyhladas si vtedajsie press-releases mazdy v ktorych opisuje svoj zamer, tak tam najdes cierne na bielom: "cielova skupina je auto pre yuppies, konkurencia BMW 3". Pozri si propagacne brozurky o M6 z tej doby a ak sa dobre pamatam tak ani na jednej fotke nenajdes male decka hrajuce sa v aute; namiesto toho surfistov, businessmanov, a mladikov s cajockami na sedadle spolujazdca.

Preco M6 skoncila ako klasicky rodinny kombik ma mnoho dovodov (image znacky, zmysel pre dizajnersky detail, ...) a je to na dlhu debatu.

dabel píše:
inacovcan píše:Na treajsich diesloch ma rozculovalo, ze k nim bola iba 5-stupnova prevodovka (suvisi s mojim stylom jazdy, poviem viac v dalsom pokracovani Mazda story), inak ano, aj to je riesenie.

Skusal si sa s nimi previezt? Ta patstupnova prevodovka vobec nerusi, je to dobre sprevodovane ;) Skor ma rusila strasne kratka patka na benzinovych motoroch :(


Skusal a pri mojich beznych cruising 170km/h to uz nie je az taka basen. Do 140km/h je to OK. Bohuzial, benzinak, ako pises aj Ty v tomto nepadol o nic dalej od stromu, ja som vsak pred dvoma rokmi nemal prilis velku doveru k prvemu mazda-dieslu. Bezne potrebujem tahat 160-170km/h aj niekolko hodin v kuse a vedel som, ze mazda-benzin toto v pohode zvlada. Navyse diesel v niekolkych reviews zvozili za hlucnost a preto som si zvoliil benzinovy motor. Dnes uz s argumetom hlucnosti proti dieslu nesuhlasim, sprava sa v tom skoro rovnako ako benzin.

Emil
Hosť
 

Poslaťod Lubos1 » Str Mar 09, 2005 4:42 pm

inacovcan píše:BOSE ma tiez dost lakalo, ale dal som prednost CD-MP3. Dnes som so standardnym mazda-audio som celkom spokojmy. Nie je to v triede ziaden audi-trhak, ale pri hlucnosti M6 povazujem update za zbytocne vyhodene peniaze.

Mas zle skusenosti s M6 subwooferov?

Mylis sa, medzi seriovym audio a BOSE je pomerne velky rozdiel, hlavne v sedane, kde je subwoofer namontovany na plate pod zadnym sklom. V HB a kombi je v rezerve , kde ho preda menej pocut a je aj ineho typu ako v sedane. Je to skor taky pseudo-subwoofer.

inacovcan píše:...Na mobil mi velmi dobre slusi skrynka nad stredovou konzolou, ale ak mas zabudovany mazda-GPS, tak s Tebou suhlasim.


nemam GPS, ale nechcem mat zatvoreny mobil, chcem ho aj pocut :)

inacovcan píše:S Tvojou nedoverou sa plne stotoznujem. Ale je to pre mna velmi prakticka vec, preto by som privital, keby mazda prisla so svojim riesenim.

ved ako pisem, riesenie existuje. Na dieseloch je namontovany prihrievac motora od Webasto, ktore sa da pomerne lacno rozsirit na nezavisle kurenie s casovacom alebo DO
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Hosť » Str Mar 09, 2005 4:47 pm

dabel píše:Neviete, nie su zname udaje Vmax a 0-100 u novych motorov?


Pozri uplne prvy prispevok v tejto teme. Je tam link na info o Mazda6 FaceLift, mas tam udaje o Vmax (top speed). 0-100 som tusim zatial este nikde nevidel.

Emil
Hosť
 

Poslaťod dej-f » Str Mar 09, 2005 4:57 pm

Lubos1 píše:Je to skor taky pseudo-subwoofer.

:ho: :ho: Pseudo-subwofoer za 45.000,- Kč :ho: :ho:
bez podpisu - anonym
Obrázok užívateľa
dej-f
Komunikátor
 
Príspevky: 769
Registrovaný: Uto Dec 28, 2004 10:25 pm
Bydlisko: Ostrava / doma

Poslaťod dej-f » Str Mar 09, 2005 4:59 pm

Ohledně 6CD výkup, to asi bude problém, protože se v m6 po FL bude dodávat CD jako standard a předpokládám, že nebude mnoho lidí řešit tuto otázku.
bez podpisu - anonym
Obrázok užívateľa
dej-f
Komunikátor
 
Príspevky: 769
Registrovaný: Uto Dec 28, 2004 10:25 pm
Bydlisko: Ostrava / doma

Poslaťod inacovcan » Str Mar 09, 2005 5:09 pm

Lubos1 píše:
inacovcan píše:...Na mobil mi velmi dobre slusi skrynka nad stredovou konzolou, ale ak mas zabudovany mazda-GPS, tak s Tebou suhlasim.

nemam GPS, ale nechcem mat zatvoreny mobil, chcem ho aj pocut :)


Ja to riesim prepnutim prednastaveneho profilu na mobile -- vyrazna znelka zvonenie, max.sound. Doteraz som s tym nemal problem okrem niekolkych presvihnutych SMS.
Ale aj na to existuje jedno riesenie: kup si drziak na mobil.

Lubos1 píše:
inacovcan píše:S Tvojou nedoverou sa plne stotoznujem. Ale je to pre mna velmi prakticka vec, preto by som privital, keby mazda prisla so svojim riesenim.

ved ako pisem, riesenie existuje. Na dieseloch je namontovany prihrievac motora od Webasto, ktore sa da pomerne lacno rozsirit na nezavisle kurenie s casovacom alebo DO


OK, zimu by to vyriesilo. No remote start vsak pre mna funguje aj v lete na schladenie interieru. Staci 5min chodu klimy a nasadanie do M6 za horuceho leta je ulavou pre telo :)

Este dve prakticke otazky: Aky dosah ma DO od Webasto? Existuje Webasto aj pre benzin?

Emil
inacovcan
Opytovateľ
 
Príspevky: 16
Registrovaný: Uto Mar 08, 2005 1:15 am
Bydlisko: SK, CH a F

Poslaťod Lubos1 » Str Mar 09, 2005 5:21 pm

Nezavisle kurenie ma aj moznost len vetrakom ochladzovat interier bez kurenia. Samozrejme nie klimou. Ale s tym by som az taky problem nevidel. Ak pustis klimu, za par sekund fuka ladovy vzduch, ale vykurit auto pri jazde je problem.
Webasto kurenie ti namontuju prakticky na kazde novsie auto, ci uz na benzin alebo naftu.
M6 diesel to ma jednosuchsie a hlavne lacnejsie, pretoze ma ten prihrievac uz zabudovany z vyroby, takze rozsirovacia sa sada ma stala 16 000 Sk aj s montazou. V cene je aj casovac, DO stoji dalsich 10 000.
Pri kompletnej montazi do benzinovej M6 by to stalo okolo 40 000 Sk.

Dosah Do je 600 m, aspon to tvrdia. Do toho som uz neinvestoval, musim priznat, ze som ho na 1 - 2 vynimky nepotreboval. Vacsinou viem, kedy idem do prace :)

Dialokovy start musi nejako obchadzat imobilizer a nemozes mat zamknutu rychlost, tam vidim pomerne velke bezpecnostne riziko.
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod majki » Str Mar 09, 2005 6:01 pm

Kdyz uz je tu rec o "kureniu", jak je mozne, ze nektere auta zacnou i v mrazech topit (ale TOPIT, zadny vlazny nic, ale poradny horky vzduch) tak cca. do tri minut od nastartovani, a nektere (mluvim stale o vozech stari max. 8 let) to nezvladnou ani po 15minutach jizdy???
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Diskusie k článkom

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť