Stránka 4 z 4

Re: Ruční brzda - brzdiče

PoslaťNapísal: Pon Júl 21, 2008 9:00 pm
od Rainbow
Tiez nemam s rucnou brzdou ziadny problem (vzadu mam bubny) - nejako automaticky ju pri parkovani zatahujem. Kedysi na 626GE sme stym mali tiez problem.

Re: Ruční brzda - brzdiče

PoslaťNapísal: Uto Júl 22, 2008 8:28 am
od izuel
323.Hans.626 píše:já už jsem to tu myslím někde psal pokud ne tak mně omluvte, pletu si to s ostatními kluby... shrnu to v kostce... brzdiče u Mazd jsou fakt problém, někdy přední ale většinou zadní. Zareznou, zatuhávají, zůstává viset ručka, kvůli tomu jsem poslední technickou s 626 prošel až nadvakrát a už jsem si řekl že příští technickou už nee... dělali jsme ty brzdiče se známým a je to fakt příšerná práce, rozdělat celej brzdič, rozhejbat, vyčistit, promazat, vyměnit těsnění, problém je ale hlavně samotný ložisko v třmenu který zůstává viset, případně nebrzdí... tahle procedura co mám vodzkoušený vydrží maximálně rok, pak je potřeba vše udělat zase znova...
lepší varianta toho celého je sehnat brzdič někde z vrakáče, dát si tu práci rozdělat ho a dát dohromady zase znova, než kupovat celej novej...
pakárna... protože jinak samotný brzdič novej stojí ranec tuším něco okolo 4-5tisíc jeden kousek, tzn dva kousky kolem deseti... takže tj problém všech mazd, ručku preventivně u 626 nepoužívám a pokud ji používám, lehám okamžitě pod auto a uvolňuju zatuhlou páčku na lanovodu... tzn pouze v případě nouze a že není jinak zbytí... takže to je takový výraznější slabší místo těhle aut a jak už tu bylo psáno, týká se to celé řady 626, Xedosů, 323BJ apod...
U 323 BA s bubnama vzadu nebyl za celou dobu s brzdama sebemenší problém, to jen tak na okraj... :)


hm kotoučovky se fakt tedy vyplatěj vzádu :-( ani nevím proč je tam montujou, aby to zas tak extra od bubnovejch lépe brzdilo no nevim :spik2

Re: Ruční brzda - brzdiče

PoslaťNapísal: Uto Júl 22, 2008 9:51 am
od azet
mno, podla mojich skusenosti je lepsie rucnu pouzivat co najcastejsie. za predpokladu, ze ako som spominal vyssie, raz za cas dostanu zadne brzdice davku vazeliny. inak sa s nimi nijako nepiplem - rozoberat, cistit, a, a, a, :nene spinava robota a clovek sa s tym drbe hodiny. to radsej dam niekomu spravit, alebo vymenim stare za repasovane.

cely problem je v tom, ze zadne brzdice su zle utesnene. vplyvom zleho pocasia sa dnu dostava bordel, material zacne korodovat a je konec...

ale argument s bubnovkami vzadu neobstoji. u aut tejto triedy a obvyklej motorizacie su tam kotucovky urcite na mieste. (do 626 GE sa montovali aj bubny u najslabsej motorizacie)

ale celkovo k brzdam platformy GE a aj neskorsich: su poddimenzovane. pocnuc velkostou kotucov, velkostou prasiatok, pokracujuc utesnenim, atd. pri razantnejsej jazde zacnu prichadzat na svoju hranicu, objavi sa fading.

len na okraj, podla skusenosti zevraj velmi dobry upgrade na nase mazdy: http://www.k-sportracing.de/bremse_vorn_tech.html :o)

Re: Ruční brzda - brzdiče

PoslaťNapísal: Uto Júl 22, 2008 11:12 am
od izuel
azet píše:
len na okraj, podla skusenosti zevraj velmi dobry upgrade na nase mazdy: http://www.k-sportracing.de/bremse_vorn_tech.html :o)


na 12let staré auto tyhle brzdy? to stojí víc jak celá moje mazda :dobry

Re: Ruční brzda - brzdiče

PoslaťNapísal: Sob Mar 18, 2017 9:31 pm
od stolidus
Ahoj. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s mazdou MPV 1. generace? Před týdnem jsem ji koupil. Taky mě nějak špatně brzdí ručka a ani nevím pořádně, jak to tam funguje. Až bude sucho, tak na to mrknu. Zvláštností je, že při zatahování to vůbec necvaká jako by tam nebyly žádný ty zoubky.Ale tak je to odjakživa.Proste to člověk tahá jak na gumě.U jinýho auta jsem se s podobným systémem nesetkal tak nevím. Auto je z 96 roku.Vzadu taky kotouče.
Díky za případné rady.