Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

startovani - studeny motor

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

LPG

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 3:49 pm

Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory? S plynem kdyz je dobre a odborne udelana montaz (ne nekde podomacku - to v zadnym pripade!), tak neni absolutne zadny problem! Ani v zime ani v lete - celerocne. Ani neni pravda, ze je draha udrzba plynu! Jsou to jen kecy a LPG servisy chteji z lidi vytahnout penize vpodstate za nic. Proto porad doporucuji po tolika tolika km vymenit tohle a tohle, revize, atd. proste veci ktere staci udelat jednou za cas a to pouze a vetsinou jde o vymenu membrany a vzduch. filtru tot vse. Na plyn jezdim treba 50tis. bez jedine koruny do jeho udrzby a servisu! Take zalezi jaky a kde plyn beres, protoze nektere doslova humusy, ktere jsou sice o 1 nebo i 2 kc levnejsi na litru se potom lidi nemuzou divit, ze maji problemy a zasira se vsechno. Tolik muj nazor.

George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 3:53 pm

No problemo. Kazdy den jezdim 5 km a potom uz pouze na LPG. Vzdy aspon jeden den najdu jak pises kolem 20 km, takze presne chapu co pises. Take je dobre vzdy kdyz uz dojizdis domu, tak na ten 1 km dojezd jeste prepnout na benzin a je to uplne good :-)

peter píše:Co sa tyka jazdy na LPG
V nadrzi je treba mat viac benzinu ako je rezerva a to preto aby sa v nom nevytvarala voda. (pri zmenach teploty sa nadrz rosi). Taktiez je dobre aj ked mas LPG aspon 1x v tyzdni prejst na benzin aspon 15-20 km aby benzin v nadrzi nezostarol. Potom sa v nom vytvara "taky maglajs" ktory vie narobit peknu sarapatu (nechtiac som to uz oskusal) zalepi ti to vstrekovace, ventily, cerpadlo, filter atd... Velmi neprijemne. Musel som vsetko komplet cistit, dole hlava valcov, vybrat ventily dstranit z nich "maglajs" v acetone alebo toluene. A tiez treba pridat do benzinu aj stabilizator. Aby starel pomalsie.
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 3:55 pm

Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.

Lily píše:Myslím si, že se stavem benzínu v nádrži zrovna tento "problém" nemá nic společného. Jak píše Robert, tak mně dělá auto to samé. Motor za studena (např. přes noc, dvě..) při startu točí o trochu déle. Když je motor zahřátý, tak i po několika hodinách stání nastartuje okamžitě. Z počátku jsem si myslela, že je problém v mém autě, ale jelikož je to více než rok pořád stejně se opakující záležitost, tak už mě to nijak nevzrušuje. Je jedno jestli mám plnou nádrž nebo tam mám 5 litrů, prostě jak je motor studený, tak déle točí. Udělala mi tohle samé i fungl nová mazda 3, takže od té doby jsem klidná. :blee:
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 3:55 pm

jsem s tebou :-)

Lily píše:
Robert píše:Svicky by to teoreticky muzou taky byt. Mam na nich uz pres 20tis. takze zkusim vymenit a uvidime zazrak - snad... :-) I kdyz premyslim, ze pri jizde motor jede pekne, takze kdyby to byly snad svicky, tak by se to projevovalo i pri jizde a hlavne na plyn, protoze ten je opravdu velice citlivy na takove veci.


Myslím si, že kdyby to byly svíčky, tak budeš mít problémy se startem i se zahřátým motorem. Ale to co popisuješ mi připadá to samé co dělá auto mně.
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod George » Pia Nov 12, 2004 4:15 pm

Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory? S plynem kdyz je dobre a odborne udelana montaz (ne nekde podomacku - to v zadnym pripade!), tak neni absolutne zadny problem! Ani v zime ani v lete - celerocne. Ani neni pravda, ze je draha udrzba plynu! Jsou to jen kecy a LPG servisy chteji z lidi vytahnout penize vpodstate za nic. Proto porad doporucuji po tolika tolika km vymenit tohle a tohle, revize, atd. proste veci ktere staci udelat jednou za cas a to pouze a vetsinou jde o vymenu membrany a vzduch. filtru tot vse. Na plyn jezdim treba 50tis. bez jedine koruny do jeho udrzby a servisu! Take zalezi jaky a kde plyn beres, protoze nektere doslova humusy, ktere jsou sice o 1 nebo i 2 kc levnejsi na litru se potom lidi nemuzou divit, ze maji problemy a zasira se vsechno. Tolik muj nazor.

George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Já už mám s plynem zkušenosti ( i když pouze v karburátorech).Zatím s tím byli jen problémy.Nehledě na dvojitou technickou,dvojitý emise,revize každý dva roky tuším,po deseti letech musíš vyměnit nádrž za novou (cca 5 000) nebo nechat udělat kontrolu (která je platná jen dva roky).Pokud nenajedeš aspoň 30 000 ročně tak se ti to nevyplatí.Já soukromě těch 30 000 najedu ale plyn bych stejně nechtěl.To už bych se radši nechal ukecat k nějakýmu turbo dieselu (ale aspoň 120 PS a 250nm :o) ).
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod George » Pia Nov 12, 2004 4:17 pm

Robert píše:Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.

Lily píše:Myslím si, že se stavem benzínu v nádrži zrovna tento "problém" nemá nic společného. Jak píše Robert, tak mně dělá auto to samé. Motor za studena (např. přes noc, dvě..) při startu točí o trochu déle. Když je motor zahřátý, tak i po několika hodinách stání nastartuje okamžitě. Z počátku jsem si myslela, že je problém v mém autě, ale jelikož je to více než rok pořád stejně se opakující záležitost, tak už mě to nijak nevzrušuje. Je jedno jestli mám plnou nádrž nebo tam mám 5 litrů, prostě jak je motor studený, tak déle točí. Udělala mi tohle samé i fungl nová mazda 3, takže od té doby jsem klidná. :blee:
Zkus ještě multimetrem změřit odpor svíčkových kabelů.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lily » Pia Nov 12, 2004 5:37 pm

Robert píše:Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.


Mně to dělalo pořád stejně před výměnou i po výměně svíček. Takže v nich to rozhodně není. U Tebe to může být to samé nebo taky něco jiného. Třeba Tě jednou taky přestane strašit to delší točení motoru 8)
Lily
Prispievateľ
 
Príspevky: 260
Registrovaný: Uto Aug 17, 2004 4:33 pm

Poslaťod Lily » Pia Nov 12, 2004 5:40 pm

Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?
George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)


Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.
Lily
Prispievateľ
 
Príspevky: 260
Registrovaný: Uto Aug 17, 2004 4:33 pm

Poslaťod George » Pia Nov 12, 2004 5:55 pm

Lily píše:
Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?
George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)


Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.

Mi ho měli ve škodovce (forman) a byl to jeden velkej PROBLÉM :ne:
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 6:39 pm

Ja bych taky nesel do LPG kdyby mel pouze benzin, ale ja to tak uz koupil a bylo to v cene, tak proc toho nevyuzit. Jinak s technickou a emisemi neni problem, myslim, ze se tady nemusim rozepisovat a kazdy to zna jak se to dela :-) Takze nebudu nosit drevo do lesa :-) Menit nadrz atd. to jsou jak jsem psal zbytecny tahani penez z lidi, protoze chteji LPG servisy vydelat.

George píše:
Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory? S plynem kdyz je dobre a odborne udelana montaz (ne nekde podomacku - to v zadnym pripade!), tak neni absolutne zadny problem! Ani v zime ani v lete - celerocne. Ani neni pravda, ze je draha udrzba plynu! Jsou to jen kecy a LPG servisy chteji z lidi vytahnout penize vpodstate za nic. Proto porad doporucuji po tolika tolika km vymenit tohle a tohle, revize, atd. proste veci ktere staci udelat jednou za cas a to pouze a vetsinou jde o vymenu membrany a vzduch. filtru tot vse. Na plyn jezdim treba 50tis. bez jedine koruny do jeho udrzby a servisu! Take zalezi jaky a kde plyn beres, protoze nektere doslova humusy, ktere jsou sice o 1 nebo i 2 kc levnejsi na litru se potom lidi nemuzou divit, ze maji problemy a zasira se vsechno. Tolik muj nazor.

George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)
Já už mám s plynem zkušenosti ( i když pouze v karburátorech).Zatím s tím byli jen problémy.Nehledě na dvojitou technickou,dvojitý emise,revize každý dva roky tuším,po deseti letech musíš vyměnit nádrž za novou (cca 5 000) nebo nechat udělat kontrolu (která je platná jen dva roky).Pokud nenajedeš aspoň 30 000 ročně tak se ti to nevyplatí.Já soukromě těch 30 000 najedu ale plyn bych stejně nechtěl.To už bych se radši nechal ukecat k nějakýmu turbo dieselu (ale aspoň 120 PS a 250nm :o) ).
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 6:41 pm

Kabely mam skoro novy. Jestli jsem na nich najel 5tis. tak je to moc. Ale zkusit se to muze. Otazkou je kolik maji byt spravny hodnoty?

George píše:
Robert píše:Vidim, ze nejsem sam... Az vymenim svicky tak dam vedet i kdyz si myslim, ze to asi tim nemusi jednoznacne byt, ale jak se rika na vsem je trochu pravdy, tak uvidime.

Lily píše:Myslím si, že se stavem benzínu v nádrži zrovna tento "problém" nemá nic společného. Jak píše Robert, tak mně dělá auto to samé. Motor za studena (např. přes noc, dvě..) při startu točí o trochu déle. Když je motor zahřátý, tak i po několika hodinách stání nastartuje okamžitě. Z počátku jsem si myslela, že je problém v mém autě, ale jelikož je to více než rok pořád stejně se opakující záležitost, tak už mě to nijak nevzrušuje. Je jedno jestli mám plnou nádrž nebo tam mám 5 litrů, prostě jak je motor studený, tak déle točí. Udělala mi tohle samé i fungl nová mazda 3, takže od té doby jsem klidná. :blee:
Zkus ještě multimetrem změřit odpor svíčkových kabelů.
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 6:42 pm

souhlas, ale ja patrim k tem stastnym jedincum :-)

Lily píše:
Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?
George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)


Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod Robert » Pia Nov 12, 2004 6:44 pm

Tak v tom pripade uz fakt nevim. Jsem s toho uplne makovec :tma:
Lily píše:
Robert píše:Nejsi jediny kdo ma takovy nazor na plyn a boji se toho, ale nevim proc vy vsichni mate tak podivne nazory?
George píše:další důvod navíc proč nechci do mazdy LPG (a ani do jinýho auta)


Zastávám názor, že LPG není vhodné do všech aut. Např. Škodovky jsou pro něj jak stvořené, ale třeba mercedesy se z větší části potýkají s menšími či většími problémy a asi to bude i u jiných značek.
Obrázok užívateľa
Robert
Prispievateľ
 
Príspevky: 255
Registrovaný: Pia Okt 17, 2003 3:41 pm

Poslaťod George » Pia Nov 12, 2004 6:47 pm

Robert píše:Kabely mam skoro novy. Jestli jsem na nich najel 5tis. tak je to moc. Ale zkusit se to muze. Otazkou je kolik maji byt spravny hodnoty?

V tom případě je ani neměř.Budou OK
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod George » Pia Nov 12, 2004 6:49 pm

Robert píše:Menit nadrz atd. to jsou jak jsem psal zbytecny tahani penez z lidi, protoze chteji LPG servisy vydelat.

zbytečný nebo ne - jednou je to v zákoně tak to stejně musíš udělat.A není to zrovna nejlevnější :nene:
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť

cron