gomez píše:Zdravim priznivce Mazdy. Mam 626 GE 1.8 pri normalni jizde po silnici jsem si toho nevsiml, ale ted jsem jel par metru po polni ceste kde bylo posypano kamenou drti cca 5cm kameny. A od napravy se mi limuly zvuky ci spise tvrde narazy jako kdyz je tam neco hodne povoleneho. Zkousel jsem laicky zvednou auto a zkouset vule, ale na zadnou jsem neprisel. Na silnici se auto chova normalne drzi stopu nikde nic neboucha atd. ani kdyz prejizdim vetsi nerovnosti. Muzete me nasmerovat kde bych mel hledat problem ?? Vypada to jako kdyby se tam neco rozvibrovalo a natvrdo do sebe narazelo. Diky Gomez
majki píše:gomez píše:Zdravim priznivce Mazdy. Mam 626 GE 1.8 pri normalni jizde po silnici jsem si toho nevsiml, ale ted jsem jel par metru po polni ceste kde bylo posypano kamenou drti cca 5cm kameny. A od napravy se mi limuly zvuky ci spise tvrde narazy jako kdyz je tam neco hodne povoleneho. Zkousel jsem laicky zvednou auto a zkouset vule, ale na zadnou jsem neprisel. Na silnici se auto chova normalne drzi stopu nikde nic neboucha atd. ani kdyz prejizdim vetsi nerovnosti. Muzete me nasmerovat kde bych mel hledat problem ?? Vypada to jako kdyby se tam neco rozvibrovalo a natvrdo do sebe narazelo. Diky Gomez
A co takhle cepy rizeni (ale to je vlastne blbost, kdyz ti auto drzi bez problemu stopu, kdyz an rovne ceste pustis volant)? Nebo stabilizatory? Taky to muze byt homokineticky kloub na poloose...treba zkontrolovat vsecky manzety a taky, jestli ti nekde z nejakeho spoje netece olej (loziska a pod.)
Patko222 píše:homokineticke klby urcite nie. to je ina vec. a ta vazelina v manzetach asi tiez nie. capy mas spodne a vrchne. ked je niektory z nich zly, tak moze drzat stopu, ale na polnej sa mu to nemusi pacit. alebo mas moc vybuchane tlmice a nedokazu absorbovat otrasy v takomto, pre 626 silnejsom terene ale na dialnici to zvladaju
Zdeny píše:Ahoj all. Měl jsem podobnou závadu a nakonec se ukázalo, že jsem zbytečně omladil celou pravou stranu nápravy... Nakonec se totiž ukázalo, že to nebylo polosou, ložiskem, stabilizátorem ba ani spodním ramenem nápravy, ale přidřeným kloubem na tzv. axiálním táhle řízení - tyčka co vede od pístnice posilovače k rejdovému kloubu. Toto zjištění mě stálo 9.000 Kč, samotná oprava koupí nového táhla 470 Kč. Chce to více ďoubat a nestřílet.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť