Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

dotaz

Máte problém s vašou Mazdou? Sem s ním...

dotaz

Poslaťod mirek » Uto Júl 27, 2004 11:30 am

Zdravím ,všici.
Mám možnost koupit mazdu 626 1,8DoHC,94,a naproti tomu Feldu z 97.
Mohl by jste mi někdo poradit co se u toho modelu s...,a na co si dát pozor -má to nalítáno 150000.Předem díky.
mirek
 

Poslaťod dabel » Uto Júl 27, 2004 11:44 am

Chces velke, spolahlive a pohodlne auto, alebo Filcku? Prevez sa v oboch a pochopis, ze je rozdiel auto a "auto".
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Honza » Uto Júl 27, 2004 12:43 pm

626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod dabel » Uto Júl 27, 2004 1:19 pm

Honza: sorry, ale to si teda riadne j*bnutu recenziu vybral. Uz len to, ze pisu o modeli GE a dokumentuju to obrazkami GF, dokazuje "odbornost" tychto skrabakov. A potom tie doslova p*coviny, co tam pisu... akoze preklzujuca spojka u "takmer vsetkych exemplarov" po 60tkm - tak taku nehoraznu loz som nepocul ani nepamatam. Takisto "otacajucu sa" riadiacu paku. Z nepravidelneho volnobehu robia typicku vadu konciacu pomaly kolapsom motoru. Che che, vraj "malo vykonne tlumice", tak to sa tiez len musim smiat. Nazor o "interieru postradajucom akukolvek eleganciu" je tiez za vsetky drobne... Proste typicky produkt casopisu plateneho z Mladej Boleslavi.

Kua kua, to som sa vytocil...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod dabel » Uto Júl 27, 2004 1:21 pm

dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod dabel » Uto Júl 27, 2004 1:26 pm

dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Honza » Uto Júl 27, 2004 1:27 pm

No oni to sice popisujou strašlivě,ale nakonec tam motor je v plusech a celkový hodnocení je velice kladný..:-)A o to jde..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Honza » Uto Júl 27, 2004 1:34 pm

No a když se dívám na ty tvoje recenze tak taky žádná sláva.. :o) V jedné jsou motory supr,v druhé nekultivovaný..v jedné agilní,v druhé nevynikají oslnivým výkonem..atd..
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod dabel » Uto Júl 27, 2004 2:15 pm

Mal som na mysli state o najcastejsich problemoch. Ked si Mirek precita, ze kazdych 60tkm mu odide spojka, tak rozhodne od takeho auta cukne a kupi predrazenu, nekvalitnu, zhrdzavenu (pozri hlavne piate dvere!), motoricky predpotopnu, podvozkovo na urovni prvej republiky Filcku.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Pavel Rittich » Uto Júl 27, 2004 2:34 pm

Já první Majdu koupil, když jsem rozbil Favorita (a byl ve velmi dobrém stavu: první=poslední majitel, garážovaný, pravidelné prohlídky atd.) a za to co mi pojišťovna zaplatila bych u škody koupil odrbanou šunku. Když jsem se svezl, připadal mi ten rozdíl až neskutečný. Ta Mazda byla z r. 1980, měla najeto čtvrt milionu, ale motor jen vrněl, táhnul jako traktor, startovala za každého počasí, topila i za krutých mrazů, vnitřek auta proti českýmu autu nadstandart i přes ten letitý odstup. Ohromný a dobře přístupný kufr. Lyžuješ? U škodovky nacpeš sedadlo spolujezce dopředu, aby se lyže vešly, v Mazdě ho posuneš dozadu, aby nehrkaly! A to pořád mluvím o Mazdě staré čtvrt století.
Mazda z r. 94 pokud ji majitel neničil, musí být v lepším stavu než ta Felda. Problém je cena náhradních dílů, většinou ale jedeme v replikách nebo v použitých dílech a to v době internetu není žádný problém. Pujč si tu Mazdu, povoz se v ní a bude Ti jasné, že není co řešit.
Obrázok užívateľa
Pavel Rittich
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2345
Registrovaný: Štv Júl 15, 2004 2:34 pm
Bydlisko: Ústí nad Orlicí

Poslaťod Mirek » Uto Júl 27, 2004 4:28 pm

Díky,chlapi máme podobné názory,ona ta 626 je skutečně něco jiného,já jen mám strach ,že se po...Měl jsem Alfu romeo 1,7a to byl vysloveně krám .
Ještě bych měl dotaz,když ten majitel má duplikát techničáku,na co si dát majzla,a jak to je se zápisem TZ do techničáku,nebo snad jaké typy se pro tuhle mazdu hodí - protože se v tom absolutně nevyznám.Díky a spokojené Mazdění!
Mirek
 

Poslaťod trojanhorse » Uto Júl 27, 2004 4:44 pm

Felicia=zaoblený Favorit. Favorit=presúvadlo. Mazda=spokojnosť, istota, pohodlie, elegancia, spoľahlivosť...... Neni o čom rozmýšľať. Vitaj v klube! 8)
trojanhorse
Prispievateľ
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Uto Jún 29, 2004 1:45 pm
Bydlisko: Sereď

Poslaťod matrix26 » Uto Júl 27, 2004 6:09 pm

na to nehled 150tiskm je pro mazdu pohoda. ty auta vydrží s pravidelnou kontrolou min 300tiskm jen je nutný měnit doporučené věci jako rozvodák, kontrolovat HVA ventily apod. No když do ní sedneš a vyzkoušíš poznáš rozdíl. Ad 1 - bezpečné auto oproti Filcce. ad 2 - dlouhé trasy, pohodlné a rychlé auto škoda že jen 1,8i. ad 3 - dražší Nd ale ne mimo jiné zahraniční auta. Třeba Hyundai či Kia, nemluvě o fordu jsou hrozný. Takže jak říkali jiný Vítej mezi náma!!!
ex Mazda 626 GE r.v. 1994.0i 16V HB slonová kost
ex Mazda 626 GF r.v. 1998 2,0i 16V HB modrá met.
(ex Opel frontera 2.5TDS r.v. 1998 uprava OFF červená)
ex Mazda 626 GF2 r.v. 2001 2,0 i 16V stříbrná met.
Mazda Tribute EP r.v. 2001 2,0 16V stříbrná met.
Obrázok užívateľa
matrix26
Prispievateľ
 
Príspevky: 461
Registrovaný: Uto Mar 16, 2004 2:00 am
Bydlisko: Uh. Hradiště

Poslaťod Bootleg » Uto Júl 27, 2004 7:09 pm

1.8i je super motor, nizka spotreba a budes prekvapeny, ako pekne taha. Nie je to sice V6, ale oproti 2.0i ziadny rozdiel (10k)!! A spotreba je nizsia. Vlastna skusenost. :o) Takze drzim prsty a hlavne nech je to vydareny kusok. Pozri si lemy nad zadnymi kolesami, ci nehrdzaveju, najma zdnu, potom omrkni stlpiky okolo celneho skla, moze sa tam objavit hrdza, ak bolo menene sklo. Potom pozri tiahla stabilizatorov (take male zvisle tycky za kolesami) a na mieste bez nastartovaneho motora hyb volantom, aby si zistil, ci nie su vybite capy na tyciach riadenia.. To je vsetko, co ma napada. :-)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Späť na Mám problém s...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť