Black píše:Tak díky moc zítra to zkusím vypustit
:
:
:
Mne nesli ostrekovace (zadny uz asi rok, predný asi mesiac). Mechanici (boli dvaja) mi hovorili - mame nejaké motorceky (pravdaze nie Mazda), namontujeme ich tam - nejak.
Tak som sa nastval a so znamym sme ich oba opravili - boli len zajdene od vodného kamena. Pri prednom sme navyse riesili netesnost pri hriadeli vrtulky motora. Pri oprave pravdaze sme museli aj vypustit vodu. Zadný (to tu niekdy pisal) - staci len v kolajničkach povytiahnut (pozor na odpor, je tam mala západka, ale ide to v pohode)
: a vyliať.
:? Predný je zložitejsi. Na GC je nadrzka ostrekovacov spojená s expanznou nádržkou na chladiacu kvapalinu. Túto treba odmontovať a niekde bezpečne uložiť (pozor na hadičku). Potom je odmontovanie nádržky ostrekovačov len záležitosť dvoch skrutiek a odpojenia hadičky ostrekovačov. Vyliatie tekutiny je potom uz triviálne.
:
: Doporučujem nádržku dobre vypláchnuť - za tie roky je tam svinstva dosť a dosť.
Na spodnej strane je motorček ostrekovačov prichytený dvoma skrutkami. Po ich odskrutkovaní treba motorček vybrať, vyčistiť osku aj vrtuľku. V monom pripade som musel este utesňovať osku v gufere (tesnenie medzi vrtuľkou a motorkom) nalepením pásky. Poskladať, dobre priskrutkovať motorček k nádržke, priskrutkovať nádržku ku karosérii a zoskrutkovať s expanznou od chladiča.
Pozor: pred skrutkovaním popripájať príslušné hadičky