Jonny píše:Kdyz uz jsme u toho odvzdusneni nevite jak je to s mazdou 626 rv89 2.2i ma taky nekde odvzdusnovak?
Honza píše:Měl jsi při té výměně zapnutý topení?
marianko píše:potom zober 12ku kluc a na pravom boku motora najdes termostat,je prichyteny tusim dvoma ,alebo tromi sroubmi tie vysroubuj ale daj pozor na tesnenie.Alebo mi zavolaj na tel.0905 237 898 a poviem ti presne ako a co robit lebo takto je to na dlhe pisanie.
Matko01 píše:Ja som nikdy neodvzušňoval, ani neviem, kde by som mal.
mirec1xxx píše:marianko píše:potom zober 12ku kluc a na pravom boku motora najdes termostat,je prichyteny tusim dvoma ,alebo tromi sroubmi tie vysroubuj ale daj pozor na tesnenie.Alebo mi zavolaj na tel.0905 237 898 a poviem ti presne ako a co robit lebo takto je to na dlhe pisanie.
Diky za odpoved, ale nejako som presne nepochopil naco mam termostat vyberat von. Je to kvoli tomu aby sa "otvoril" aj velky okruh???
mirec1xxx píše:marianko píše:potom zober 12ku kluc a na pravom boku motora najdes termostat,je prichyteny tusim dvoma ,alebo tromi sroubmi tie vysroubuj ale daj pozor na tesnenie.Alebo mi zavolaj na tel.0905 237 898 a poviem ti presne ako a co robit lebo takto je to na dlhe pisanie.
Diky za odpoved, ale nejako som presne nepochopil naco mam termostat vyberat von. Je to kvoli tomu aby sa "otvoril" aj velky okruh???
marianko píše:mirec1xxx píše:marianko píše:potom zober 12ku kluc a na pravom boku motora najdes termostat,je prichyteny tusim dvoma ,alebo tromi sroubmi tie vysroubuj ale daj pozor na tesnenie.Alebo mi zavolaj na tel.0905 237 898 a poviem ti presne ako a co robit lebo takto je to na dlhe pisanie.
Diky za odpoved, ale nejako som presne nepochopil naco mam termostat vyberat von. Je to kvoli tomu aby sa "otvoril" aj velky okruh???
Ja som si myslel ze chces komplet vypustit a vycistit chlad.sustavu a naliat tam novu chlad.kvapalinu.ale ked chces iba odvzdusnit tak pousti motor a zapnio kurenie a dolievaj vodu do chladica.
Anonymous píše:marianko píše:mirec1xxx píše:marianko píše:potom zober 12ku kluc a na pravom boku motora najdes termostat,je prichyteny tusim dvoma ,alebo tromi sroubmi tie vysroubuj ale daj pozor na tesnenie.Alebo mi zavolaj na tel.0905 237 898 a poviem ti presne ako a co robit lebo takto je to na dlhe pisanie.
Diky za odpoved, ale nejako som presne nepochopil naco mam termostat vyberat von. Je to kvoli tomu aby sa "otvoril" aj velky okruh???
Ja som si myslel ze chces komplet vypustit a vycistit chlad.sustavu a naliat tam novu chlad.kvapalinu.ale ked chces iba odvzdusnit tak pousti motor a zapnio kurenie a dolievaj vodu do chladica.
Ja som mal v plane komplet vymenit chladiacu kvapalinu, lebo bola uz trosku kalna... Komplet som vypustil staru, ale vytieklo starej iba cca 3-4 litre(pritom podla knizky by malo byt 6 litrov) Tolko isto kolko som vypustil mi islo doliat, a vyrovnavacia nadrzka mi ukazuje max.
Tie dva litre by mohli byt zrovna v trubkach ktore idu ku kureniu, a v nich zda sa je stale iba vzduch. Odvzdusnovaky co som zatial nasiel su dva(maju modry plastovy uzaver), jeden je hned pri veku chladica a druhy na trubke pod stieracmi. Ten vrchny je asi najpodstatnejsi lebo sa nachadza v najvyssom bode sustavy.
Podla mna by mala po uplnom odvzdusneni zacat z neho vytekat chladiaca kvapalina, ale mne ide stale len ten blby vzduch.
Zeby bola nakoniec predsa v haji pumpa alebo termostat???
Podotykam ze motor mi to chladi perfektne.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť