Stránka 2 z 5

PoslaťNapísal: Sob Mar 03, 2007 12:41 pm
od Kubis
nebo musiš podřazovat s meziplynem jak v nakladaku a nepotřebuješ ani synchrony.....

PoslaťNapísal: Ned Mar 04, 2007 6:20 pm
od petacik
Ok, čiže otázka: ak preradím na 2-ku (či už z 3ky al. z 1tky) s medziplynom a aj tak to tam na 2ke ráta zuby, synchron by to nemal byť???

Inak, riadne ma to štve, čo s tým, ak je to ten synchrón???

PoslaťNapísal: Ned Mar 04, 2007 11:27 pm
od Donaifel
petacik píše:Ok, čiže otázka: ak preradím na 2-ku (či už z 3ky al. z 1tky) s medziplynom a aj tak to tam na 2ke ráta zuby, synchron by to nemal byť???

Inak, riadne ma to štve, čo s tým, ak je to ten synchrón???
Sak som pisal, ze vymena prevodovky a je to.

PoslaťNapísal: Pon Mar 05, 2007 9:38 am
od petacik
No vďaka! A môžem ísť s manželkou a dieťaťom žobrať pod Michalskú...

PoslaťNapísal: Pon Mar 05, 2007 10:45 am
od Bootleg
No treba vymenit synchron, to by malo pomoct na 99%. Da sa to objednat ako samostatny diel, pri jazdenej prevodovke si nikdy nemozes byt isty, v akom je stave, pojde dobre tyzden a potom sa rozsype...

PoslaťNapísal: Pon Mar 05, 2007 11:22 am
od petacik
Steve, písal som Ti ss ohľadom toho synchra..
Zaujíma ma najmä cena materiálu a dĺžka práce.

PoslaťNapísal: Uto Mar 13, 2007 6:50 pm
od Šeďa
Z jedničky i z trojky na dvojku mi to taky de blbě, ale jenom někdy a většinou když je chladno.
Nijak to ale neřeším, a když tak meziplynem, ale tak hrozný to zase není.

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 9:36 am
od petacik
Odborník vravel, že pokazený synchrón sa prejavuje PRÁVE v chlade. U mňa tóže.

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 9:58 am
od Mara
u mě to stejný mezi 1 a 2 - co s tím budem dělat?

Mara

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 10:25 am
od Šeďa
Já nic, mě to netrápí ale chápu, že někomu s novějším autem to může vadit. 8-)

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 10:45 am
od OTTO_Von_HALL
Pokud to rachtá i s meziplynem, tak by se nemělo jednat o synchron, neb u mezyplinu rovnáš otáčky hnacího a hnaného hřídele, právě meziplynem a nahrazuješ tak funkci synchronů.
Právě abych ušetřil synchrony, tak meziplynu užívám takřka neustále. (Má to efektní zvuk, a strácíš daleko míň výkonu řazením) :pimp

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 1:39 pm
od petacik
OTTO_Von_HALL píše:Pokud to rachtá i s meziplynem, tak by se nemělo jednat o synchron


No, nie je medziplyn ako medziplyn...
Ja keď som skúšal zaraďovať neutrál, tak to robilo aj tak. No otázka je, na ako dlho treba nechať zaradený ten neutrál. Pri bežnom preraďovaní za jazdy určite nenecháš zaradené na neutráli 15-30sek, nie?
Keď som to nechal na neutráli dlhšie, tak sa to zaradilo více-méne bez problémov.
Len toľko k tomu medziplynu.

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 1:43 pm
od Zoran
petacik píše:
OTTO_Von_HALL píše:Pokud to rachtá i s meziplynem, tak by se nemělo jednat o synchron


No, nie je medziplyn ako medziplyn...
Ja keď som skúšal zaraďovať neutrál, tak to robilo aj tak. No otázka je, na ako dlho treba nechať zaradený ten neutrál. Pri bežnom preraďovaní za jazdy určite nenecháš zaradené na neutráli 15-30sek, nie?
Keď som to nechal na neutráli dlhšie, tak sa to zaradilo více-méne bez problémov.
Len toľko k tomu medziplynu.
idem dnes alebo zajtra robit vatsiu obmenu suciastok a drobne opravy s tym spojene a toto je jeden z bodov... dam vediet co a ako to dopadlo... problem mam samozrejme ten isty... mna to len sere ked radim pri 5,5 - 6tis. otackach a svina jedna nechce zaradit dvojku... Pri nizsich otackach to neni az take hrozne :roll

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 1:46 pm
od petacik
Pri 5500 nechce radiť 2-ojku, no to je ale precitlivelá prevodovka! :lol :jamaica :suns

Keď zistíš, čo v tom je, daj vedieť, a keby si zohnal synchrá v dobrej cene, daj vedieť!

PoslaťNapísal: Str Mar 14, 2007 1:50 pm
od Zoran
petacik píše:Pri 5500 nechce radiť 2-ojku, no to je ale precitlivelá prevodovka! :lol :jamaica :suns

Keď zistíš, čo v tom je, daj vedieť, a keby si zohnal synchrá v dobrej cene, daj vedieť!
urcite dam vediet aj mna to uz serka, takze to chcem v najblizsej dobe vyriesit, nech je auto na sezonu Tip-Top ;)