George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
peter píše:Co sa tyka jazdy na LPG
V nadrzi je treba mat viac benzinu ako je rezerva a to preto aby sa v nom nevytvarala voda. (pri zmenach teploty sa nadrz rosi). Taktiez je dobre aj ked mas LPG aspon 1x v tyzdni prejst na benzin aspon 15-20 km aby benzin v nadrzi nezostarol. Potom sa v nom vytvara "taky maglajs" ktory vie narobit peknu sarapatu (nechtiac som to uz oskusal) zalepi ti to vstrekovace, ventily, cerpadlo, filter atd... Velmi neprijemne. Musel som vsetko komplet cistit, dole hlava valcov, vybrat ventily dstranit z nich "maglajs" v acetone alebo toluene. A tiez treba pridat do benzinu aj stabilizator. Aby starel pomalsie.
Lily píše:Myslím si, že se stavem benzínu v nádrži zrovna tento "problém" nemá nic společného. Jak píše Robert, tak mně dělá auto to samé. Motor za studena (např. přes noc, dvě..) při startu točí o trochu déle. Když je motor zahřátý, tak i po několika hodinách stání nastartuje okamžitě. Z počátku jsem si myslela, že je problém v mém autě, ale jelikož je to více než rok pořád stejně se opakující záležitost, tak už mě to nijak nevzrušuje. Je jedno jestli mám plnou nádrž nebo tam mám 5 litrů, prostě jak je motor studený, tak déle točí. Udělala mi tohle samé i fungl nová mazda 3, takže od té doby jsem klidná. :
Lily píše:Robert píše:Svicky by to teoreticky muzou taky byt. Mam na nich uz pres 20tis. takze zkusim vymenit a uvidime zazrak - snad... I kdyz premyslim, ze pri jizde motor jede pekne, takze kdyby to byly snad svicky, tak by se to projevovalo i pri jizde a hlavne na plyn, protoze ten je opravdu velice citlivy na takove veci.
Myslím si, že kdyby to byly svíčky, tak budeš mít problémy se startem i se zahřátým motorem. Ale to co popisuješ mi připadá to samé co dělá auto mně.
Já už mám s plynem zkušenosti ( i když pouze v karburátorech).Zatím s tím byli jen problémy.Nehledě na dvojitou technickou,dvojitý emise,revize každý dva roky tuším,po deseti letech musíš vyměnit nádrž za novou (cca 5 000) nebo nechat udělat kontrolu (která je platná jen dva roky).Pokud nenajedeš aspoň 30 000 ročně tak se ti to nevyplatí.Já soukromě těch 30 000 najedu ale plyn bych stejně nechtěl.To už bych se radši nechal ukecat k nějakýmu turbo dieselu (ale aspoň 120 PS a 250nm ).Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory? S plynem kdyz je dobre a odborne udelana montaz (ne nekde podomacku - to v zadnym pripade!), tak neni absolutne zadny problem! Ani v zime ani v lete - celerocne. Ani neni pravda, ze je draha udrzba plynu! Jsou to jen kecy a LPG servisy chteji z lidi vytahnout penize vpodstate za nic. Proto porad doporucuji po tolika tolika km vymenit tohle a tohle, revize, atd. proste veci ktere staci udelat jednou za cas a to pouze a vetsinou jde o vymenu membrany a vzduch. filtru tot vse. Na plyn jezdim treba 50tis. bez jedine koruny do jeho udrzby a servisu! Take zalezi jaky a kde plyn beres, protoze nektere doslova humusy, ktere jsou sice o 1 nebo i 2 kc levnejsi na litru se potom lidi nemuzou divit, ze maji problemy a zasira se vsechno. Tolik muj nazor.George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Zkus ještě multimetrem změřit odpor svíčkových kabelů.Robert píše:Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.Lily píše:Myslím si, že se stavem benzínu v nádrži zrovna tento "problém" nemá nic společného. Jak píše Robert, tak mně dělá auto to samé. Motor za studena (např. přes noc, dvě..) při startu točí o trochu déle. Když je motor zahřátý, tak i po několika hodinách stání nastartuje okamžitě. Z počátku jsem si myslela, že je problém v mém autě, ale jelikož je to více než rok pořád stejně se opakující záležitost, tak už mě to nijak nevzrušuje. Je jedno jestli mám plnou nádrž nebo tam mám 5 litrů, prostě jak je motor studený, tak déle točí. Udělala mi tohle samé i fungl nová mazda 3, takže od té doby jsem klidná. :
Robert píše:Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.
Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Lily píše:Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.
George píše:Já už mám s plynem zkušenosti ( i když pouze v karburátorech).Zatím s tím byli jen problémy.Nehledě na dvojitou technickou,dvojitý emise,revize každý dva roky tuším,po deseti letech musíš vyměnit nádrž za novou (cca 5 000) nebo nechat udělat kontrolu (která je platná jen dva roky).Pokud nenajedeš aspoň 30 000 ročně tak se ti to nevyplatí.Já soukromě těch 30 000 najedu ale plyn bych stejně nechtěl.To už bych se radši nechal ukecat k nějakýmu turbo dieselu (ale aspoň 120 PS a 250nm ).Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory? S plynem kdyz je dobre a odborne udelana montaz (ne nekde podomacku - to v zadnym pripade!), tak neni absolutne zadny problem! Ani v zime ani v lete - celerocne. Ani neni pravda, ze je draha udrzba plynu! Jsou to jen kecy a LPG servisy chteji z lidi vytahnout penize vpodstate za nic. Proto porad doporucuji po tolika tolika km vymenit tohle a tohle, revize, atd. proste veci ktere staci udelat jednou za cas a to pouze a vetsinou jde o vymenu membrany a vzduch. filtru tot vse. Na plyn jezdim treba 50tis. bez jedine koruny do jeho udrzby a servisu! Take zalezi jaky a kde plyn beres, protoze nektere doslova humusy, ktere jsou sice o 1 nebo i 2 kc levnejsi na litru se potom lidi nemuzou divit, ze maji problemy a zasira se vsechno. Tolik muj nazor.George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
George píše:Zkus ještě multimetrem změřit odpor svíčkových kabelů.Robert píše:Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.Lily píše:Myslím si, že se stavem benzínu v nádrži zrovna tento "problém" nemá nic společného. Jak píše Robert, tak mně dělá auto to samé. Motor za studena (např. přes noc, dvě..) při startu točí o trochu déle. Když je motor zahřátý, tak i po několika hodinách stání nastartuje okamžitě. Z počátku jsem si myslela, že je problém v mém autě, ale jelikož je to více než rok pořád stejně se opakující záležitost, tak už mě to nijak nevzrušuje. Je jedno jestli mám plnou nádrž nebo tam mám 5 litrů, prostě jak je motor studený, tak déle točí. Udělala mi tohle samé i fungl nová mazda 3, takže od té doby jsem klidná. :
Lily píše:Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.
Lily píše:Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.
Robert píše:Kabely mam skoro novy. Jestli jsem na nich najel 5tis. tak je to moc. Ale zkusit se to muze. Otazkou je kolik maji byt spravny hodnoty?
Robert píše:Menit nadrz atd. to jsou jak jsem psal zbytecny tahani penez z lidi, protoze chteji LPG servisy vydelat.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť