Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

"Rátanie zubov" pri 2-ke

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Poslaťod petacik » Štv Mar 15, 2007 1:13 pm

OTTO_Von_HALL píše:PETACIK: No otevření převodovky se asi nevyhneš a být tebou to sám nedělám. Pokud to bude viditelná záležitost, tak to maj v servisu za 3 hodky hotoví. Nevím, jak je to u vás, ale tady v Praze jsou 3 servisi, které se zabývají hlavně Mazdami a nejsou značkové. Jsou stejně kvalitní a levnější. v tom vidím cestu, jak ušetřit. Pak mi hlavně napiš, co to bylo, neb si opravdu myslím, že poškozený synchron by to dělat neměl. No už moc pindm, takže zatím zdar


Vidím to tak, že to bude na výmenu celej prevodovky. Výmena synchro menej pravdepodobná.
Čo iné, okrem synchro by to v prevod. mohlo robiť? Tiahla a prevod. olej sú ok, odvzdušn. spojka je...
Je veľmi pravdepodobné, že to budem robiť až v aug/sept. 07, takže potom oživím túto tému.
Mazda 323 BA SDN, 1,5l, r.v. 1997 (po facelifte), oriental red metalíza
Obrázok užívateľa
petacik
Prispievateľ
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Ned Mar 12, 2006 1:04 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Rainbow » Štv Jún 21, 2007 8:44 am

Inak mne nejde zaradit jednotka, pokial takmer uplne nestojim. Ked velmi spomalim a chcem sa rozbehnut, tak tam jednotka bud vobec nejde alebo s "ratanim zubov", takze vacsinou to riesim dvojkou...
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod petacik » Štv Jún 21, 2007 8:52 am

S tým zaradením jednotky kým auto úplne nestojí: ak sa nemýlim, ono je to tak naschvál robené.
Nie?
Mazda 323 BA SDN, 1,5l, r.v. 1997 (po facelifte), oriental red metalíza
Obrázok užívateľa
petacik
Prispievateľ
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Ned Mar 12, 2006 1:04 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod TomAnt » Štv Jún 21, 2007 9:22 am

Preeesne, a keby si mal automat tak si na to davas sakra bacha aby si stal, kym zaradis rychlost :)
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Rainbow » Štv Jún 21, 2007 9:37 am

Na kamosovom Seate ide dat jednotka v pohode pri malej rychlosti.
BTW. Ma na to vplyv olej v prevodovke? Neviem, ci ho niekedy niekto menil... :?:
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod petacik » Štv Jún 21, 2007 12:49 pm

Dať sa dá tá jednotka zaradiť aj na mojom aute, ale len tak trochu nasilu. Inak viem pochopiť, že ťa to (Rainbow) láka, zaraďovať 1-tku - tiež som mal chuť fuknúť ju tam, keď 2-ka je taká lenivá pri rozjazdoch v nízkych rýchlostiach...
Mazda 323 BA SDN, 1,5l, r.v. 1997 (po facelifte), oriental red metalíza
Obrázok užívateľa
petacik
Prispievateľ
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Ned Mar 12, 2006 1:04 am
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Rainbow » Štv Jún 21, 2007 1:03 pm

Takze budem nadalej pouzivat dvojku... A dam si vymenit olej v prevodovke, tym sa nic nepokazi.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Mara » Štv Jún 21, 2007 2:52 pm

to že při malé rychlosti nejde do tvojí mazdy lehce jednička je normální a je to způsobeno konstrukcí převodovky a synchronů v ní - u jinejch typů aut se tato situace může chovat jinak - mám dojem do staršího civica se dala jednička vrazit celkem v pohodě, ale to auto stejně dost cukalo

Mara
Mara
Prispievateľ
 
Príspevky: 353
Registrovaný: Uto Okt 04, 2005 10:38 am
Bydlisko: Brno

Poslaťod PePa » Štv Jún 21, 2007 5:32 pm

Myslim, ze vacsina aut nema na 1 a spiatocke synchron, preto treba zastavit - stat - pohov ! :lol
Mazde zdar, Xedosu zvlášť !!!
Obrázok užívateľa
PePa
VIP 2013
 
Príspevky: 2614
Registrovaný: Štv Jún 01, 2006 2:52 am
Bydlisko: Bratislava, Wien

Poslaťod Antitalent » Štv Jún 21, 2007 9:54 pm

Já tam jedničku taky dám, když už jedu šourem, ale je to tak trochu proti srsti.
.....dal bych tam možná i osmičku, kdyby byla.....
Antitalent
Komunikátor
 
Príspevky: 680
Registrovaný: Ned Feb 18, 2007 12:55 am

Poslaťod Zdeno » Ned Jún 24, 2007 9:47 am

no tie dvojky.....tie vždy začnu robiť problem,teda mne to nerobi zatial ale vacšinou to vždy začina pri dvojke,hmm zvlaštne no a ta jednotka ja ju tam tiež nedam pri vačšiej rychlosti ako 5 km cca ,možem tam tlačit hoci ako paku ale proste nejde až sa bojim že ju zlomim...ale nie raz som to skušal inač nikda takto nebližim mojej mazde :crazy
MAZDA 323 bf 1,6i B6 sedan USA,MAZDA 323 bf 1,6i B6 hatchback
MAZDA 323 bf 1,6i B6T GTX
Obrázok užívateľa
Zdeno
Prispievateľ
 
Príspevky: 282
Registrovaný: Sob Jún 11, 2005 3:09 pm
Bydlisko: Zilina
Znalosť automobilov: 8. Som pokročilý mazda maniak, rád experimentujem, viem namontovať turbo, tempomat, a pod.

Poslaťod 323.Hans.626 » Uto Jún 26, 2007 11:39 pm

Pozor na to, chlapci, na VŠECHNY rychlosti dopředu je převodovka synchronizovaná... není synchron akorát na zpátečku (což je logický) tzn když jedu já nevím 10, 20 tak by měla jít 1 zařadit v poho... Mě teda zařadit v poho v těhle rychlostech jde, akorát u 626 za studena jde trochu víc ztuha...
Co se týče toho automatu tam by mělo auto úplně stát 8)
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2904
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod PUMA » Str Júl 18, 2007 10:22 pm

caute , mne tiez nejde zaradit jednotka ked sa uz auto hybe , ale ked ju potrebujem zaradit , riesim to tak ze v neutrali pridam trochu plynu bez stalcenej spojky ,hned nato stlacim spojku a jednotka ide uz krasne zaradit ako ine prevody :spik2
Obrázok
Obrázok užívateľa
PUMA
Prispievateľ
 
Príspevky: 268
Registrovaný: Ned Júl 10, 2005 5:51 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod 323.Hans.626 » Str Júl 18, 2007 10:30 pm

... čili jinými slovy s meziplynem :lol Chlapi co s těma autama děláte že vám to nejde normálně zařadit z 2 na 1??... mě to jde v poho u obou Mazd bez meziplynu... sice někdy trochu ztuha (třeba za studena) ale jde 8)
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2904
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Rainbow » Str Júl 18, 2007 10:52 pm

Ja som s tym nerobil nic - ale co robil predchadzajuci majitel...
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť