Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Prehrivani motoru

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

Prehrivani motoru

Poslaťod Jonny » Pia Júl 30, 2004 11:53 am

Nazdar vsem uz delsi dobu se potykam se s prehrivanim motoru. Za bezneho provozu do 110 km/h a ve meste je to ok. Ale pri jizde po dalnici nad 130 km/h 105C a pri 150km/h teplota 120 a voda vari. Mam trochu zoxidovany chladic lamely ale to by zas tak velky vliv mit nemelo. Spravil jsem ted vicko na chladici ktere propoustelo vodu do vyrovnavaci nadrzky i za studena. Chci se zeptat jaky ma byt za jizdy tlak v chladicim okruhu. Mate pri 80C tu hadici co vede k chladici trochu natlakovanou nebo je mekka jako pri otevrenem okruhu.? Dik za pomoc
Jonny
 

Poslaťod Jonny » Pia Júl 30, 2004 11:57 am

Jo je to mazda 626 2.2i rv89
Jonny
 

Poslaťod Bootleg » Pia Júl 30, 2004 12:28 pm

Pozri, ci ti niekde nepresakuje voda z chladica, skontroluj hadice, termostat, vodnu pumpu. Mozno to bude termostatom, pravdepodobne je zaseknuty..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod dabel » Pia Júl 30, 2004 1:51 pm

Presne takto sa mi spraval Nissan, ked bol v cudu chladic. Po vymene chladica secko OK. Termostat by podla ma mal byt OK, to by sa prehrievalo auto hlavne v meste a nie na dialnici.

Skus este skontrolovat chladiacu kvapalinu, na kolko stupnov je namiesana. Ked je povedzme na -40 alebo -50, tak to v lete zle odvadza teplo a auto zle chladi.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Jonny » Pia Júl 30, 2004 5:26 pm

Cerpadlo termostat a hadice jsou na 99% OK. tesnost jsem pretlakove zkousel a drzi na 1,5 Baru. Ted by me zajimalo jak mate natlakovane hadice k chladici jak jsem psal ty by signalizovalo spatne tesneni pod hlavou. Ja mam pri 90C o trochu tuzsi nez za studena tak ze nejaky tlak tam je ale nevim jak to ma byt spravne. Mate je taky tvrdsi nebo stejne jako za studena. Dik
Jonny
 

Poslaťod onddra » Pia Júl 30, 2004 7:18 pm

jaj, na to bych si daval velkej pozor! Ja svoji 626GD uvařil jen jednou a za to pořádně. Hlava praskla na 7 mistech!! bohužel je to 3měsíce a pořád nejezdim....
onddra
 

Poslaťod Jonny » Ned Aug 01, 2004 10:32 pm

Nevite nekdo kolik stoji chladic na mazdu 626 rv 89 2.2i mam na mysli spise bazarovy kousek
Jonny
 

Poslaťod George » Pon Aug 02, 2004 12:17 am

Jonny píše:Nevite nekdo kolik stoji chladic na mazdu 626 rv 89 2.2i mam na mysli spise bazarovy kousek

Já kupoval úplně nový v replice za 4 200.
Radím ti jedno. Chladič je věc která se na vrakovišti nekupuje.Spláčeš nad výdělkem veř mi! Kup NOVÝ. Na vrakovišti za něj stějně chtěj cca 2500 takže tam bude maximálně 2000 rozdíl mezi šrotem/novým
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Bootleg » Pon Aug 02, 2004 12:20 am

Lepšie nový. Do chladiča nevidíš.. Kto vie, v akom je stave. Kvalitná druhovýroba je niekedy aj lepšia ako originál..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Jonny » Pon Aug 02, 2004 9:15 am

No chtelo by to nejdrive vyzkouset jestli je to chladicem jenomze jak? Nikdo mi ho asi nepujci a kdyz ho koupim tak asi ho nepujde pak vratit
Jonny
 

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť